2012. július 2., hétfő

Júniusi kedvencek


Ez egy elég rövid kis poszt lesz, hiszen a nagy melegben alig sminkeltem, alapozót vagy színezett hidratálót egyszer-kétszer használtam, így ők nem érdemelték ki, hogy helyet kapjanak a posztban, arc- és testápolási termékeimből pedig egy sem olyan jó, hogy kedvencként mutassam meg.


Sleek i-Divine Sunset paletta:
Amíg nem volt ilyen meleg, ha sminkelni akartam, 95%-ban érte nyúltam. Szépek és jól kombinálhatóak a színei, a pigmentáltságra sem lehet panasz.  Itt olvashattok róla részletes tesztet: Sleek paletták - Sunset.


essence I love stage szemhéjalapozó:
Ez a termék nálam örök kedvenc, de különösen jól jött mostanában, amikor a sminkem gyakran csak ebből, szempillaspirálból, és maximum egy rúzsból állt. Sajnos akármennyit alszom, karikásak a szemeim, de ez a darab megbírkózik velük.


essence multiaction smokey eyes szempillaspirál: Mivel tudtam, hogy az eddigi kedvenc MAC spirálom fogyóban van, elkezdtem nézelődni szempillaspirálok után. Két darabot vettem, ezt és a Lovely Collagen-Weart, és valamiért inkább előbbiért nyúltam szívesebben. Nem csinál drámai pillákat, de hétköznapra tökéletes. Mindkét spirálról írtam tesztet, itt tudjátok elolvasni: Lovely Collagen-Wear és essence multi action smokey eyes szempillaspirálok tesztje.

essence silky touch blush 40 natural beauty: Ritkán készítettem "teljes" sminket, de ha igen, akkor ezt használtam pirosítóként, valahogy kedvem támadt a barnás színhez. Bronzosítóm (még) nincs, addig pedig jó lesz ez is. Ha érdekel a teszt, amit róla (és a többi essence pirosítómról) írtam, akkor itt megtalálod: Auchan giga-haul review part I. - essence pirosítók tesztje.

Carmex ajakápoló: Ő is egy állandó kedvenc, nekem még nyáron is szükségem van rá, mindig a neszesszeremben van.

Astor Soft Sensation Vitamin&Collagen ajakrúzs 410 Mexico:
Nagyon megkedveltem ezt a rúzst, rengetegszer volt rajtam. Bár elvileg hidratál, én nem nagyon vettem észre a hatását, de úgyis mindig bekenem a számat ajakápolóval rúzsozás előtt. Itt láthatjátok a színét: Júniusi szerzemények - Sminkek


2 megjegyzés:

  1. Lassan be kell szereznem egy Carmexet :) díjat kaptál: http://bellalabeauty.blogspot.hu/2012/07/ismet-dijat-kaptam.html#more

    VálaszTörlés