2012. augusztus 24., péntek

Avon haul 2012/11. katalógus


Ez egy kicsit rendhagyó poszt, hiszen az utóbbi hónapokban átszoktam arra a rendszerre, hogy az adott hó végén egyetlen posztban mutatom meg az aktuális szerzeményeket. Most kivételt teszek, mert elég sok terméket rendeltem az Avonból, djkaty-tól, és úgy gondoltam, ezekkel együtt túl hosszú lenne az összesítő bejegyzés.

Régebben rendeltünk már párszor Avon katalógusból, Anya egyik barátnője avonozott, én, ha jól emlékszem, a Color Trend termékek közül kaptam párat, de akkor még elég fiatal voltam, nem foglalkoztam a sminkeléssel, max. szempillaspirál-szemceruza szintjén. Ezeken kívül talán tusfürdőt rendeltünk, meg parfümöt, de nem nyűgözött le semmi. Pár hónappal ezelőtt viszont megjött hozzá a kedvem, és a honlapjukon jeleztem is, hogy katalógust/rendelni szeretnék, de nem jelentkeztek azóta sem. Viszont pár hete egy kocsmázás során találtam egy ottfelejtett, aktuális katalógust, ki is néztem belőle pár dolgot, de rendelni nem tudtam kitől, aztán eszembe jutott, hogy Katy avonozik, így felvettem vele a  kapcsolatot. Ennek a rendelésnek az eredményét láthatjátok ebben a posztban.

Hajravalók


A mostani samponom még 4-5 hajmosásra lesz elég, úgyhogy pont kapóra jött a katalógus. Eredetileg csak ezt az új, argánolajas családot szerettem volna kipróbálni, de aztán megakadt a szemem ezen a málnás-hibiszkuszos samponon és balzsamon, és 349 Ft-ért nem tudtam otthagyni, főleg, hogy volt illatminta róla; majd megosztozom rajta a húgommal. A kamillás-aloe verás balzsamot pedig ajándékba kaptam, mert ez volt az első rendelésem :)
Még nem próbáltam egyiket sem.

Hajdúsító málna és hibiszkusz sampon 349 Ft

Hajdúsító málna és hibiszkusz balzsam 349 Ft
Hajtápláló sampon marokkói argánolajjal 449 Ft
Hajtápláló balzsam marokkói argánolajjal 449 Ft
Hajápoló marokkói argánolajjal 649 Ft

Parfümök


Már megtanulhattam volna, hogy a katalógusos parfümöknek sosincs olyan illata, mint az illatmintának a papíron :( Nem mondom, hogy rosszak, csak nem pont olyanok. Anya rendelt magának egy Far Away Exotic-ot, húgom pedig egy Far Away-t, én pedig a barátomnak egy Individual Blue Free-t és egy Perfect Strength szettet.
Up to You for Her kölni 1599 Ft
Scentini Nights kölni Emerald Sparkle 999 Ft

Sminkek



Ahhoz képest, hogy fél évvel ezelőtt még szájfényt sem nagyon használtam, teljesen rá vagyok kattanva a rúzsokra. Két hétköznapi és két elég durva, sötét színt rendeltem.  Órákon át keresgéltem swatchokat a neten a két világosabb színről, hogy tudjak dönteni a kettő között (a katalógusban nagyon hasonlóak voltak), végül mindkettőt megrendeltem, mert van rájuk garancia, és visszaküldhetem 3 hónapom belül, ha nem tetszene.
A rúzsokon kívül rendeltem Anyának egy körömlakkot (Pro+ hosszantartó körömlakk Romance), amit nagyon láttam rajta, hogy szeretne, de végül azt mondta, nem kéri. Örült neki :)
Colordisiac rúzs Seductive Violet 749 Ft
Colordisiac rúzs Temptress 749 Ft
Színmegújító ajakrúzs Perfect Peach 999 Ft
Színmegújító ajakrúzs Iced Coffee 999 Ft

Az egyéb kategória: Anya egy hajkefét rendelt még, húgom pedig egy gránátalmás-mangós testpermetet.
Érdekelne titeket valamelyikről részletesebb beszámoló (gondolom a rúzsokról lenne érdekes :))?

3 megjegyzés:

  1. Én szívesen látnék a rúzsokról beszámolót :) Főleg a színűk érdekel élesben :D

    VálaszTörlés
  2. A Temptress-t én is megvettem, de érdekelne a másik 3 rúzs is, remélem lesz róluk bejegyzés :)

    VálaszTörlés
  3. Engem minden érdekel, de ez sejthető :-D

    VálaszTörlés