2012. július 30., hétfő

Nyereményjáték eredményhirdetés!

Gondolom már mindenki nagyon izgatott, de azért engedjétek meg, hogy megosszak veletek pár gondolatot. Ha nagyon türelmetlenek vagytok, akkor ugorjátok át :)

Először is, szeretném megköszönni nektek, hogy ilyen sokan játszottatok! Gyakorlatilag megduplázódott a követőim száma, remélem az új olvasók tényleg olvasók lettek :) Annak külön örülök, hogy sokan (többen, mint átlagos esetben, tehát a játéknak köszönhetően) jelentkezés nélkül is feliratkoztak vagy lájkoltak.

Sajnos pár esetben nem tudtam elfogadni a jelentkezést vagy a plusz esélyt; természetesen, ha valami hiányzott, próbáltam írni az illetőnek, de sokszor nem találtam semmilyen elérhetőséget, így csak az a lehetőségem maradt, hogy a jelentkezéshez kommenteltem, hogy mit kéne pótolni. Egyébként legtöbbször azzal volt probléma, hogy nem volt nyilvános a követés, vagy a megosztás.

Én is nyertem ezzel a játékkal valamit: tapasztalatot :) Köszönöm szépen a valóban tartalmas véleményeket! Többen is írtátok például, hogy tetszenek nektek az AjánlóPéntekes posztok (ez külön jólesett, azt hittem, csak magamnak írom őket), a tesztek, az, hogy a palettateszteknél egyből sminkeket is mutatok, illetve kiemeltétek a változatosságot.

40-en jelentkeztetek (ebben benne vannak az érvénytelenek is), és összesen 100 érvényes esélyt szereztetek. A nyertes pedig nem más, mint az 52. esély birtokosa, azaz

Bernadett:)/SzantoBernadett!





Gratulálok a nyereményedhez, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot csütörtök éjfélig, ezt a bencsikesz@gmail.com emailcímen teheted meg!

Ha a nyertes nem jelentkezik időben, újrasorsolok.




3 megjegyzés:

  1. Gratula!
    De ez nem ér, nem úgy volt, hogy én nyerek!? :D
    (csak vicc volt)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, az úgy volt, hogy te nem is indulhatsz :P
      (csak vicc volt, de ezt úgyis tudod :D)

      Törlés