2012. augusztus 21., kedd

Kukalakó - Triple Dry dezodor


Kérlek nézzétek el nekem a kissé idióta címet :) Egy új sorozatot indítok ezen a néven, aminek remélem minél kevesebb része lesz - ugyanis ezekben a bejegyzésekben a már szinte abszolút használhatatlan termékekről fogok írni, amelyek tényleg megérdemlik, hogy kukalakó váljon belőlük.

Az első csalódás a Triple Dry dezodor, még valamikor júliusban vettem.

Sokáig álldogáltam a Müllerben a 217 féle termék előtt, végül őt vettem le a polcról, méghozzá azért, mert az átlagosnál magasabb ár (1490 Ft-ba került),a letisztult csomagolás, valamint a tény, hogy még nem hallottam róla (tehát nem a marketingköltségek miatt magas az ára) azt az érzést keltette bennem, hogy ez egy a Garnier, Adidas, Fa, Dove stb. dezodorok fölé pozicionált termék, s mint ilyen, jobb is lesz ezeknél.

Ja, ahogy azt én elképzelem... Persze nem számítottam 72 órás hatásra (ki az, aki három napig nem fürdik, és elvárja, hogy ne legyen büdös?), de a tizedét (huszadát) sem tudja.
Az első probléma rögtön a fújásnál látható: ilyen lehet, amikor a poroltóból fújják ki a cuccot. Határozottan fehér. És határozottan nyomot hagy mindenen. Próbáltam használat előtt felrázni, több ideig rázni, még több ideig rázni, nem segített. Itt nálam már elbukott a termék, mert főleg sötét ruhákat hordok, és a fenének van kedve minden alkalommal vizes törölközővel harcolni a fehér csíkok ellen. 
Talán 2-3x használtam, majd feladtam, mert izzadásgátlásban sem remekel, a fele ennyibe kerülő Garnier deóm simán lekörözi. Odaadtam barátomnak, hogy használja el (elég bőek a pólói ahhoz, hogy ne csíkozza össze őket). Neki sem volt hatékony (egyébként az Axe csokisát használja), és a slusszpoén: 2 hét alatt kifogyott.

Egyetlen jó dolog van ebben a termékben: parfümmentes, nincs az a fullasztó érzés, mint esetleg más dezodoroknál, nem köhögsz tőle percekig, ha zárt térben használod.


Leírás:

Triple Dry izzadásgátló dezodor 150 ml
Hatékony megoldás a száraz bőr érzéséért - erős izzadásra - parfümmentes -  72 órás hatás (bizonyítottan akár 72 órás hatás).
A Triple Dry egy parfümmentes, antibakteriális izzadásgátló készítmény, mely bizonyítottan véd az erős izzadással szemben. Az intenzív 3-szoros hatóanyag-formula erős izzadásgátló védelmet biztosít és egyénileg, hatásosan szabályozza az izzadást. Ezenfelül bőrirritációt csökkentő ápoló összetevőket tartalmaz.

Az ígéretek közül egyedül a parfümmentesség stimmel, de egyébként ez egy túlárazott, hatástalan termék. 

1 megjegyzés:

  1. Ez az eset az, amikor az ár nem kommunikál :S Én is jártam már hasonlóan, akkor egy golyós dezodort vettem, az is hasonlókkal kecsegtetett (parfümmentes, hosszantartó védelem), aztán foltos ruha és nuku izzadásgátlás lett belőle. Annyi volt a szerencsém, hogy az nem volt ennyire drága termék. (a nevére már nem is emlékszem)

    VálaszTörlés