2012. június 24., vasárnap

After Work Wine | smink


Ebben a bejegyzésben már mutattam Nektek a mai poszt főszereplőjét, a Catrice 170 After Work Wine nevű rúzsát, de már akkor is írtam, hogy fogalmam nincs, mikor fogom hordani, sőt abban sem voltam biztos, hogy el merem majd hagyni a házat ilyen erős rúzzsal a számon. Van egy árnyalattal világosabb Rimmel rúzsom, az sem volt még rajtam "nyilvánosan", ennek ellenére nem tudtam otthagyni ezt a szépséget.

Tegnap kínálkozott az első alkalom az éles bevetésre, Paddy and the Rats koncerten voltunk, és úgy gondoltam, felteszem a rúzst, aztán meglátjuk, el merek-e indulni így. El mertem :) Úgy voltam vele, hogy a legrosszabb ami történhet, az, hogy pár ember azt gondolja, hogy milyen szarul nézek ki, vagy kiröhögnek (nem történt ilyen), meg amúgy is velem volt a napszemüvegem, amivel magabiztosabbnak érzem magam, és ki tudom zárni a külvilágot.






Hát igen, ez nem az az "indulás előtt gyorsan feldobom"-rúzs. A rúzsozási technikámon még csiszolnom kell, ez nyilvánvaló, de maga a rúzs sem segítette az egyenletes felvitelt, szerintem elég rossz az állaga, nem fed egyenletesen. Rúzsecset és szájkontúrceruza kötelező kellék. Hozzá kell tennem, hogy élőben nem volt ilyen maszatos a szám sarkában. Ennél a színnél amúgy sötétebb is elérhető, ez már a papírzsepi segítségével letompított változat.


Sajnos alig volt időm fényképezni indulás előtt, nem is születtek díjnyertes képek, de mindenképpen meg szerettem volna mutatni ezt a sminket, hogy végre lássatok valami mást is tőlem, ne csak a szokásos szemhangsúlyos sminkeket. A szemhéjamra a Sleek Au Naturel paletta két színét használtam, az alsó szempillasorra pedig barna szemceruzát és a szemhéjon használt színek közül a sötétebbet. Bocsi a belógó hajszálért, nem volt időm új képeket csinálni.


A körmömet a Vampire's Love trendkiadásba tartozó Gold Old Buffy-val lakkoztam ki. Pár napja vettem ezt a lakkot, pedig már lemondtam róla, végül a Köki terminálos Müllerben találtam rá teljesen véletlenül. 




A nagy kérdés a végére: szerintetek jól áll nekem ez a rúzs? Legyetek őszinték, tudnom kell, ha inkább nem kéne erőltetnem :)

8 megjegyzés:

  1. Abszolút, Mivel szép, telt ajkaid vannak, nem gond, hogy sötét, és jól illik a szem-ás bőrszínedhez is. :-)

    VálaszTörlés
  2. Hétköznapra erős lenne, de alkalminak szerintem teljesen jó!! :]
    (Ajjaj, most nagy a szám, aztán majd meglátjuk mit mondok amikor engem vesézünk a rózsaszín rúzsommal.. :D)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól megy a bőr és hajszínedhez! Szóval nyugodtan használd!:)

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek :D nagyon ladylike! Nem is kell jobban kihangsúlyozni mellé a szemet.
    És wow :D nem gondoltam volna, hogy Buffy a polcokra kerül...körömlakk formájában, háát :D De így is bejön, névvel vagy nélkül.
    Koncert jó volt? Ismerőseid hogy reagálták le a rouget?
    PJ

    VálaszTörlés
  5. Köszi lányok, akkor ezek szerint nem lőttem mellé :D
    CRaPTRaSH: gyorsan, posztot a rúzsról :D
    PJ: Csak egy ismerőssel találkoztam, ő azt mondta, hogy jól áll :) Jó lett volna a koncert, csak éppen az utolsó 2 számra engedtek be, merthogy csak 1000 ember lehet bent (de közben jöttek ki vagy 20an...), plusz még a biztonságiak is kekeckedtek, abszolút kimerítették a helyzettel való visszaélés fogalmát... :(

    VálaszTörlés
  6. Nagyon durva :)) Jól áll, csak kérlek, mosolyogj, mert nagyon gothic hatása van így :D Nekem is megvan ez a rúzs, de szintúgy csak estére merem felkenni, szigorúan vékony rétegben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam, de vagy az "idétlen/szerencsétlen, iq-lájtos mosoly" vagy a "morcos goth" fejet tudtam vágni, és kb 5 percem volt fotózni, szóval nem volt időm kísérletezni :D

      Törlés
  7. Nekem ez marha sötét lenne, de neked tényleg jól áll, a sötét tónusaid miatt. :)
    Nincs egy catrice rúzsom se, sőt, igazság szerint csak egy rúzsom van. :D De imádom az oldalukon a belemélyesztett feliratot. :)

    VálaszTörlés