2012. augusztus 14., kedd

Lollipop | smink


Amikor az előző posztban mutatott koponyás-tollas felső volt rajtam, eszembe jutott, hogy kipróbálhatnám a másik L. A. Colors palettámat is, amely a Lollipop nevet viseli, és rózsaszín, pink, lila színeket tartalmaz.


Először az 1. és a 4. színt használtam, de a rózsaszínből alig látszott valami, így rámentem a 2. színnel, ami egy sokkal élénkebb pink. A képeken láthatjátok, hogy nem sok sokat javított rajta. A belső szemzugba egy noname gyöngyházas fehér púdert használtam. Szempillaspirál és alsó kontúr nélkül nagyon pasztellnek tűnt, ami egyrészt nem igazán az én világom, másrészt pedig sokkal élénkebb színeket vártam :(

Az alsó vízvonalra, szempillasorba egy lila színű essence szemceruzát (ez sem egy túl nyerő termék :/), lila (a palettából) és egy leheletnyi fekete (Sleek) szemhéjpúdert tettem., így már jobb lett az összhatás, és mire befejeztem a fotózást, már egészen megtetszett :)



Az arcomra a Garnier olajmentes BB került, leheletnyi Rimmel Stay Matte púder és az essence 20 babydoll árnyalatú pirosítója, a számra pedig a változatosság kedvéért a Drive Me Nuts rúzs.





Gondoltam, kipróbálok egy szintén új terméket, a kék Maybelline lakkomat. Később jutott csak eszembe, hogy a lila sokkal jobban passzolt volna, de sebaj, majd legközelebb :)


9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép szerintem a smink :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Maga a smink tökre tetszik, de nem Te-s, mármint ezt nem bunkóságból mondom, a szemes képeken nagyon tetszik, az egész arcoson valahogy nem érzem a Tiédnek, olyan túl "Lollipop". (mármint amúgy tetszene)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a smink, nekem tetszik:)

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok! :)

    CRaPTRaSH: Nem vagy bunkó :) Amikor még csak a felső szemhéjam volt kész, megijedtem, hogy ez nem én vagyok, ez túl pasztell - Thündérke jutott eszembe róla, ő szokott ilyesmi, pasztelles sminkeket készíteni. De mint írtam, az alsó szempillasorral együtt már tetszett, úgy éreztem, hogy sikerült a magamévá tennem ezt a sminket.

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszik, szép, igényes smink. :)

    VálaszTörlés
  6. Szépek azok a színek a palettán. :)

    VálaszTörlés