2012. július 8., vasárnap

Mit viszek magammal fesztiválra?


Már említettem a blogon, hogy rendszeres látogatója vagyok a Rockmaratonnak, ez lesz a 6. alkalom, és sajnos az utolsó is, mert jövőre már nem rendezik meg a fesztivált.
A blog életében ez annyit jelent, hogy július 9-15. között nem leszek elérhető, vagy csak nagyon ritkán, de időzítettem posztokat a hétre, remélem a blogger jól viselkedik majd, és rendben megy minden.

Arra gondoltam, hogy megmutatom/leírom mi mindent viszek magammal, hiszen ez egy elég speciális helyzet, hátha jól jön valakinek a segítség a pakolásban.

A legfontosabb szempont - mivel vonattal megyünk - , hogy a lehető legkisebb súlyt kelljen cipelni. Igyekeztem szigorú lenni magamhoz, és nem bepakolni olyan dolgokat, amiket 95%-os valószínűséggel nem fogok használni, de majd láthatjátok, hogy ez nem mindig sikerült.

Két táskát viszek, egy pakolósat és egy válltáskát, valamint 3 neszesszert.

Smink, arc- és testápolási termékek




Ez a legkisebb neszesszer, ezt mindig magamnál tartom egyébként is, ugyanezzel a tartalommal.

Carmex: Alapfelszerelés nálam, már sokszor írtam róla.
Rágó: Nem azért viszek, mert nem tervezek fogat mosni! :)
Kis kék doboz: Ebben tampon van, szerencsére most nem lesz rá szükségem, de hátha másnak igen.
Gyógyszerek: Algopyrin, Nospa, Algoflex-M, és be kéne raknom Immodiumot is.
essence sun club mattító lapok: Még nem használtam ilyen terméket, remélem beválik.
Tükör: Jobb ha tudjuk, ha elfolyt a (minimális) sminkünk.
Astor rúzs, 410 Mexico: Magamnál szoktam tartani az aktuális kedvenc rúzsomat, bár már most tudom, hogy valószínűleg nem fogom használni.
Körömreszelő: Ezt ki fogom cserélni egy papírból készültre, nehogy elvegyék az én kis drágaszágomat.



Ez a második neszesszer tartalma, ami elég kicsi, de meglepően sok minden fér el benne. Ebben vannak a sminktermékek, és ezek között van a legtöbb felesleges dolog, hiszen a mini tükörben komolyabban sminkelni nem nagyon lehet, viszont a zuhanykonténerben nem fogok nekiállni "mindenki szeme láttára", meg úgyis csak lefolyik rólam. Lehet, hogy erőt veszek majd magamon, és végül itthon hagyok belőle pár dolgot.

Garnier olajmentes BB: Nem hiszem, hogy használni fogom, bár a fényvédő miatt jól jönne.
Rimmel Stay Matte púder, Miss Sporty bronzosító, essence púder- és pirosítóecset: Ezeket se nagyon fogom használni, de ki tudja.
Astor szemöldökceruza, Miss Sporty tus: Esetleg, talán majd használom.
essence mono, 46 taupe of the pops: A képen inkább bézsnek látszik, de ez egy világos, fényes taupe szín, és beraktam mellé egy sötétszürkét is. Ebből a kettőből nappali illetve esti sminket is tudok készíteni.
Astor szemceruza: Végre egy olyan dolog, amit tényleg használni fogok, legalább a felső vízvonalra.

essence I love stage szemhéjalapozó: Nem tudom elégszer leírni, mennyire bevált nekem ez a termék korrektorként, ezt is tuti minden nap használni fogom.
Maybelline One by One szempillaspirál: Amíg használtam ezt a spirált, szerettem, úgyhogy gondoltam, beszerzem a vízálló változatot. Persze, hogy a simát sikerült elhoznom... Komolyan, ha a hülyeségért fizetnének, gazdag lennék.
Avon rúzs, Sparkling Nude: Szintén egy "valószínűleg nem használom" termék, de nem tudtam otthon hagyni.
Fültisztító pálcikák: Ha sminkelek, jól fognak jönni, ezek legalább nem nehezek.
Körömreszelő: Ezt fogom berakni a kis neszesszerembe, remélem belefér.



Az ezen és a következő képen szereplő dolgok egy nagy neszesszerbe kerülnek, leginkább arc- és testápolási termékek.

Farmasi sminklemosó kendő: Meglepően jól távolítja el a sminket, és az illata is kellemes, frissítő kendőnek is jó lesz, és sokkal könnyebb, mint a sminklemosó folyadék.
Ragtapasz: Bármikor jól jöhet, és ha nincs, nagyon hiányzik.
Hawaiian Tropic naptej: SPF30-as, 100 ml, ennyi pont elég lesz, jó, hogy találtam ilyen kis kiszerelést.
Garnier mattító hidratáló zsíros bőrre: Bár most az essence mattító hidratálóját használom, annak nem valami praktikus a csomagolása, ez a pumpás megoldás viszont ideális utazáshoz.
Garnier deo: Ez az első golyós dezodorom, spray párti vagyok, viszont abból nem találtam kis kiszerelésűt, úgyhogy kénytelen voltam ilyet venni. Leteszteltem, hogy hagy-e foltot (bekentem vele egy fekete nadrágomat), és nem, remélem élesben is ilyen jól viselkedik.
Autan szúnyog- és kullancsriasztó: Egy hétig kvázi az anyatermészet lágy, rovarokkal és pókszabásúakkal bőségesen ellátott ölén leszünk, szóval kötelező. 
Óvszer: Sokáig gondolkodtam, hogy rárakjam-e a képre, de végül arra jutottam, hogy miért kéne szégyellnem, teljesen természetes dolog, hogy egy felnőtt ember szexuális életet él. Lányok, nektek is azt tanácsolom, hogy ha csak egy kicsi esély is adódik rá, hogy valahol, valamikor összegabalyodtok valakivel, ezerszer inkább legyen nálatok feleslegesen óvszer, és esetleg gyűjtsetek be egy rosszalló pillantást (pénztáros, barátnő, akárki), minthogy a következményektől szenvedjetek!



Mini tusfürdő, sampon, balzsam: Ezekben már nem az eredeti termékek vannak, egyébként 2-300 Ft körüli áron vettem őket tavaly.

Kontaktlencse folyadék- és tartó
Mini fogkrém: Megpróbáltam utántölteni, félig-meddig sikerült is, maximum veszek még egyet. Fogkefét is viszek persze, csak az a barátomnál van.
Körömlakklemosó, lakkok, alap- és fedőlakk: Nem tudom, fogom-e őket használni egyáltalán. Először arra gondoltam, hogy nem fogok még a lakkozással is törődni, sátorban körmöt festeni stb., de őket sem tudtam otthon hagyni. Alaplakknak egyébként nem ezt viszem majd, hanem az essence körömerősítőmet, csak azt a barátomnál hagytam.
Borotva: A képről lemaradt a kisolló, ezt a kettőt majd jól eldugom valahová, ugyanis nem lehet őket bevinni.
Vattakorong: Egy 10-es papírzsepi zacskójába tettem kb. 10 darabot, ennyi elég lesz a körömlakklemosáshoz, sminklemosáshoz pedig ott vannak a kendők.
Lemaradt a képről: fogkefe, fésű, zsepi, wc-papír, kisolló, kézfertőtlenítő kendő
Update: meg van az első dolog, ami kimaradt: szemöldökcsipesz!
Update 2: arclemosó, esetemben Garnier Pure 3in1.

Ruhák

Ezeket nem fényképeztem le, de itt egy lista. Egy hétre megyünk, mosási lehetőség nem lesz, ezért a "napi fogyású" dolgokból 8-9-et pakoltam, hogy tartalék is legyen.
- fehérnemű
- rövidnadrág 2 db, egy farmer és egy fekete
- hosszúnadrág
- pulcsi
- fürdőruha (remélem elmegyünk 1-2x strandra)
- törölköző 2 db (jártam már úgy, hogy a lepedőt kellett használnom, mert elfelejtettem vinni)
- alvósruha (erről is gyakran elfelejtkezem)
- rövid ujjú pólók (topok nem állnak jól)
- papucs
- zárt cipő (én egy tornacipőt viszek, már leszoktam a bakancsról)
- (saru - most vettem, nagyon el akarom vinni, de a tornacipő kényelmesebb, úgysem hordanám, nehéz is, a helyet is foglalja...)

Egyéb
Ide végtelen számú dolgot fel lehet írni, remélem nem hagyunk itthon semmi fontosat.
- sátor, hálózsák
- könnyű pléd
- zseblámpa
- térkép
- készpénz, bankkártya
- iratok
- mobiltelefon, töltő
- bicska (el kell dugni, szintén nem lehet bevinni)
- belépők
- napszemüveg
- szemüveg (arra az esetre, ha történne valami a kontaktlencsével, de nagyon remélem, hogy nem fog),


Ezt a két táskát viszem magammal, büszke vagyok magamra, hogy belefértem az alsóba, sőt, még van egy csomó hely. Az igazi persze az lenne, ha legalább az egyik hálózsák is beleférne, de tekintve hogy majdnem akkora mint maga a táska, ez csak akkor sikerülne, ha semmi mást nem vinnék.

A felső táska lesz a rohangálós táskám, nagyon szeretem, hiperkényelmes, még ha ez furán is hangzik egy táska esetében. Ebben a baglyos neszesszer lesz, pénz, iratok, napszemüveg, mobil, víz, sör, kaja, bármi ami belefér és kell :D

Egyébként azzal szoktam magam nyugtatni, ha bárhova elindulok, hogy "iratok (bérletek), pénz (bankkártya), mobil nálam van (jelen esetben ehhez még hozzájön: sátor, hálózsák, jegyek), nagy baj már nem érhet". És tényleg, ha mondjuk elfelejtek fogkefét vinni, veszek egyet 200 Ft-ért, nem ez az összeg fog padlóra küldeni. Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy szórjuk a pénzt olyan dolgokra, amik egyébként csak egy kis odafigyelésbe kerülnének, hanem azt, hogy ne idegeskedjünk, és legfőképpen ne haragudjunk magunkra, ha valamit mégis elfelejtettünk.



Legyetek jók, vigyázzatok magatokra, élvezzétek a nyarat,
igyatok sok vizet, és vigyázzatok az UV-sugarakkal!

6 megjegyzés:

  1. óóóóóó, desokmindent viszel, én jóval kevesebb dologgal szoktam fesztiválozni:)
    jó szórakozást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért, te mit nem vinnél magaddal? :) Jó, sminkek közül igazából csak szempillaspirál, szemceruza, korrektor kéne, de "nemsminkek" közül mindegyik szükséges.

      Törlés
  2. Én most voltam először fesztiválozni, ugyanígy bepakoltam egy csomó cuccot amit nem használtam :D Pl. a sminkek közül csak szempillaspirál kellett, még a kozmetikai cuccok nagy része sem kellett mert hát egy fesztiválon zuhanyozni...legközelebb okosabb leszek :D

    VálaszTörlés
  3. Érezd jól magad, esetlegesen egy beszámoló is jöhetne. Sajnálom, hogy idén is kimarad a a Rockmaraton, jó bulit! :)

    VálaszTörlés