2012. június 27., szerda

Elfogyott!


Elfogyott egy jó nagy kupacnyi szépségápolás termékem, úgyhogy itt az ideje ennek a posztnak.



Garnier Intensive 7 days hidratáló testápoló tej normál bőrre: Elég sokáig tartott míg elfogyott, na nem azért, mert nem jó, hanem mert nagyon ritkán testápolózok, és elég nagy adag is, 400 ml. Gyorsan beszívódik, könnyed állagú, kellemes illatú, és nekem elég az általa nyújtott hidratálás, mondjuk nem is száraz a bőröm.
Újravettem? Igen.

Elseve Arginine Resist X3 hajerősítő sampon és balzsam: Nem mondanám, hogy észrevettem volna az erősítő hatást, de a hajam szerette, nem zsírosodott tőle jobban, mint más tápláló-erősítő samponoktól, könnyen fésülhetővé vált, és még az illata is jó volt.
Újravettem? Nem, szeretek mindig újfajta sampont és balzsamot venni, de lehet, hogy még visszatérek hozzá.

Avon Advance Techniques hajfénysampon és balzsam minden hajtípusra: Fényesebb és puhább hajat ígér, amit én nem vettem észre, ráadásul egy picit gyorsabban is zsírosodott a hajam, de egyébként megfelelően tisztít. A balzsamot elvileg nem kell kiöblíteni, de a feliratot természetesen csak azután vettem észre, hogy kifogyott, úgyhogy inkább nem nyilatkozom a hatásáról. Egyébként nem két sampont és balzsamot használok egyszerre, ezek a barátomnál voltak használatban.
Újravettem? Nem.

Garnier Pure Active pattanás-csökkentő tonik: Tényleg használ a pattanások ellen, sajnos a mitesszerekkel nem tesz semmit, pedig nekem azok vannak főleg :( Egy kicsit szárít, úgyhogy érdemes a használata után hidratálni.
Újravettem? Most valami mással próbálkozok, de ez már a 3. üveg volt, amit elhasználtam.

Fruit Fantasy ananászos testradír: Már jó régen elfogyott, csak tartogattam a poszt miatt. Isteni finom illata van, a szemcsék megfelelő méretűek benne, jól radíroz, és úgy vettem észre, hogy hidratál is. Nagyon szeretem.
Újravettem? Igen!

Farmasi extra hidratáló arcradír: A leírása szerint mélyen tisztítja a bőrt és megakadályozza a mitesszerek kialakulását, valamit regenerál és hidratál. Persze ennél is csak a vége felé olvastam, hogy 20-30 percig kell rajtahagyni a bőrön, aztán ledörzsölni, de amúgy sem szeretem rajtahagyni az ilyeneket az arcomon, aztán úgy mászkálni stb, ezért én arclemosóként használtam. Finom az illata, az állaga nekem kicsit híg, így a szemcsék hajlamosak becsúszni az ujjaim közé, szóval nehézkes vele a radírozás. Közvetlenül használat után nagyon puha és sima a bőröm, de ez kb. 1 órán át tart, és egyáltalán nem tapasztaltam, hogy segíteni megakadályozni a mitesszerek kialakulását. Ráadásul nem is hidratál, az én bőröm húzódik a használata után.
Újravettem? Nem.

Isana körömlakklemosó mandulaillattal: Tudom, hogy sokan imádják ezt a lemosót, és az illata tényleg jó, de szerintem egyáltalán nem olyan szuper. Festékeltávolításban sem tökéletes és nagyon gyorsan fogy. Ugyanakkor nem rosszabb, mint más lemosók, és az ára is jó.
Újravettem? Nem, most az acetonmentes testvérével próbálkozom, de az sem jobb. Lehet, hogy újra fogom venni.

Garnier Pure Active hidratálókrém: Ez egy kifejezetten zsíros bőrűeknek való krém, elvileg mattít, hidratál, csökkenti a faggyútermelést és a pattanásokat. Nem mondom, hogy szuperül mattít, de tényleg használ, gyorsan beszívódik,kellőképpen hidratál, kevés kell belőle. Már a 3-4. tubust használtam el. Az egyetlen problémám vele, hogy nem tartalmaz fényvédőt.
Újravettem? Igen.

MAC Fibre Rich Lash szempillaspirál: Itt olvashattok róla részletes tesztet. Nagyon szerettem, dúsít, hosszabbít, nem pereg, nem csomósít. Sajnos nagyon drága az én pénztárcámnak, 5000 Ft körül van az ára.
Újravettem? Nem, de csak az ára miatt.

4 megjegyzés:

  1. Én a helyedben a nagyobb kiszerelésű körömlakklemosót venném meg ebből. Én is azt használom és sokáig elég. :)
    Amúgy jó a blogod, főleg a fejléced! Nagyon tetszik! :)
    Ha van kedved kukkants be hozzám! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/2012/06/teszt-review-catrice-cruise-couture.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz, akkor jobban megérné ár-érték arányban, és lehet, hogy tényleg meg is fogom venni, de attól még maga a lemosó nem lesz jobb.
      Már jártam nálad, a tesztet is néztem, kár, hogy az a pink nem piros inkább :)

      Törlés
  2. A fruit fantasy-t hol lehet kapni?:)
    Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az Auchanban vettem, és időközben rájöttem, hogy Joanna a márkanév :) Szerintem biztosan lehet máshol is kapni, csak épp nem tudom, hol.

      Törlés