2012. július 11., szerda

Rúzsok tesztje


Bocsánat, hogy nem tudtam normálisabb címet adni.
Ebben a bejegyzésben az Astor Soft Sensation 410 Mexico, Avon Crystal Pink Sparkling Nude és a Maybelline Colorsensational 647 Pleasure Me Red rúzsokról olvashatjátok a véleményemet.
Ebben a bejegyzésben már írtam róluk röviden, leginkább arról, hogy hogyan jutottam hozzájuk.

A csomagolásról egyik rúzs esetében sem ejtek külön szót, jól záródnak, és az aljukon megtaláljuk az árnyalat nevét/számát egy, a rúzs színével többé-kevésbé egyező matricán.




Astor Soft Sensation 410 Mexico



Elvileg ez egy hidratáló rúzs, én nem vettem észre ezt a hatást, de amúgy is ajakápoló fölé kenem, szóval nem gond. Jól pigmentált, kicsit keményebb állagú rúzsról van szó, szép egyenletesen lehet felvinni különösebb erőfeszítés nélkül, rúzsecset sem szükséges (legalábbis én sosem használok hozzá). Kb. 1,5-2 órát bír eredeti szépségében, ami nem túl sok, de egyenletesen, feltűnésmentesen kopik. Számítsunk rá, hogy evés után újra kell kenni, egy-egy ivást még kibír. A színe nem ennyire élénk, mint a képen, de nagyon hasonló.
Nagyon megszerettem ezt a rúzst, sokat használom, a neszesszeremben tartom, bármikor jól jöhet :) 

Maybelline Colorsensational 647 Pleasure Me Red


A fent linkelt bejegyzésben írtam, hogy nagyon régóta vágytam erre a rúzsra. Sajnos nem vagyok vele megelégedve teljes mértékben. A pigmentáltsága lehetne jobb is, emiatt figyelni kell felvitelnél, ha egyenletes fedést szeretnénk. Sajnos nem tudom elérni azt a színt az ajkakon, mint maga a "rúzstömb". Az állaga pont jó, nem túl kemény és nem túl puha. Szájceruza (a képen nem használtam) és rúzsecset kötelező kellékek hozzá. Kb. 2-3 órát bír, utána igazítani kell, de ez sem foltosan kopik, csak a szín halványul.
Még nem volt rajtam "éles bevetésen", de ha alkalmam adódik rá, feltétlenül megmutatom sminkben is.

Avon Crystal Pink Sparkling Nude



Már a nevéből is látszik, hogy ez egy nude rúzs, de szerencsére nem túl világos "seszínű"(nekem rosszul állnak a "hagyományos" nude színek), hanem egy szép halvány bézses-rózsaszín. Van benne egy kis csavar: apró pink csillámok találhatóak a rúzsban. Ez egyfelől szép, viszont a csillámok egy idő után hajlamosak önálló életet élni (főleg, ha nem vigyázunk), és ha magát a rúzst nem is látjuk elkenődni, a csillámok ott lesznek a szánk körül, ami kétségkívül furcsa látványt kelt. A pigmentáltsága közepes, ez jól jön nekem, hiszen ha több színanyag lenne benne, valószínűleg ez is ugyanolyan bénán állna rajtam, mint a többi nude rúzs. Ennek is pont jó az állaga, könnyen siklik az ajkakon. Felvitele egyszerű, egyenletesen fed, de lemosásnál vigyázzunk, ne kenjük a száj környéki bőrre, mert nem szabadulunk a csillámoktól :D Tartóssága kb. 1,5-2 óra.
Ezt a rúzst kevesebbszer használtam, mint az Astort, de erről is jó a véleményem. Jól kihasználható rúzsnak tartom, ami szinte bárkinek jól áll.

1 megjegyzés:

  1. Olyan szép alakja van a szádnak :$ Az Astor rúzs színe tetszik a legjobban:$

    VálaszTörlés