2012. július 22., vasárnap

Drive Me Nuts | smink


Ebben a bejegyzésben egy kis "semmilyen" sminket láthattok, de ez a maximum, amit 30 fok felett képes/hajlandó vagyok viselni. 


Az arcomra Garnier olajmentes BB-jét kentem, pirosítónak az essence Vampire's Love zselés pirosítója került, ezt pár napja vettem, most használtam először, és nagyon meg vagyok vele elégedve. A képen alig látszik belőle valami, de élőben nagyon szép volt, és tartós is. Púderből a szokásos Rimmel Stay Matte-t használtam, leheletnyi mennyiségben.



A szemhéjamra az Artdeco szemhéjalapozója került, arra pedig két essence mono: 46 taupe of the pops és 14 irresistible. A vízvonalamra az essence long lasting fekete szemceruzáját használtam, amit szintén ennél a sminknél használtam először, kezdetben megijedtem a puhaságától, de "száradás" után meglepően tartósnak bizonyult, helyén maradt a 30 fok, cipekedés, 3 óra légkondi nélküli vonatozás stb. ellenére is. A szempillaspirál egy régi-új kedvenc, a Maybelline One by One Volum' Express.


A számra szintén egy új terméket használtam, egy Maybelline Colorsensational rúzst, 720 Drive Me Nuts árnyalatban. Ez egy "my lips but better" szín, legalábbis számomra, és nagyon-nagyon apró csillámok vannak benne (élőben nincs ennyire vizesen csillogó hatása). Nekem nagyon tetszik, főleg, hogy 599 Ft-ért csaptam le rá, eredeti áron (~2200 Ft) kicsit húzós lett volna.







A körmeimre is új terméket avattam: Maybelline mini colorama 56 Coral Rose. Egy rétegben is meglepően egyenletesen fedett, azért használtam végül mégis kettőt, mert hosszúak a körmeim, és így feltűnő volt, hogy átlátszottak a körömvégeim. Szerintem ez egy gyönyörű nyári szín, tökéletesen mutat barna bőr mellé. Tartós is: szerda este kentem fel, nem használtam fedőlakkot (alapnak az essence ultra strong nail hardenert) és azóta semmi pattogzás, csak a vége kopott meg egy egészen picit, de a szín miatt ez alig látszik, és szerintem simán hordható marad még pár napig. Ezt az eredményt csomagcipelés, evezés (pedig jó néhányszor bevertem az ujjaimat) mellett produkálta, szóval gratula neki :)


Ezt a bejegyzést nem otthonról írom, ez csak azért érdekes, mert ennek a monitornak jóval nagyobb a fényereje, mint a sajátomnak/mint az átlagnak, és bár direkt világosabbak a képek, mint "egészséges lenne", lehet, hogy még így is túl sötétek, szóval sikítsatok, ha így lenne, és intézkedem!

6 megjegyzés: