2012. július 17., kedd

Hazaértem


Ugyan nem ma (vasárnap egyébként) és nem haza (barátomnál vagyok), de hazaértem Rockmaratonról.

Akik esetleg láttak hétfő-kedd-szerda tájékán valahol kommentelni, azoknak nem káprázott a szemük, tényleg otthon voltam. Sajnos (vagy nem), úgy alakultak az események, hogy még az első napon hazajöttem. Csütörtökön úgy döntöttem, visszamegyek. Jól tettem, jól éreztem magam, de egyáltalán nem bántam meg a hétfői döntésemet; ha akkor lent maradok, semmi jó nem származott volna belőle.

Itt láthattátok, hogy miket vittem magammal; jelentem, nem vittem felesleges dolgokat, kivéve persze a sminkeket: ahogyan azt előre sejtettem, csak szempillaspirált, korrektor, fekete szemceruzát, és ajakápolót használtam. Viszont a kézfertőtlenítő- és sminklemosókendők voltak a legjobb ötleteim, nagyon hasznosnak bizonyultak.


Az indulás előtti estén kifestettem a körmöm egy új lakkal, méghozzá a NYC 240 Velvet Rope árnyalatával (láthattátok a linkelt posztban). Most használtam először, így persze izgultam, hogy milyen lesz. Könnyű volt vele dolgozni, gyorsan száradt, két rétegben tökéletesen fedett, és tükörfényes volt a felülete; örültem, mint majom a farkának. Sajnos már egy nap után látszott a kopás a körömvégeken, igaz, csak nagyon vékony sávban. Mivel hazajöttem, lemostam, de egy nappal később újra próbálkoztam. Nagy bosszúságomra buborékosodott mind a két réteg, amit felkentem. Gondoltam sebaj, majd a fedőlakk megoldja. Hát nem! Eddig egyáltalán nem volt semmi gond ezzel a fedőlakkal (Miss Sporty egyébként), most meg tök bubis lett. Nem értem, miben voltak mások a körülmények, hiszen egyrészt két nappal előtte a NYC lakk sem bubisodott, a fedőlakk meg eddig soha. Másnap kentem rá egy réteg pelyheskét, annyira gyönyörű lett... És végre nem volt puklis a körmöm -.-' Egyébként így is volt kopás 1-2 nap múlva a körömvégeken, viszont a cipekedés, a nehezített körülmények ellenére sem pattogott le sehol, tegnap mostam le, és akkor is csak az a vékony kopás látszódott, mint két nap után. Nagyon remélem, hogy legközelebb nem fog bubisodni, különben nagyon csalódott leszek.
Szerencsére a blogger jól viselkedett, és kitette az időzített posztokat :) Most viszont egy kicsit bajban vagyok, mert közbejött egy váratlan családi út, aminek köszönhetően a hét végéig megint nem leszek internetközelben, viszont posztok sincsenek bekészítve, és nem is lesznek, mert pár órám lesz otthon indulás előtt, itt pedig nincsen mivel fényképeznem. Azért nem maradtok teljesen bejegyzés nélkül, az ilyen alkalmakra tartogatom a TAGeket, és most egy (remélem) elég vicces darab jön :) Sajnálom, ez most így alakult, igyekszem behozni a lemaradást.

Jövő héten jövök, addig is legyetek jók! :)


4 megjegyzés:

  1. Jó utat! :)
    De mondd...mi az a pelyheske? Ha javít valamit a látszaton, lehet nekem is kéne belőle :D
    Bubisodni az én körömlakkomis szokott időnként, i have no idea why, eléggé idegesítő :/ átérzem.
    PJ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az essence "Night in Vegas" fedőlakkját szokás így hívni, persze van más márkáknál is, de ez a legolcsóbb alternatíva. A 2. bejegyzésemben (Zöld) láthatod, hogy néz ki fekete körömlakkon.

      Törlés
    2. Nem rossz :) köszi!
      PJ

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a poszt:))
    A blogod meg még jobban:) Nagyon ari.
    Bekövetvee!
    Kérlek, ha van egy kis időd nézz be hozzám:
    http://www.zsani-thefashionoflife.blogspot.com/
    Rám férne pár követő:DDDD
    Előre is köszönöm
    xx

    VálaszTörlés