2012. július 9., hétfő

Júniusi szerzemények - Ruhák


A júniusban vásárolt dolgaim első felét - a sminktermékeket - már megmutattam nektek, most jöjjenek a ruhák. Főleg alapdarabokat vettem, a fő szempont a kombinálhatóság és a kedvező ár volt.
Előre is bocsi a nem túl jó fényviszonyokért.



Három rövidnadrágot vettem, nálam nyáron alapdarab (kinek nem?), ezért színben olyanokat kerestem, amik passzolnak gyakorlatilag bármihez (na és persze a vásárolt felsőkhöz :) ). A fekete és a fehér ugyanolyan, a H&M-ben vettem őket, 2490 Ft-ért. A farmer a C&A-ból van, 2790 Ft lett volna, de volt egy 20% kedvezményre feljogosító kuponom, így 2200 Ft-t fizettem érte.




Ez a négy felső a H&M-ből van, nagyon szeretem ezt a típust, már van egy mentazöldem és egy korallszínűm (2 éve vettem őket, poén, hogy most divat). A narancssárga nem ennyire rikító élőben, és van egy nagyon enyhe korall beütése. 2490 Ft-ba kerültek.


Ezek a felsők, főleg a fekete, elég béna szabásúnak tűnhet így kiterítve, de felvéve nagyon jól mutatnak, a feketét pedig még a kis bronzszínű szegecsek is feldobják, amiket imádok. Utóbbit a C&A-ban vettem, eredeti ára 3800 Ft körül volt, amiért egy kicsit húztam a számat, de ebből is lejött a 20% kedvezmény, így már azért nem vészes az ára, még nekem sem (nem szeretek sokat költeni ruhára, gondolom látszik). A másik egyáltalán nem neonrózsaszín, hanem "sima" korall, nem tudom, miért van megbolondulva a fényképezőgépem. Kíváncsi vagyok, mikor merem majd felvenni, mert nálam ez már elég extra fazonnak számít. Egyébként a kínaiból való, és 2500 Ft-ba került.



Ez pedig a kakukktojás, amit a sminkes-szerzeményes posztban említettem.
Szeretem az ikeás ágyneműket, de 4-5000 Ft-t nem fogok kiadni érte, főleg, hogy egyből két garnitúra kell. Fel vagyok iratkozva az IKEA hírlevelére, innen tudom, ha "vásár-időszak" lesz, és az emailben illetve a honlapon az is látható, hogy milyen termékek lesznek leakciózva. Így akadtam erre az ágyneműre, ami 995 Ft-ra volt leértékelve 3995-ről. Vettem is belőle négyet, kettőt nekem, kettőt húgomnak. Egyébként nagyon durva, a nyitás után 1 órával egyáltalán nem is volt már belőle egyáltalán.

Mondhatni, büszke vagyok magamra, amiért nem szállt el az agyam, és csak olyan dolgokat vettem, amit tényleg hordani is fogok, az pedig külön öröm, hogy ilyen olcsón sikerült beszereznem őket. Már csak egy jó szandált/papucsot/sarut kéne találnom, és akkor teljesen elégedett leszek.

Nektek tetszik ezek közül valamelyik darab? Inkább egyben letudjátok a vásárlást az aktuális szezonra, vagy apránként gyűjtitek össze a dolgokat?

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jók, a flamingós a kedvencem :]

    VálaszTörlés
  2. a pink felső eszméletlen jó :)
    http://fashionparade-fanny.blogspot.hu/2012/07/oasap-key-necklace.html

    VálaszTörlés
  3. Be kell néznem a H&M-be rövidgatyákért *-*

    VálaszTörlés
  4. Hm..sarut hol szoktál nézni? Nekem is eszembe jutott.
    Jó darabok :) a korall felsőre kíváncsi lennék hogy mutat felvéve.
    PJ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az túlzás, hogy "szoktam", de cipőügyben a Deichmann-Reno-Humanic háromszögben szoktam nézelődni. Egyébként találtam sarut, majd megmutatom a július szerzemények körében :)

      Törlés
    2. Ezekben a boltokban? ...lehet alaposabban kéne körbenéznem. Köszi! :)
      PJ

      Törlés
    3. Igen, a Deichmannban. Nincs mit :)

      Törlés