2012. június 12., kedd

Körömlakk TAG

Hogy mégse maradjatok bejegyzés nélkül, gondoltam ma felhasználom az egyik jokeremet, azaz egy TAGet, amiket pont az ilyen vészhelyzetekre tartogatok a piszkozatok között.
Akik követik Kingu blogját, azok már láthatták, hogy mik az én kedvenc lakkjaim. Persze ez egy eléggé ad hoc lista volt, nincsenek szigorúan kedvenc árnyalataim.
1. Melyik a kedvenc körömlakk márkád?
Egyértelműen az essence colour&go lakkok: hatalmas színválaszték (bár egy igazi, nemcsillámos sötétkéket behozhatnának a kínálatba), kedvező ár, könnyű használat, gyors száradás. Bár lehet, hogy új kedvenc után kell néznem, amikor hozzánk is bejönnek az "új generációs" essence lakkok; majd meglátjuk.



2. Csillámos körömlakk vagy csillám nélküli?

A nagyon nagy csillámokat nem igazán szeretem, de azon kívül minden jöhet.

3. OPI, China Glaze vagy Essie?

Egyiket sem próbáltam még.

4. Milyen gyakran fested a körmeidet?

Nagyon változó. Van amikor akár 2 hétig is csak körömerősítőt használok, máskor 2-3 naponta más színt viselek.

5. Mi a kedvenc színed a körmeiden?

Kék, zöld, piros sötétebb árnyalatai.



6. Sötét vagy világos színek?

Sötétebb színek.

7. Mi van a körmödön most?

Csak az essence ultra strong körömerősítője.

8. Szereted a matt lakkokat?

Szintén nem próbáltam még, de már kedvet kaptam hozzá, most már csak be kéne szerezni egy mattosító fedőlakkot.



9. Szereted a francia manikűrt?

Lehet, hogy hihetetlen, de még sosem volt így kifestve a körmöm, az én ízlésemnek túl erős a fehérre festett körömvég, olyan csúnyán természetellenes, viszont az tetszik, amikor egy nagyon halvány barackos/rózsaszín színt használok, és átlátszik a körömvégem. Nekem erre legjobban a Maybelline mini Colorama Peach Pie vált be.

10. Kedvenc szín nyárra?

Igazából nem használok gyökeresen más lakkokat télen-nyáron, tehát ugyanazok, amik egyébként is, talán ilyenkor gyakrabban nyúlok élénk, világosabb színek után.

3 megjegyzés:

  1. Na ezt én is ki fogom tölteni :P

    VálaszTörlés
  2. Új generációs Essence lakkok? Jaj ne :(( Úgy szeretem a régieket... Ha kivonják őket a forgalomból, és nagy kiárusítás lesz, tuti beszerzem az összeset :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát elvileg nagyobb lesz a kiszerelés (=drágább is lesz), más lesz az ecsete :(, és lesz pár szín, amit kivonnak, persze újak is jönnek, de egy normális sötétkéket nem igaz, hogy nem tudtak belerakni...

      Törlés