2012. július 15., vasárnap

Sleek paletták - Bad Girl | teszt


Ebben a posztban a Sleek i-Divine Bad Girl nevű palettámat mutatom be Nektek, és szokás szerint a teszttel együtt pár sminket is mutatok vele. A sorozat előző részeit itt tudjátok megnézni: Sleek paletták - Sunset, Sleek paletták - Au Naturel.

Ez a paletta volt az első sminktermék (a Sleek alapozómintákkal együtt), amit az interneten keresztül, webshopban vettem, és vele kezdődött a Sleek paletták iránti rajongásom.


Leírás (a webshopból, ahonnan rendeltem):

"A Bad Girl a füstös szemek elkészítéséhez az egyik legjobb választás. Ásványi alapú, ún. "Mineral Based" festékek. A színek maximálisan kihasználhatóak. A Bad Girl paletta nagyon erősen pigmentált, kitűnő fényvisszaverő képességű colorokat (sic!) tartalmaz. A színek nagyon tartósak. Textúrája bársonyos, jól kezelhető, jól satírozható. A Sleek Original paletta mellett ez a másik paletta, melyet a szakma alapdarabnak emleget a márkacsaládon belül. Mint a többi paletta, ez is rendelkezik SPF15 szűrővel (gondolom a színek, mert a palettának nem sok értelme lenne :D). Sminkeseknek, kozmetikus tanulóknak, a smink szerelmeseinek is kitűnő választás. Minden 12-es paletta beépített tükörrel és kétvégű applikátorral rendelkezik."


Csomagolás: Megegyezik a Sunsetével, kivéve hogy a műanyag fólián rajta vannak a színek nevei. 5/5


Innocence, Gullible, Blade, Gun Metal, Underground, Noir
Intoxicated, Envy, Obnoxius, Abyss, Twilight, Rebel

Színek, pigmentáltság:
 A színek nagyon jól pigmentáltak, egyedül a Rebelből volt egy kicsit nehezebb előcsalogatni az igazi színét, neki kellett 3 húzás (egyébként az állaga is más egy kicsit, erről bővebben a következő pontban), míg a többi árnyalatnál elég volt 1-2.

A színek nagy része "szikrázóan fényes", csillámos, a Noir matt, a kékek és a Rebel pedig kevésbé fényes, mint a többi árnyalat. Sajnos a kétféle kék közti különbség nem annyira markáns sminkben, mint a swatchon vagy a palettában.
A kedvencem egyébként az Abyss, látszik is, hogy belőle hiányzik a legtöbb, de az összes szín gyönyörű, főleg az alsó sort szoktam használni egyébként.
A minták alap nélkül készültek, nem láttam értelmét az alapnak, mert akárcsak a Sunset esetében, itt sem élénkít a színeken. Felül árnyékban, alul napsütésben, bal oldalt a felső sor, jobboldalt az alsó. 5/5



Használat, állag:
 A festékek nagyon puhák, kivétel ez alól az Underground és a Rebel, ezek jóval keményebbek. Könnyű velük dolgozni, szépen lehet őket satírozni, viszont nagyon potyognak, ami ezeknél a sötét színeknél különösen feltűnő. Soha ne felejtsétek el letörölni a lehullott szemfestéket! 4/5


Tartósság:
Szemhéjalapozóval nagyon tartósak, simán kibírnak egy egész estét, éjszakát, nélküle nem nagyon próbálkoznék, elég sötét színek ezek ahhoz, hogy ciki legyen, ha elmásznak... 5/5


Ár/érték arány:
Ezt a palettát is 2500 Ft-ért vettem, ami igazán megéri 12 ilyen gyönyörű, jó minőségű festékért. 5/5


Összességében:
 Nagyon szeretem ezt a palettát is, igaz, mostanában nem nagyon használtam, mert elvittem a barátomhoz, azzal a felkiáltással, hogy ha bulizni megyünk, akkor úgyis onnan megyünk. Csak azt hagytam ki a számításból, hogy nála nincs kedvem "nagy" sminkekkel pepecselni... Most hazahoztam, és itt is marad, szeretném kihasználni :)

Ne haragudjatok, hogy ilyen szűkszavú lett a teszt, de csak azt tudnám elismételni, amit a Sunset palettánál már leírtam.

Sminkek a palettával

Az alsó két smink régebbi próbálkozás, és csak mobilos képem van róluk, bocsi.








5 megjegyzés:

  1. Én meg főleg a felső sort szoktam... Nekem valamiért sosem sikerül ilyen szépeket csinálnom az alsóval :'(

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan, szerintem majd ősszel lesz róla poszt, ha megint jönnek a sötét ruhák. Nagyon szép mindegyik smink, és a mobilos képek sem rosszak egyáltalán. :-)

    VálaszTörlés
  3. Jó erős színek. Ahj, meg kéne végre tanulnom sminkelni. :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép sminkeket készítettél vele *-*

    VálaszTörlés
  5. Úú de szépek!*_* Én biztos twilight, rebel függő lennék, de ha jól veszem ki ez az intoxicated sem rossz (utcsó kép). Azt hiszem ehhez sikerült meghoznod a kedvem :D Jók a sminkek nem mellesleg!
    PJ

    VálaszTörlés