2012. június 15., péntek

Sailor | smink


Visszatértem! Bár még hátra van 2 vizsgám, a jövő héten lesz időm egy picit pihenni, úgyhogy újult erővel vetem bele magam a blogolásba, sőt, turbó fokozatra kapcsolok, mert július 2. hetében elutazom (Rockmaraton!!), szóval az akkori posztokat is meg kell írnom/be kell fényképeznem.

Amikor megcsináltam a tengerész-körmöket, tudtam, hogy ha sminkelésre kerül a sor, akkor valami hasonló stílusút szeretnék készíteni. Sőt, a végén még a ruháim is passzoltak, mert fehér felső és sötétkék nadrág volt rajtam.


A sminknek, ami az én fejemben él ehhez a stílushoz, egyértelmű tartozéka a tusvonal. A rettegett tusvonal... Egész gyorsan kész lettem vele (=csak a tusvonal cirka negyed óra), és még sírógörcsöt sem kaptam a végére (volt már, hogy hiszti lett belőle...). Bár nem ez lett a tusvonalak királynője, de szerintem egész szép lett, főleg magamhoz képest. A régóta kedvenc miss sporty folyékony tust használtam, sajnos már alig van benne, és ezt a fajtát már nem is lehet kapni, de sebaj, majd a régi ecsetével használom az újat. A szemhéjamra egy essence mono-t tettem, a 46 taupe of the pops-t, alapnak pedig az Art Deco szemhéjalapozót használtam.



Ismét bevetettem a Catrice Infinite Matt alapozót, majd lesz belőle teszt, de még nincs vele elég tapasztalatom.

Szempillaspirálnak a nemrég tesztelt essence multi action smokey eyes-t használtam, még mindig meg vagyok elégedve, szerintem nagyon szépen teljesít, bár nem túl drámai a hatás.
Itt érkeztünk el a smink második kritikus pontjához, a "szájravalóhoz". Írtam már, hogy csak mostanában kezdtem el bármit is tenni a számra az ajakápolón kívül, és azok is szájfények voltak. Viszont nemrég vettem két rúzst a vaterán, és egyik sem túl élénk szín, szóval mertem használni az egyiket. Persze itthon kipróbáltam már őket, és vannak más rúzsaim is, de utcára ki nem lépnék velük. Na de most! :)



Élőben nem ennyire pinkes, inkább barnás-bézses, egyébként Astor Soft Sensation 410 Mexico a becsületes neve. Annyira megtetszett, hogy azóta többször is használtam, akár csak suliba is, mert egyáltalán nem egy feltűnő, hivalkodó szín. 
Pirosítóban babásra vettem a figurát, az essence silky touch 10 adorable-t tettem fel, és ahogy elnézem a képeket, tehettem volna még.
Púder a szokásos, Rimmel Stay Matte.










Remélem tetszik Nektek a smink, és értékelitek, hogy kiléptem a komfortzónámból :)
Kíváncsi vagyok a véleményetekre, írjátok meg nyugodtan! 
Ha még nem tettétek volna meg, iratkozzatok fel rendszeres olvasónak, és lájkoljátok a blog fb-oldalát, mert ez kölcsönösen jó nekünk :)

9 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, és a tusvonal meg perfekt! ;]

    VálaszTörlés
  2. Szépek a sminkjeid :) csak azt sajnálom, hogy az összes minimal..
    PJ

    VálaszTörlés
  3. Tetszik, de en a helyedbeb tettem volna bele egy kis keket, vagy egy kek tus dobta volna meg fel :)
    Egyebkent kaptal egy dijat:
    www.addsomeglitter.blogspot.com/2012/06/tell-me-about-yourself-award.html

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok :)
    Christine: A kéket ne is mondd... :D Az utóbbi időben vagy 3-4 kék sminket is csináltam, és egyik sem lett szép, szóval még gyakorolnom kell, mielőtt utcára mennék vele :)
    Köszi a díjat :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól áll a hajad így feltűzve :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Bár csak sminkeléshez tűztem fel, ezért vagyok ilyen kócos :D

      Törlés