2012. augusztus 4., szombat

Júliusi kedvencek


Véget ért egy újabb hónapok, itt az ideje egy új kedvences bejegyzésnek :)

Ahogy láthatjátok, most még kevesebb terméket tudtam megnevezni kedvencként, mint júniusban, pedig az sem volt sok. Ennek két oka is van: az egyik ugye maga a nyár, ilyenkor nincs nagyon kedvem, vagy inkább lehetőségem (azaz nincsen értelme) sminkelni; a másik pedig az, hogy nem akartam ugyanazokat a dolgokat ismételni, mint múltkor, pedig pl. az essence I love stage ide is bekerülhetett volna, sőt, örök szereplője lenne a listának.


Miss Sporty Ohh! TAN So Fine bronzosító, 001 Sun Kissed



a jobb oldali kép a mérvadó mind szín, mind csillámosság tekintetében

A legérdekesebbel kezdem, azaz azzal, ami még nem szerepelt a blogon. Ez pedig a Miss Sporty bronzosítója. Két árnyalatban kapható, ez egy barna-arany kombináció, a másik pedig  a 002 ??? nevű (a honlap egy borzalom, egy pillanatra betölt, aztán eltűnik a termék), ami, ha jól emlékszem 2-féle barna színt tartalmaz. 800-900 Ft-ért vettem a Müllerben. Leszögezem, nem azért kapott helyet a posztban, mert annyira kiváló termék lenne. Nem az; a pigmentáltsággal és a tartóssággal is vannak gondok, de mégis sokat használtam ebben a hónapban, ha már megvettem. Azt sem mondom, hogy rossz termék, egynek elmegy, de ennyi.

Egyébként kb. fél órán át sétálgattam fel-alá a Müllerben, hogy eldöntsem, melyik alacsony árkategóriás bronzosítót válasszam. Indulók: essence, Miss Sporty, NYC; az essencenek nem tetszett a színe, a NYC-nek meg a mozaikos megoldása (honnan tudjam, milyen szín lesz belőle?), szóval maradt ez.

Maybelline The One by One szempillaspirál




Ő egy régi-új kedvenc, bár ugye vízállót szerettem volna venni, de sebaj, el fogom használni. Kifejezetten jót tesz neki egy kis állás, 2-3 hét után éri el a tökéletes állagot, amikor pedig már alkonyulóban van a csillaga állag tekintetében (értsd: kezd túl száraz lenni), még jobban dúsít, mint addig, csomósodás, pergés nélkül. Éljen :)

Maybelline Colorsensational rúzs, 720 Drive Me Nuts




Annyiszor emlegettem már ezt a rúzst a blogon (és mindig más színűnek tűnik a fényképeken -.-'), szóval lehet, hogy már unjátok, de ha egyszer tényleg annyira szeretem?! :) Tökéletes rúzs hétköznapokra, de akár erősebb szemfestéshez is.

essence eyeshadow mono 46 taupe of the pops




Ez a termék is sokszor szerepelt már a blogon, de most megint meg kell említenem., jó szolgálatot tett a nagy melegben. Ha egy picivel többre vágytam, mint szempillaspirál+korrektor kombó, akkor ezt használtam.

Gondolkoztam, hogy betegyem-e a posztba a Garnier olajmentes BB-t, hiszen azt is elég sokszor (értsd kb. 5 alkalommal használtam), de még várok vele. Előzetesen azt tudom mondani, hogy a fedése nekem elég, tartós is (tartósabb, mint némely alapozóm!), viszont mattítás, fényesedésgátlás terén nem teljesít valami fényesen.


Ebben a hónapban lesznek nem csak sminkkel kapcsolatos kedvencek is (az arc- és testápolási termékekről megint megfeledkeztem, mondjuk ez azért mond valamit a használt dolgokról), hátha érdeklődéssel olvassátok :)


Kedvenc zene

Először gondban voltam ezzel a kérdéssel, hiszen nagyon nehéz kedvencet kiemelnem. Pont ezen a kérdésen gondolkodtam, amikor ráeszméltem, hogy abban a pillanatban is éppen egy dal szól a fejemben, azaz kettő, felváltva :) Ez pedig nem más, mint két szám a Hercules c. rajzfilmből. Maga a film nem hagyott bennem mély nyomot (lehet, hogy csak azért, mert egyszer láttam), de a szövegek annyira jók benne, a dallam pedig annyira fülbemászó, hallgassátok meg! :)
Egyébként az ilyen rajzfilmes zenéket mindig youtube-on hallgatom, néha rám jön az 5 perc :D


Hoppá, ezt majdnem kihagytam, pedig imádom, bár a rajzfilmet még nem láttam. Annyira gyönyörű... Ja, és ez az egyetlen, amit angolul hallgatok, mert így ismertem meg.


Egyébként nyugodtan tartsatok gyerekesnek, vagy aminek akartok, amiért szeretem ezeket a zenéket, és a rajz-, illetve animációs filmeket, én már csak ilyen vagyok, nálam a rockzene mellett elférnek ezek is :)

Kedvenc étel, ital
Rockmaraton tiszteletére zsíroskenyér lilahagymával, pirospaprikával és sör :D Egyébként meg szénsavas ásványvíz (ki hitte volna) és PADLIZSÁNKRÉM! Annyira szeretem ez utóbbit, és a "kultuszához" az is hozzátesz, hogy évente csak egyszer készítik anyáék, mert elég macerás. Pirítóson, friss, saját paradicsommal, ami még meleg a napsütéstől... :)

Kedvenc film,sorozat
Nem sok filmet láttam a hónapban, és az sem lett kedvencem. Sorozatból 2-t néztem, az egyik az Elfen Lied, amiről már szó volt a blogon, és tetszett is, a másik pedig a Pretty Little Liars (most jut eszembe, erről is írtam már), aminek a 3. évadánál tartok, de megmondom őszintén, kezdem elveszíteni az érdekelődésemet a sorozat iránt. 


Egyelőre ennyi "pluszkategória" jutott az eszembe, ha van ötletetek, írjátok meg, illetve azt is, ha inkább hagyjam, és csak a szorosan a beauty témához kapcsolódó dolgokról legyen szó a havi kedvences posztokban!

6 megjegyzés:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=JeM_ACU7KdA Nekem ez a kedvenc rajzfilm-zeném :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként szerintem jó ötlet, hogy nem csak a kedvenc termékekről írtál :)

      Törlés
    2. Ez is jó :) Nekem nagyon sok van, ami a kedvencem, de most éppen valamiért ezeket hallgattam folyamatosan :)

      Törlés
  2. Szia! A bronzosító fóliázva volt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a Miss Sporty-ra jellemző,hogy lefóliázza a púdereket, pirosítókat/bronzosítókat. A többi márka is példát vehetne róluk:)

      Törlés