2012. június 6., szerda

Rózsaszín | step by step



Drága jó barátnőm addig hisztizett kérlelt, hogy csináljak egy step by step posztot, hogy végül rászántam magam. Igazából egyáltalán nem terveztem ilyen bejegyzéseket, mert nem vagyok sminkes, vannak, akik ezt nálam sokkal jobban csinálják, egyszóval feleslegesnek éreztem. De Mesunak nem volt jó, hogy mástól linkelek neki segítséget...

Egy szolid, rózsaszín smink mellett döntöttem, mert szerintem könnyebb egy ilyennel kezdeni, mint egy nagyon élénk színű, extra sminkkel és így talán én sem égetem be magam nagyon.


Igazából mára nem ezt a bejegyzést terveztem, hanem egy körmöset, amit a vasárnapi haulos posztban említettem, de szeretném, ha maximálisan megszáradna, mielőtt lemosom a "melléfestést"(...), hogy ne kenjem el, és mire ez megtörténik, már nem lesz elég fény, hogy szép képeket tudjak csinálni, ezért az a bejegyzés még várat magára.
De a lényeg: fogadjátok szeretettel ezt a step by stepet. Igyekeztem a legjobb tudásom szerint csinálni, remélem tetszik a smink, és hasznotokra válik a bejegyzés.

Megjegyzés: nem vagyok sminkes, csak egy lány, aki szeret sminkelni, és szeretné fejleszteni magát. Nem mondom, hogy így kell sminkelni, én így csinálom.

A képek nagyíthatóak.

0. lépés 

Ez a kiindulási pont.

1. lépés

Legelőször lealapoztam a szemhéjamat (essence I love stage szemhéjalapozó). Mivel én ezt használom a karikák ellen, ezért a szemem alá is tettem belőle. Ti legyetek ügyesek, és húzzátok ki a felső vízvonalatok fekete (vagy barna) szemceruzával, én mindig elfelejtem, és csak akkor jut eszembe, amikor már az alsó vízvonalra tenném. Ez azért gond, mert ekkor már fent van a szemhéjpúder, és ahogy húzom fel a szemhéjam a ceruzázáshoz, mindig belenyúlok...

2. lépés

Ezután felvittem a fő színt, ezt a szép halvány rózsaszínt (Sleek Sunset palettából) majdnem az egész szemhéjamra, csak a szemzug és a szemhéj legkülső része maradt ki. Az essence eyeshadow brush-t használtam.

3. lépés

A rózsaszín után ezt a sötétebb, lilás árnyalatot (szintén Sunset paletta) tettem a szemhéjam külső részére, és elmostam kb. a szemhéjam közepéig. Ehhez az essence eyeshadow brush másik oldalát használtam (igen, tudom mennyire nem profi megoldás ez, de ez van).

4. lépés

Ezután alul-felül kihúztam a szememet fekete szemceruzával (Astor Astor Colour Proof Definer), de nektek csak alul kell, mert ügyesek voltatok, és már korábban kihúztátok felül :)

5. lépés

A szemceruza után kozmetikai pálcával az alsó pillasor külső részére tettem a lilás színből, majd középre egy picit a rózsaszínből, a belső részre pedig ez a 3. nemtudommilyenrózsaszín (ismét Sunset paletta) szín került, illetve ebből tettem a belső szemzugba, és feljebb is, követve az első rózsaszín púder vonalát, aztán pedig a liláét, ezzel mostam el az éleket a szemöldök felé. Ehhez már az essence smokey eyes ecsetét használtam.

6. lépés

Végül spiráloztam (MAC Fibre Rich Lash), tettem a még a lilából kívülre, a rózsaszínből középre, és még jobban elsatíroztam a színeket (legalábbis próbáltam); valamint letöröltem a lehullott szemhéjpúder-maradványokat.
És kész is:



Ezeket a színeket használtam:


Remélem, hogy segítségetekre tudtam lenni, és hogy most már Mesu is ki tudja festeni a szemét :D
Ha nem voltam érthető, vagy elég részletes, akkor kérdezzetek nyugodtan!

10 megjegyzés:

  1. Vègre egy rózsaszín smink,ami nem úgy néz ki,mint egy sírós nyusziszem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "sírós nyusziszem": ez vicces :D Egyébként köszi :)

      Törlés
  2. Tök jó lett :) tetszik :$ és mekkorák a pilláid :O durva :)

    VálaszTörlés
  3. éppen ideje volt már egy ilyennek, aki olyan analfabéta mint én annak ez is nagy segítség. amúgy miért pont rózsaszínnel csináltad?? lehetett volna kék inkább :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először kékkel csináltam, de ronda lett :D Aztán még1x kékkel, és megint :D Úgyhogy maradt ez, ezt nem lehet elrontani :D

      Törlés
  4. Olyan szééép az a paletta. :) És a smink is! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Olyan gyönyörű színek vannak benne, állandóan érte nyúlok :) Köszi :)

      Törlés
  5. Nagyon jó lett a smink, tetszenek a színek! :)

    VálaszTörlés