2012. június 30., szombat

Júniusi szerzemények - Sminkek


Ebben a posztban a júniusban vett sminktermékeimet mutatom meg, lesz egy másik is, amiben pedig a ruhákat (+egy kakukktojást).
Ezeken kívül még vettem pár dolgot a hónap elején, de azokról már írtam, itt megnézhetitek őket.


Rúzsok



Kicsit talán túlzásba estem a rúzsok terén, ugyanis mint láthatjátok, hármat is vettem.

Astor Soft Sensation 410 Mexico: Az aprod.hu oldalon vettem, az Avon rúzzsal együtt, 500 Ft-ért. Nagy kedvencem az utóbbi időben, természetes színű, amolyan "utolsó pillanatban gyorsan felrakom"-rúzs, mégis feldobja a sminket. Itt láthattátok már rajtam: Smink - Sailor

Avon Crystal Pink Sparkling Nude: Ez is 500 Ft-ba került, őt ritkábban használom, mert bár ez is egy természetes színű rúzs, a csillámok miatt vigyázni kell vele, nem szeretem, ha a szájkörnyékem rózsaszín csillámokban úszik.

Maybelline Colorsensational 647 Pleasure Me Red: Ennek a rúzsnak hosszú története van...
Kb. 1 éve kinéztem magamnak, később az egyik auchanos vásárlás során megkértem Apát, hogy vegye meg nekem, és igent is mondott, de mint utólag kiderült, az ottani állványon csak a színek fele található meg, én hülye meg csak azt néztem, hogy vörös rúzs, szuper, otthon pedig észrevettem, hogy az 527-est vettük meg, nem is állt jól sajnos. Ennyi volt a történet egészen keddig, amikor is bementem kb. 5 Müllerbe és Rossmannba, hátha van még a Catrice Bloody Redből, meg akartam magam jutalmazni a lezárt vizsgaidőszakért. Persze egyikben sem volt a kérdéses rúzs, viszont megláttam őt. Sokáig gondolkodtam rajta, mert mégiscsak 2095 Ft, de úgy döntöttem, ennyit megérdemlek, ha már 1 éve vágyakozom utána. És öröm van és boldogság, mert megtaláltam azt a vörös rúzst, ami még nekem is jól áll :)

Körömlakkok



essence Vampire's Love 01 Gold Old Buffy&05 Hunt Me If You Can: Az egyiket a Köki terminálban, a másikat az Europeumban lévő Müllerben vettem, 495 Ft-ért. A Buffyt már régebben is kinéztem magamnak, de későn kaptam észbe, és már nem lehetett kapni, tiszta szerencse, hogy most rátaláltam. Itt láthatjátok felkenve: Smink - After Work Wine. A másikat a Maybelline rúzzsal együtt vettem, egyszerűen megtetszett, ilyen is kell néha :)

essence mattító fedőlakk:
Igen, ennyi idő kellett, hogy hozzám is elérjen a matt-láz :) Az árára nem emlékszem pontosan, de annyi volt, mint a többi essence speciális hatású fedőlakk.

essence 38 choose me!: Már sokszor nézegettem, végül sosem vettem meg, de most nem akartam otthagyni.

L.A. Colors 5 metallic eyeshadow Ocean Breeze&Lollipop



Mindkettőt Biu blogsale-én vettem, 500 ill. 300 Ft-ért. Sminket még nem csináltam velük, de természetesen a karomon már kipróbáltam. Mindkettő jól pigmentált, de az Ocean Breeze egyenesen szerelem! (Igen, kék- és türkizmániám van.)

Garnier BB olajmentes




Még csak egyszer használtam, de az már biztos, hogy fényesedés tekintetében sokkal jobb, mint a sima társa, lesz belőle részletes teszt is.

Ugyan ez elég sokminden, és mindegyik nélkül tudnék élni, de nem bántam meg egyiket sem.
Érdekel Titeket valamelyik termékről részletes teszt?


3 megjegyzés:

  1. Engem minden érdekel, de legjobban az olajmentes BB... Lehet, hogy be kéne próbáljam, mert a tegnapi és a mai meleget már nálam sem bírta a sima :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A BB-ről mindenképpen írok. Hát, szerintem ezt a meleget ez sem fogja bírni :S De legalább nincs az a rossz, nehéz érzés, amikor felkenem.

      Törlés
  2. Mindenről jöhet teszt:$ szuper dolgokat vettél :$ nekem is van két L.A. colors palettám:$ imádom őket! :)

    VálaszTörlés