2012. június 8., péntek

Tengerész körmök


Itt a nyár, nekem meg amúgy is tetszik a tengerész-stílus, úgyhogy ellenállhatatlan vágyat éreztem arra, hogy ilyen stílusban fessem ki a körmömet. Nem volt fehér körömlakkom, így volt egy utam a Rossmannba, ahol másra is elcsábultam, persze...

Nem vagyok teljesen elégedett az eredménnyel, a szélek például kifejezetten csúnyák lettek, de azért nem rossz első próbálkozásnak, ugyanis először próbáltam ki a celluxos technikát, és a szabad kézzel festést is.




Csak a bal gyűrűsujjamra csináltam meg a horgony-mintát, nem mertem megkockáztatni a bal kézzel való festést.
Máshogy képzeltem el a csíkokat, sűrűbbre és vékonyabbra terveztem őket, de még ezt a 2-2 csíkot is nehéz volt szép egyenesre vágni, vékonyabbra pedig nem is tudtam. Először elég furcsa volt a látvány, de már megbarátkoztam vele, szerintem így is mutat.


Mint láthatjátok, a fedőlakk elkente a kék csíkokat, pedig nagyon sokat vártam vele, és nem is kentem, hanem próbáltam inkább cseppenteni, de nem terült el rendesen, úgyhogy kénytelen voltam hozzányúlni ecsettel, és ez lett az eredménye :/


Egyébként, miközben készülődtem erre a festésre (kb. 3 hét telt el az ötlettől a megvalósításig), sorra láttam a blogokon a különböző "sailor nail"-eket, de szerencsére senki nem csinált olyat, mint amilyet elképzeltem, úgyhogy nem tűnik nyúlásnak :)


A képen látható lakkokat használtam, a 2 essenceből és a Cappuccinoból kevertem ki a horgonynak való színt. Aranyat akartam elérni, de az eredményt látva, nyugodtan csinálhattam volna csak a Date With The Night-al. A horgonyt a tip painter ecsetével csináltam, és ezzel próbáltam javítgatni a csíkokat.
Egyébként nagyon nem szeretem ezt az Astor lakkot, nem is szoktam használni, de nem találtam megfelelő színt a Rossmannban. Amikor most felkentem, nem is értettem, miért nem használom: gyönyörű kék szín, ami hihetetlenül fénylik; nagyon szép volt. Viszont mire megszáradt, teljesen elvesztette a fényét, még fedőlakkal is fénytelen, a csillogás pedig egyáltalán nem látszik, bár utóbbi most jól jött. Tegnapelőtt festettem ki a körmeimet, és már pattogni is elkezdett :(

Összességében tetszik az eredmény, szerintem még meg fogom csinálni párszor a nyáron, de legközelebb már ügyesebb leszek. Gondolkozom díszítőcsíkok beszerzésén, sok blogon láttam ilyet, csak egyenlőre tartok az ebay-es vásárlástól.

Szívesen fogadom a tanácsokat, bátran kommenteljetek! Remélem tetszik a minta, a kivitelezést tekintve pedig legyetek velem elnézőek :)

8 megjegyzés:

  1. jujj,nekem nagyon nagyon tetszik,szerintem ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik! oda+ vissza vagyok a tengerész style-ért :)
    http://fashionparade-fanny.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. haha, görbe a középső ujjad :D és a horgony sincs középen de ettől eltekintve megállapíthatom ,hogy jó lett :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az emberek középső ujja (már akinek) azért görbe, hogy jobban tudja fogni kanalat/tollat! És a horgony meg direkt nem lett középen, próbáltan a jobb 2/3-adba pozicionálni :P
      Ja, és inkább jegyzeteld a humánökót, vagy meghalunk! :D

      Törlés
  4. Nagyon tetszik ez a megoldás, pont holnap akartam hasonlót csinálni én is! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett, ezt nekem is ki kell próbálnom. :-)

    VálaszTörlés