2012. augusztus 7., kedd

Júliusi szerzemények - Ruhák, cipő

Ebben a posztban a júliusban vett dolgaim másik felét mutatom meg, a ruhákat és egy sarut :)
Az első részt, amiben a smink-, arc- és testápolási termékeket mutattam meg, itt nézhetitek meg:
Júliusi szerzemények - Sminkek, arc- és testápolás.




Az első két felső a New Yorkerből van, 1990 Ft-ba kerültek. Mindkettőből L-est és XL-est vittem a próbafülkébe, a kisebbeket vettem meg. Ott teljesen jónak éreztem őket, de most már tudom, hogy elég nagyok rám, főleg a sárga, és ennek még fazonja sem nagyon van, szóval eléggé lebernyeg :/ Pedig a mintája jó.
A kék a H&M-ből van, 2490 Ft-ba került. Már júniusban vettem pár ilyen fazonú felsőt, de ezt nem tudtam otthagyni a mintája miatt (apukám régen hajózott :)).




Ezt a felsőt majdnem kifelejtettem a posztból, pedig talán ez a legkülönlegesebb darab. Szerencse, hogy a fényképezés napján ebben mentem el otthonról, és így időben eszembe jutott. Csak fotózás közben vettem észre azt a két szívecskét, hát, azok nagyon nem kellenének oda, de egyébként nagyon tetszik a minta, annak ellenére, hogy a rózsaszín-világoskék-világoslila-pasztell színek nem az én világom; kicsit hippis, kicsit indiános.
Biztos lesznek, aki legszívesebben beszólnának, hogy ilyen fazonú felsőt veszek fel olyan alakkal, mint amilyen nekem van, de megnyugtathatom őket, hogy egyáltalán nem látszik ki belőle a hasam :D Egyébként nagyon kényelmes, jó érzés ilyen lenge ruhában lenni melegben (ki gondolta volna).

Ezeken kívül vettem még összesen 6 darab fekete basic pólót, négyet a C&A-ból, kettőt a New Yorkerből, 1490 Ft-ért, ezeket nem fényképeztem le. Egyrészt van, amit alapanyagnak vettem egy kis alkotáshoz, másrészt vannak olyan napok, amiken semmi másban nem érzem magam jól, mint egy egyszerű, fekete, enyhén karcsúsított felsőben.




Ez egy nagyon egyszerű, pamut rövidnadrág a H&M-ből, 1290 Ft-ért vettem, egyből kettőt. Akár itthoni ruhának, akár pizsamának is tökéletes



Végre beszereztem a sarut is, a Deichmannban találtam rá, 4990 Ft volt. Volt egy másik, aminek szebb, kifinomultabb volt a fazonja, de az barna volt, és úgy éreztem, nem tudnám kihasználni.
Természetesen, mint minden cipő, ez is bő rám, valamennyire le lehet szűkíteni a csatok segítségével, de azért még mindig nem az igazi (hosszban viszont kellett ez a méret).


Szerettem volna még venni még egy farmer rövidnadrágot, de csak irreálisan drágán láttam (még 4500 Ft is sok nekem érte, de 7-8 ezerért... Mellette meg ott vannak a nem akciósan 5000 Ft-ba kerülő hosszúnadrágok, amikben úgy 4x annyi anyag van, na mindegy...) és/vagy p*csanadrágok voltak.

Gondoltam, akkor veszek még egy ugyanolyat, mint előző hónapban (C&A, 2790 Ft), de nem volt. Kezdem azt hinni, hogy álmodtam az egészet, de nem, azóta is hordom, és tök jó. Viszont a boltban nincs, nem csak ugyanaz a darab, de 4500 alatt semmilyen rövidnadrág. Más esetben talán meg is venném ennyiért, de így, hogy tudom, hogy egy hónappal ezelőtt feleennyiért találtam, nem fogom. Tudom, hülye vagyok.
Ennyi lett volna, éppen elég, főleg, hogy semmire nem volt égető szükségem (kivéve a sarut és a farmer rövidnadrágot).
Ha tetszik, vagy éppen nem tetszik valami, osszátok meg kommentben, tippet is adhattok elérhető árú farmer rövidnadrág-ügyben! :)

11 megjegyzés:

  1. az a vasmacskás kell nekem :(
    a többi is jó, de tudod, na :D

    VálaszTörlés
  2. A New Yorkerben én is vettem egy pólót nyár közepén, olyan a minta rajta, mint a te sárgádon csak az enyém szürke, és mintha hosszabb fazon lenne. Ami viszont furcsa, az XS-ses méret belőle (ami nekem NY-es pólókból kell) akkora, mint az S-ses méret szokott lenni. Laza pólónak jó nyárra, legalább nem olvad rám. Egy másik idei NY-ben vásárolt pólóm is XS és az is S-es méret a valóságban. Nem tudom miért poén h. ott egy mérettel nagyobb minden póló..., tavaly nem ez volt a helyzet. Trikóknál stimmel a méret, meg azoknál szinte ugyanaz az XS-S méret (1-2cm az eltérés).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már sokszor úgy jártam a NY-ben, hogy egyébként M-L-XL-es felsőket hordok, az ottaniakból meg S-es kellett, nem is értem, most miért L-est meg XL-est vittem magammal a próbafülkébe...

      Törlés
  3. Én már az őszre készülök, semmi nyárit nem áll szándékomban venni. :) Tetszik az az indián koskoponyás felső, olyan érdekes. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is inkább július elején vettem ezeket :)

      Törlés
  4. No ugyan olyan szandink van, és én is júliusban vettem. Én nagyon megszerettem. Ha farmer rövidnadrágot keresel akkor ajánlom a Takkot ott vettem múlt héten egyet 2000ft-ért, elméletileg ilyen hatalmas gigászi nagy leárazások voltak. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor majd benézek oda, csütörtökön úgyis megyek elvileg "a városba" :)

      Törlés
  5. A szürke póló tetszik a legjobban :$ Most a tescoba vettem farmer rövidnacit, 1020 Ft.-ért! Nagy leárazások vannak! Amúgy 3700 lett volna...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont a hétvégén voltam Tescóban, és 1 db farmer rövidnacit sem láttam... :(

      Törlés
  6. Az I love lazy Sundays-es pólót én is megvettem és imádom!:))ennyi pénzt bőven megért:)
    A H&M-es naci is szuper:)
    ha van kedved nézz be hozzám: http://allbeautylovin.blogspot.hu/

    VálaszTörlés