2012. július 26., csütörtök

Nyereményem Fannitól + egy kis szolgálati


Megérkezett a csomagom, amiben a Fannitól kapott nyereményeim lapultak. Igazából már tegnap megjött, csak én nem volt otthon, húgom felhívott, hogy felbonthatja-e helyettem :) Igen mondtam, hiszen számomra is meglepetés volt, hogy mit rejt a csomag (de egyébként is megengedtem volna), ugyanis Fanni zsákbamacska-játékkal kedveskedett nekünk, kommentben írhattuk meg, hogy minek örülnénk, és ennek megfelelően választott nekünk ajándékot.

A boríték - amin egy aranyos kis virág is helyett kapott :) - egy levélkét, egy Garnier BB mintát, és egy Catrice körömlakkot rejtett, 070 Same Seine But Different árnyalatban. Tudom, hogy ajándékot nem illik továbbadni, de a mintával mégis ezt fogom tenni, nekem nem vált be ugyanis ez a krém, én az olajmentes változatát használom. Remélem Fanni nem haragszik meg érte! :)

A körömlakknak viszont nagy örülök, a leírás szerint egy rétegben enyhe fedést ad, így pont jó lesz azokon a napokon, amikor nincs kedvem, vagy nem lehet színes lakkot használni. Ki is próbáltam gyorsan, szép, természetes bézs színe van, és gyorsan szárad.
Nagyon szépen köszönöm!


És most akkor jöjjön a kevésbé vidám rész, igaz, nem is szomorú, de azért na...

Azok, akik figyelemmel kísérik a blogot, észrevehették, hogy vasárnap óta nem született új bejegyzés, ami elég nagy kihagyás ahhoz képest, hogy eddig igyekeztem minden másnap posztolni. Ennek megvannak az okai, de a lényeg az, hogy nem volt rá lehetőségem, és előre sem tudtam készülni a bejegyzésekkel.
Először aggódtam, hogy úristen, mi lesz így a bloggal, meg hasonlók, de aztán arra jutottam, hogy nehogy már a befőtt tegye el a nagymamát, azaz nem fog a blog a fejemre nőni, a blog van értem-értetek, nem pedig fordítva. Persze, mondhatnánk, hogy amikor blogolásba kezdtem, egyúttal felelősséget és kötelességet is vállaltam, de úgy vélem, az én blogom - az én szabályaim, és különben sem dől össze a világ egy-egy ilyen kihagyás miatt, és nekem sem kell emiatt rosszul éreznem magam.
Azért, hogy megelőzzem az ilyen eseteket, vagy legalábbis csökkentsem a számukat, úgy döntöttem, hogy ezentúl nem a "minden másnap bejegyzés" lesz a szentírás, a kitűzött cél a háromnaponkénti posztolás; persze adódhat úgy, hogy gyakrabban is lesz bejegyzés. Remélem ez a gyakoriság elég lesz ahhoz, hogy fenntartsam az érdeklődést a blog iránt, de még bőven kezelhető a számomra.
Hát, ennyi lett volna mára, azért remélem ez nem tántorít el titeket a blogtól, továbbra is igyekszem tartalmas, minőségi bejegyzésekkel szolgálni számotokra.
Legyetek jók, sziasztok! :)

4 megjegyzés:

  1. Sajnálom, de így majd még jobban örülhetünk :P

    VálaszTörlés
  2. Várjuk a bejegyzéseket, bármikor is írsz! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok, nagyon kedvesek vagytok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóó,azt én tudom! :DDD
      (vicckültem csak ám :])

      Törlés