2012. június 2., szombat

Szombati nyűglődés - szolgálati közlemény, kérdések, személyes, képek

Aki régebb óta követ, annak feltűnhetett, hogy tegnap nem volt AjánlóPéntekes bejegyzés. Ennek oka elég egyszerű: nem volt semmi olyan, amit szívből tudnék ajánlani. Mivel sejtem, hogy ez a probléma máskor is előjön majd, úgy döntöttem, csak minden második héten lesz AjánlóPéntek-poszt.

Más téma: érdekelnének Titeket elfogyott/x havi kedvencek bejegyzések?  Előbbit azért tartanám jó ötletnek, mert így az olyan termékekről is tudnék írni, amik nem tesznek ki egy külön tesztes bejegyzést, de úgy gondolom, hasznos lehet róluk a vélemény. Utóbbiról nem tudom, hogyan vélekedjek; nagyon sokaknál vannak ilyen bejegyzések, nem tudom, lenne-e értelme, ha nálam is lenne, úgyhogy ezt teljes mértékben rátok bízom. Ha kíváncsiak vagytok az aktuális havi kedvenceimre, akkor írjátok meg kommentben, és én megírom a bejegyzést :)



Tudom, hogy ez tényleg "first world problem" kategória, de annyira kifesteném a körmeimet, van is egy tök jó minta (legalábbis képzeletben nagyon király), amit ki akarok próbálni, és persze megmutatni a blogon, de kedden szóbelizem, és nem akarok villogni vele a vizsgán, viszont hétvégére, csak így magamnak meg nem akarom kifesteni. Ugyanakkor annyira hiányzik, hogy  színesek legyenek a körmeim. Oké, ne is kommentáljátok, szánalmas, tudom :D

És persze itt van ez a "gyönyörű" idő. Nektek nem megy el tőle az életkedvetek? Tanulni kéne,  de ez az idő annyira rányomja a bélyegét a hangulatomra, hogy nem tudom magam rávenni. Fotózni sem lehet (legalábbis az én képességeimmel) a bloghoz ilyen rossz fényeknél, egyszerűen nem tudok mit kezdeni magammal.

Tegnap elkezdtem archiválni az áprilisi blogbejegyzéseket, arra az esetre, ha lenne valami gond a Blogger szerverével, vagy véletlenül letörölném őket, vagy bármi más probléma adódna. Felraktam őket az email-fiókomba, meg ha összegyűlik egy cd-nyi, akkor ki is írom őket. A lényeg az, hogy az összeset márciusinak neveztem el... Mondjuk az időjárást nézve nem csoda, de akkor is, fogtam a fejem :D

És még csak a vizsgáim felén vagyok túl, de már most tudom, hogy ebből nem lesz ösztöndíj... Basszus, valaki rúgjon már seggbe, nem vagyok én ilyen nyavalygós.

És a végére pár kép (a kutyásat olvassátok el :) ):














How I see my life after Skyrim...

27 megjegyzés:

  1. Engem is nagyon el tud nyomni az időjárás, olyankor semmihez sincs kedvem. De szerencsére nálunk most sütött ki a nap, küldjek egy kis napsütést neked is? :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Csak nem egy rajongót tisztelhetek benned? :D

      Törlés
  3. Szedd össze magad Te! :P
    Részemről inkább az elfogyasztott termékek, mint a havi kedvencek, ha választani kell, de akár mindkettő is lehet.
    És húzás tanulni!! ;]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálkozom :D Olyan jó kifogás volt ezt a posztot összehozni, legalább mondhattam, hogy csinálok valamit :D
      Oké, akkor már legalább egyvalakit érdekel a dolog :)
      Könnyű mondani... :)

      Törlés
  4. Aaa akkora fuggo vagyok... 55-os szinten vagyok jelenleg, mar alig talalok dungeont amit meg nem takaritottam ki :D

    VálaszTörlés
  5. Aaa akkora fuggo vagyok... 55-os szinten vagyok jelenleg, mar alig talalok dungeont amit meg nem takaritottam ki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én asszem 52-es környékén, de most meguntam, mert megcsináltam a főszálat (legyőztem Alduint), és azóta nem tudom tovább csinálni a Liberation of Skyrim küldetést. Az éppen aktuális részküldetést befejezettnek mutatja, de nem adott újat, és nem nyilvánította befejezettnek magát az egész küldetést. Próbálok mászkálni, és keresni az új misc küldetéseket, de így nem olyan izgi. De nyáron jön vmi kiegészítő! :D

      Törlés
    2. (Na végre enged válaszolni) Igen, nekem is kész van már a main quest meg majdnem az összes side ques. Én vagyok az összes jarl thane-je, én vaqyok a College Of Winterhold archmage-e, Dark Brotherhood is kész, tényleg minden kész kb, és már annyira unom, hogy akármerre megyek, semmi új dungeon... DE mégis imádom a játékot és nem birok leállni vele, szóval nagyon várom a kieget :D

      Törlés
    3. Hány Jarl van? :D Úgy kb.? Nekem is megvan a DB, meg az a Companionos is... Az archmage-t nem tudom. Barátom azt mondta, hogy vannak olyan küldetések, amit a College-ban kapsz, de csak ha már 75 (?) szint felett vagy az összes "varázslós" dologgal, az nekem még hátravan, de azt meg unnám h csak úgy a vakvilágba lövöldözöm a dolgokat, hogy menjen feljebb a szint :D Én is baromira várom a kieg.-t, végre valami új :D

      Törlés
    4. Hát ahány város, nem tudom pontosan :D 10 kb. Szerintem a barátod hülyeséget mondott, én 8-as szinten menntem először a Collegeba. Mindegy hanyas szintű vagy, az is mindegy, tudsz-e varázsolni, akkor is végigcsinálhatod a questet, nagyon jó amúgy! És jó hosszú is ;) Szóval talán elleszel vele a kiegig :D Meg a varázslással könnyű szintet is lépni, mondjuk nem mindegy mennyi magickád van... Az enchanting meg nagyon hasznos, olyan badass páncélom és fegyvereim vannak, hogy legyőzhetetlen vagyok, főleg ha megidézek két daedrát :D Úristen, mit gondolhatnak a lányok akik ezt elolvassák?

      Törlés
    5. Nem, nem arra gondoltam, hogy az archmage-es küldetéshez kell x szint, hanem van valami más is. Am meg valami rémlik ehhez az arch mage-eshez is, mintha meglenne, nem tudod, mi a pontos neve?
      Ó, hát szerintem többen vagyunk mint gondolnád :D

      Törlés
    6. Hát ez a College of Winterhold questline, nagyon hosszú, azt hiszem a First Lessons az első aztán az Under Saarthal quest az első komolyabb, aztán jönnek ilyenek, hogy Hitting the Books, Staff of Magnus, Eye of Magnus, stb..

      Törlés
    7. Ezek ismerősek nekem :D Főleg a Magnusosak :D Sztem már megvan ez a küldetés :D

      Törlés
    8. Akkor lehet mégis te vagy az archmage :D

      Törlés
    9. Hát lehet :D Te amúgy szoktál csalni? :D Úgy értem, neten megnézni, hogy egy küldetésnél hogyan tovább? Én nagyon vaksi vagyok, egy csomószor nem találom meg a levereket meg hasonlókat :D

      Törlés
    10. Bevallom ritkán igen :D Igazi csalást még nem használtam, úgy értem cheat kódokat nem írok be, de néha megesik, hogy felnézek uespwiki-re, hogy mégis miért nem jó... Előforudlt már olyan is, hogy bugos volt a quest, azért nem sikerült, és ott írtak rá megoldást, szóval ezt megbocsájtom magamnak :)

      Törlés
    11. Kódokat még én sem használtam. Jajj, a bugok olyan idegesítőek. Nálad se lehet látni/hallani, hogy mit mond Esbern?

      Törlés
    12. Ezzel szerencsére nincs gondom :) Jártam már úgy, hogy elakadt egy quest és csak kóddal tudtam folytatni. Ha rákeresel a problémára biztos találsz te is megoldást, mert ezek nem csak egy embernél szoktak előfordulni

      Törlés
    13. Na ez az Esbernes pont olyan, hogy nincs rá semmi megoldás, el kell fogadni így :/ (már rákerestem). Nálam is volt, ami megoldódott kóddal, pl. a békítős-fegyverszünetes tárgyalás a stormcloakok meg az imperialok között.

      Törlés
    14. Christine, én soha nem mondok hülyeséget(: A ritual spellekről beszéltem, amit csak bizonyos szint után tudsz megtanulni/megkapni.

      Törlés
    15. Jaa a ritual spell! Igen, 90-es szint után. :)
      (amúgy rosszul emlékeztem, 65-ös szinten vagyok, de már túl könnyű volt szóval felvittem masterre a nehézséget, így újra izgalmas :D)

      Törlés
  6. Én mindenféle bejegyzésre vevő vagyok :D ahj engem is kikészít ez az idő :(

    VálaszTörlés
  7. Most kedvet kaptam Skyrimozni megint:D Már kb egy hónapja nem játszottam:|
    Nekem most 5-én lesz az első vizsgám (Cs&T:D), júni 28-án meg az utolsó, nem tudom, mennyire jó hogy így elhúztam:DD Viszont a módszertant is újracsinálom, a megajánlott kettes nem megfelelő sajnos:/ Neked sok sikert a maradékhoz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is elhúzódik, 25-én lesz az utolsó. Jajj, cst-re olvasd el az összes kötelezőt, és nézd meg a régebbi kérdéseket is, hiába írták h megváltoztatták, nekem az 5-ből 4 kérdés a régiek közül volt. Én kegyetlenül elb*sztam...

      Törlés