2012. július 29., vasárnap

Júliusi szerzemények - Sminkek, arc- és testápolás

Hát, mit lehet mondani; igen, kicsit elszállt az agyam vásárlás terén ebben a hónapban. Mentségemre legyen szólva, a termékek nagy része akciós volt, és van, amit ajándékba kaptam. Vigyázat, hosszú poszt következik.

Körömlakkok




Ez pont az a kupac, amiben semmi nem volt akciós, és igazából borzalmas belegondolni, mennyit költöttem, de ugyebár mindent meg lehet ideologizálni.

Maybelline 67 Wonder Violet, 80 Electric Blue, 56 Coral Rose:
A kéket már régebben is kinéztem magamnak, a lila impulzusvásárlás volt, a korallt pedig egy blogon láttam (sajnos nem emlékszem, kinél), egyből megtetszett, de sokáig csak nézegettem, végül megvettem. Kb. 600 Ft/db


NYC 235 Fine Red Wine, 240 Velvet Rope: A másodikat, illetve ehhez hasonló színt tudatosan kerestem, besűrűsödött az eddig használt sötétbordó lakkom; nagyon szeretem ezt a színt a körmeimen, így muszáj volt utód után nézni. Találtam hasonló árnyalatot Miss Sportyk közül (rossz tapasztalatom van a márka körömlakkjával), illetve Astorból kétfélét is (túl drága), így maradt ez. Ebben a posztban leírtam a tapasztalataimat vele. A vörös szín egyszerűen megtetszett, pirosam már volt, de ilyen még nem. Szintén kb. 600 Ft/db.

essence 72 time for romance, 78 blue addicted, 67 make it golden: Ezekkel a lakokkal nagyon régóta szemezek, így amikor kiderült, hogy az essence lakkok megújulnak, és ezeket nem találtam az új kollekcióban, gyorsan zsákmányoltam belőlük. 345 Ft/db

Rimmel 850 Aye, Aye Sailor: Régóta keresem a tökéletes tengerész-/sötétkék lakkot. Nos, még nem próbáltam ki, de a színe gyönyörű. Kb. 800 Ft

essence ultra strong nail hardener: Abszolút bevált nekem ez a körömerősítő lakk, ideje az utánpótlásnak. 599 Ft

essence lehúzható alaplakk: Kíváncsi vagyok rá, még ezt sem próbáltam ki. 550 Ft


Szájravalók




Ebből a szekcióból mindenhez akciósan jutottam hozzá.

essence Vampire's Love ajakszínezők 01 Bloody Mary, 02 True Love: Tudom, hogy ezek lejárt lemezek, a lila meglepően jól áll, a pink kevésbé. 299 Ft/db


NYC Liquid Lipshine 587 Wine n Dine: Lettinél láttam már, de amikor teljesen véletlenül (tényleg) belefutottam a Rossmannban, csak annyira emlékeztem, hogy akciós és jó. Nézem az árát, 299, hmm, tetszik, nem sok érte, ha tényleg jó, irány a pénztár. Ahol kiderült, hogy elfelejtették átcímkézni, és 149 Ft-ért lehetett az enyém! A tubusban inkább lilás színűnek tűnik, de feltéve nevéhez méltóan vörösborhoz hasonló árnyalatot kapunk. I'm a genius, ugyanis a második képre elfelejtettem odaszerkeszteni, és mire kiderült, már ki is töröltem az "alapképeket" a gépről. Egyébként fura applikátora van, nagyon hosszú, és vékony, de jól használható. 149 Ft

essence circus circus ajaklakk 01 Applause, applause: Hiba volt megvennem. Nem tudom úgy feltenni, hogy ne transzvesztitának nézzek ki. Maximum rúzs fölé fogom használni, ha esetleg extra fényre vágyom. 299 Ft


Maybelline Colorsensational 720 Drive Me Nuts: Ezt a rúzst már mutattam nektek, szerepelt sminkben. Nagyon jó vétel volt, először nem mertem kettőt venni (húgomé lett volna a másik), később pedig már nem volt belőle :( Élőben inkább mályvás-rózsaszínes, nem pedig barackos. 599 Ft

Arcravalók



Jó, a csillámport nem arcra fogom használni, de így jött ki a kép.

essence Vampire's Love zselés pirosító: Már régebben is szemeztem vele, de 795 Ft-ért nem akartam megvenni, most viszont leakciózták 395 Ft-ra. Meglepően jó; tartottam tőle, hogy foltos lesz, de nagyon szépen eldolgozható, és tartós is.  395 Ft

Vampire's Love púder 01 Lil' Vampire, lila csillám: Ez a két termék Klautól van, tulajdonképpen cseréltünk. Felajánlottam, hogy ha megtetszik valami a blogsale-s cuccok közül, akkor szívesen elküldöm neki, és ő is felajánlotta ugyanezt. Ő egy lakkot és egy szemhéjpúdert választott, én pedig ezt a púdert, a csillám meglepetés volt :)

Szemrevalók



essence szemceruzák 04 white, 16 coolest chic, 14 think kaki!, 01 black fever: Már nagyon idegesített, hogy a fekete szemceruzámat állandóan vinnem kell magammal, ha barátomhoz megyek. Erre az essence-re esett a választásom, jobb, mint az eddigi Astor, így végül az költözik a barátomhoz. Fehér szemceruzát régóta szerettem volna, a másik kettő pedig megtetszett. A long lastingok 499 Ft-ba kerültek, a fehér pedig 399 Ft-ba (ha jól emlékszem).

Arc- és testápolás


Garnier InvisiDry/Invisi Maxiprotect (most akkor melyik? egyébként alkohol- és parabénmentes) dezodor: Eddig mindig sprayt választottam, de amikor Rockmaratonra mentem, nem találtam abból a típusból kis kiszerelést, így erre esett a választásom. Nem bántam meg, teszi a dolgát, persze 40 fokot ez sem bírja; és nem hagy foltot! Ez nekem nagyon fontos, mert jórészt fekete illetve sötét ruhákban járok. Nagyon megszerettem, az eddigi sprays megy barátomhoz (nála szoktam elhasználni a nem annyira jó dolgokat). Az árára sajnos nem emlékszem.

Wellness&Beauty passiógyümölcs(=maracuja) és sárgabarack illatú tusfürdő és fürdőgyöngyök: Isteni finom illatuk van, de sajnos úgy vettem észre, hogy a tusfürdő egy kicsit szárít :( 449 illetve 299 Ft

essence my skin mattító hidratáló: Most vettem ilyet először, de eddig jónak tűnik. 595 Ft

Ezek voltak a júliusban vásárolt dolgaim, legalábbis ami a sminkeket, kenceficéket illeti; lesz egy másik poszt, amiben a ruhákat és a rég áhított sarut mutatom meg. Nagyon elszállt velem a ló ebben a hónapban, és most sajnos vettem olyat is, amit megbántam (essence ajaklakk).


végigasszisztálta a fotózást :)

11 megjegyzés:

  1. De szépek a Maybelline lakkok!
    De az utolsó kép... Még most is borsózik a bőröm...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj :) Ezek szerint csak én vagyok annyira elvetemült, hogy aranyosnak találom? :D

      Törlés
  2. Szép kis zsákmány! De az a bogár...grrr. :D Én visítok tőlük. :$

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó dolgokat vettél, és szerintem ilyenkor kell vásárolni, amikor a dolgok akciósak :)

    VálaszTörlés
  4. Mennyi szuper cucc *-* majd írj a mattító hidratálóról :$ köszi! :)

    VálaszTörlés
  5. A korallos Maybelline nagyon tetszik :O
    Azt majd hamar mutasd meg! :]
    Meg a lila és barna szemcerkára is kíváncsi vagyok, meg jó, mindenre végül is na... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te, a korall Maybelline-t már megmutattam (legutolsó sminkes posztban) :P Így olvasol te engem? :D
      A lila egyébként csalódást okozott, vízvonalon alig fog :( De a fekete meg tök jó, a többit még nem próbáltam.

      Törlés
  6. Hú, tényleg sokmindent vettél :-)
    Nem lesz az új kollekcióban a Make it golden? Hajjaj, futok a Rossmannba :-)

    Hát az a sáska nekem sem volt a szívemcsücske...
    Legutóbb akkor láttam ilyet, amikor a macskám egér helyett egy ilyennel játszadozott a lakásban...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem biztos ám ez, nézz utána, mielőtt bevásárolsz :D
      Egyébként szöcske :) A sáskáknak rövid a csápjuk 1-2 cm, ennek meg hosszabb volt, mint ő maga :)

      Törlés
  7. Mennyi körömlakk, azta :O :D Mindet elvállalnám...

    VálaszTörlés