2012. augusztus 10., péntek

Körömerősítő projekt - 14. hét

Ugyan már az előző körömerősítőprojektes bejegyzésnél ígértem, hogy az az utolsó, de úgy gondoltam, ezt muszáj megmutatnom, és ti sem bánnátok a dolgot. Nem lesz hosszú bejegyzés, a képek magukért beszélnek.


0. hét | 8. hét | 14. hét

Soha nem voltak még ilyen hosszúak és egészségesek a körmeim.
Mivel a Biovanne+-t nem szedtem valami rendszeresen, el kell ismernem, hogy ez az eredmény az essence ultra strong nail hardenernek köszönhető (nem, nem az essence beépített embere vagyok :)).

4 megjegyzés:

  1. Azta :O
    Ez nem semmi, örülök, hogy így bevált :]

    VálaszTörlés
  2. De jóó:) Nagyon szépek a körmeid, utánanézek ennek az erősítőnek :D

    VálaszTörlés
  3. Végigolvadtam az egész projektet. Nagyon hasznod volt és valóban szépek lettek a körmeid. :)

    VálaszTörlés
  4. Hú, elég bomba hatása van! Megjegyzem magamnak, ha ráunok az Eveline 8in1-re. :)

    VálaszTörlés