2012. augusztus 26., vasárnap

Augusztusi szerzemények - Sminkek, egyéb


Az e havi szerzeményeim nagyját az Avon-rendelésem teszi ki, amit már láthattatok itt: Avon haul 2012/11. katalógus.
Ezeken kívül csak pár dolgot vettem, amiket ebben a posztban mutatok meg.

Baolishi szemhéjpúderpaletta, 600 Ft
Ezt a palettát (és az ecsetet is) a nyaralás alatt vettem, illetve kaptam, Balatonlellén. Szent István-napokat tartottak, és hát az ilyeneknek elengedhetetlen része a kirakodóvásár :D
Még csak egyszer használtam, de meglepően jó, szépen pigmentált, és alappal tartós is.



Dirty Angel (haha) körömdíszítő ecset, 500 Ft
Ennek sokallottam az árát, de olyan régen szerettem volna már egy ilyen ecsetet, hogy lecsaptam rá. Még nem próbáltam, nagyon ajánlom neki, hogy jó legyen.

Balea Urea kézkrém, 500 Ft körül
Eddig két kézkrémet használtam, az essence málnás-csokisát, és egy gránátalmás (?) Isanát. Utóbbi még jó választásnak tűnt a boltban, de rá kellett jönnöm, hogy nem tetszik az illata, és a hatása sem olyan jó. Az essence-t sokáig használtam, de mostanában sokalltam be az illatától, meg fogyóban is van. Indulás előtt gyors krémmánia-böngészés, ez volt a legszimpatikusabb, boltban megszagol, jé, még akciós is, kosárba vele. Nem sokszor használtam még, úgyhogy nem mondok véleményt, de az illatát kellemesnek találom.

alverde sminkszínek, 799 Ft/db
Nemrég elkísértem anyát szemüveget csináltatni, meg ruhákat vásárolni, és sminklemosót is szeretett volna, úgyhogy irány a dm. Persze nem tudtuk megállni a nézelődést, én meg megpillantottam ezeket az akciós kosárban. Noha még így is drágállottam őket (eredeti ár: 1299 Ft), de a pirosat és a feketét mindenképpen meg akartam venni (azaz szépen megkérni anyát, hogy vegye meg nekem), ugyanis már a blog kezdete óta van egy elég extrém smink, inkább már arcfestés, amit meg szeretnék valósítani, csak nem volt hozzá alapanyagom. Gondolkoztam azon, hogy veszek akciósan rúzst, és azzal csinálom, vagy valami nem használt krémbe temperát keverek (biztos nagyon egészséges lett volna :)), de azért ez mégiscsak jobb megoldás. A többi színt meg "ha már lúd, legyen kövér" alapon szerettem volna.
Most már nincs több kifogásom, mindenképpen meg kell csinálnom azt a bizonyos sminket :)


7 megjegyzés:

  1. A szemfesték paletta nagyon szép. A körömdíszítő ecsetet milyen boltban vetted? csak mert én is pályázom egyre, de nem tudom hol keressem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy elkerülte a figyelmedet, de ezt is a kirakodóvásárban vettem a palettával együtt :)

      Törlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz, minden tetszik, főleg az alverde mono-k!

    VálaszTörlés
  3. A palettának tényleg nagyon, nagyon szép színei vannak. :)

    VálaszTörlés
  4. A Baolishi paletta nagyon nagyon bejön, várom vele a sminkeket :P
    Az alverdékre meg kíváncsi vagyok, mert még nem is láttam őket.

    VálaszTörlés
  5. Látom, sikert aratott a paletta :) Lesz teszt is, smink is :) Az alverdékre én is kíváncsi vagyok, no meg arra is, hogy mikor jutok el a megvalósításig :D

    VálaszTörlés