2012. június 19., kedd

Sleek paletták - Sunset | teszt


Indítok egy sorozatot, amiben a Sleek i-Divine palettáimat szeretném megmutatni Nektek.  Ezek a bejegyzések két dologból tevődnek majd össze: magából a tesztből, és mindig csinálok majd pár sminket is a tesztalannyal.
Egyelőre 3 palettám van: Sunset, Au Naturel, Bad Girl, de szeretném még az Originalt vagy a Stormot, esetleg mindkettőt.
A kedvencemmel kezdeném, ezzel le is lőttem a poént: IMÁDOM!
Az Au Naturel-el együtt rendeltem meg, pár hónappal ezelőtt, és amikor megérkezett, nem is dobogtatta meg a szívemet annyira, előbbit sokkal jobban vártam. Persze egyből csináltam swatchokat, de ennyiben ki is merült a dolog. Nem is tudom, mikor sminkeltem vele először, egyszer csak azon kaptam magam, hogy mindig érte nyúlok. Lehet vele hétköznapi, egyszerű sminket is készíteni, és merészebbet is. Nagyon jó vétel volt, maximálisan megéri az árát.
Ennyit bevezetésképpen, következzen a teszt:

Leírás: A webshop, ahonnan rendeltem, ezt írja róla:
"A Sunset paletta a nyarat idéző színeket tartalmazza, mint a tenger, a homok és a nap. Ásványi alapú ún. "Mineral Based" festékek. A meleg színek kiegészítéseként megjelenik a hideg tengerkék, a meleg piros árnyalatai és a csillogó arany is. Legfőképpen vidám nyári sminkek készítéséhez ajánlatos ez a paletta, de mindegyik színe erőteljes, ezért nagyon domináns, erős sminkek is készíthetőek vele. A Sunset paletta textúrája bársonyos, jól satírozható, a szem mozgó részeit fantasztikusan ki lehet fényes színeivel emelni."

Csomagolás: 14x7,5 cm-es, fekete, matt műanyag doboz. Nem valami különleges, de szerintem esztétikus. Biztonságosan záródik. A fedél egy nagy tükröt rejt, ami jól használható, hiszen megáll magától, és elég nagy ahhoz, hogy sminkeljünk benne. A szemhéjpúderek felett van egy műanyag fólia is, de sajnos nevek nincsenek rajta. A színek kb. 5 Ft-os méretűek, a csomagolás szerint 1,1 g-osak. Kapunk egy kétvégű applikátort is, párszor használtam, de inkább maradok az ecsetnél. 5/5






Színek, pigmentáltság:  A színek nagy része csodálatosan pigmentált, az arany és a kék teljesít gyengébben a swatchokon, de sminkben használva velük is szép eredmény érhető el, szemhéjalapozóval pedig majdnem ugyanúgy teljesítenek, mint a többi. Ezt a két szín leszámítva egy álom a paletta, imádok vele sminkelni. Annyira gyönyörűek ezek a színek...

A képeken baloldalt találjátok az alappal (Artdeco szemhéjalapozó), jobboldalt az alap nélkül készült swatchokat, felül árnyékban, alul napsütésben. Szerintem nincsen igazán nagy különbség az alappal ill. anélkül készült minták között, de ha már úgyis megcsináltam és lefényképeztem, gondoltam megmutatom mindkettőt.




Egyetlen negatívum róható fel a színekkel kapcsolatban, mégpedig az, hogy a pirosas-bordós színek szemhéjon igen hasonlóak, de én ezt elnézem nekik. A bevezetőben már írtam, hogy hétköznapi és alkalmi sminkek is készíthetőek vele, nagyon jól  kihasználható. A színek jól kombinálhatóak,  amikor készítettem a teszthez a sminkeket, csak ránéztem a palettára, és csak úgy jöttek az ötletek :) 5/5 


Használat, állag: Az állaguk szerintem puhának mondható, nagyon szépen, könnyen lehet velük dolgozni, a színek jól satírozhatóak; viszont nincs mit szépíteni: potyognak, porzanak. Ha erősebb színeket használunk, érdemes a szem sminkelésével kezdeni, majd letörölni a lehullott festéket, és ezután elkészíteni a smink többi részét. Van aki azt javasolja, hogy transzparens púderből tegyünk a szemünk alá vastagabb rétegben, majd a szemfestés végén söpörjük le púderecsettel; én ezt még nem próbáltam. 4/5


Tartósság:
 Meg vagyok elégedve, voltam már egész éjszakás buliban is ezekkel kifestve, és maximum a színek halványultak el egy kicsit, de abszolút vállalható volt az eredmény végig, persze szemhéjalapozóval. A halványabb színeket szemhéjalapozó nélkül is hordanám hétköznap, ha nincs szükség "egész napos tartásra" (ez valami hajlakkreklám, nem? :D); igazából sokáig ezt is tettem, hiszen 1-2 héttel ezelőttig az essence I love stage szemhéjalapozót használtam, ami nem igazán nyújt bármit is szemhéjalapozás terén (de korrektorként még mindig tökéletes!). 5/5


Ár/érték arány:
Nagyon-nagyon jó! 2500 Ft-ért kapunk 12 színt, amelyek jó minőségűek és maximálisan kihasználhatóak. 5/5


Összességében:
 Imádom, nagyon meg vagyok vele elégedve. Többet nem tudok mondani :) 5/5


Sminkek a palettával









Ezeket a sminkeket kifejezetten a bejegyzés miatt csináltam, de sok, ezzel a termékkel készült sminket láthattok a blogon: itt és itt hétköznapibbakat, míg itt és itt kicsit színesebbeket, extrábbakat.

Remélem hasznos volt számotokra ez a bejegyzés, és kíváncsiak vagytok a sorozat többi tagjára is :)


12 megjegyzés:

  1. Ha nem lenne meg, most rohannék megvenni, annyira jó kis tesztet írtál róla! :-)

    VálaszTörlés
  2. Egyre jobban érzem, hogy ez is kell... meg még majdnem mind.. :D
    Az első smink valami brutálszép :]

    VálaszTörlés
  3. Szuper! Engem még az érdekel, hogy melyik webshopban szerezted be? :)
    Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés
  4. Még szerencse, hogy csak körömlakk mániás vagyok, és béna a sminkelésben, mert ha jobban menne a dolog, félő, gatyám, házam, hörcsögöm rámenne ilyen palettákra. :D Nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem körömlakkra is elmegy, megy a sminkre is, de azért már próbálom magam visszafogni...

      Törlés
  5. Én mindig attól félek, hogy nem megy a szememhez/ arcberendezéshez/ bőrhöz a kiválasztott szín/ smink :/ ezzel szokott lenni a másik problémám, hogy ha kinyitom a szemem kb semmi nem látszik abból, amit felkentem..
    Kérdés :D milyen szemszínhez milyen színű szemfesték tilos/érdemes?
    Eddig ezek a sminkjeid tetszenek a legjobban :) és a palettát is adom :D
    PJ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben a kérdésben nem vagyok otthon, mert csak magamat sminkelem. Egyébként nem csak a szemszínen, hanem a bőr- és hajszínen is múlik. De például barna szemhez állítólag (majdnem?) mindent lehet. Amúgy keress rá a neten, pl. ezen a blogon: http://theverystyle.blogspot.hu/ volt egy sorozat, ami pont erről a témáról szólt.
      Köszi :)

      Törlés
    2. Sejtettem :D (barna szemet).
      Köszi! Megnézem.
      PJ

      Törlés
  6. gyönyörű a sminked és a paletta is nagyon szuper :D

    VálaszTörlés