2012. június 4., hétfő

"Csak egy fehér körömlakk"(nak indult) - haul


Eredetileg csak egy fehér körömlakkért akartam bemenni a Rossmannba, egy hamarosan megvalósítandó, kicsit extrább (legalábbis számomra) körömfestéshez. Megígértem magamnak, hogy ha túl vagyok az eheti vizsgáimon (ez 2 hete volt), akkor megvehetem a Catrice Revoltaire kollekciójából a Bloody Red és a Colour Bomb rúzsokat, de ez nem volt tudatosan bennem, amikor elindultam vásárolni.

Célirányosan mentem a Maybelline állványhoz a körömlakkért, be is tettem a kosárba, de azért gondoltam megnézem, hátha van az essence-nek is fehér körömlakkja (nem volt). Persze útközben beleestem a csapdába: találkoztam először a  Catrice, majd az akciós állvánnyal. A Colour Bomb-ból nem volt, csak teszter, de igazából nem is bántam, mert élőben sokkal neonosabb volt, mint amilyennek képzeltem, és biztos voltam benne, hogy nem állna jól. A Bloody Redből ugyan volt, de ennek is egy picit más volt élőben a színe, mint amilyet szerettem volna, így ezt sem vettem meg.

Na de az akciós állvány... Először a rúzsra figyeltem fel: 170 After Work Wine. Szerintem gyönyörű ez a szín, de már akkor sem tudtam, hogy ugyan mikor fogom ezt én hordani... Végül a barátom győzött meg (szerencsétlen ő is ott volt, még mondtam is neki, hogy "csak egy körömlakk, 5 perc"), hogy vegyem meg, ha akarom. Volt még egy fekete rúzs is (meg még több árnyalat is, de azok hidegen hagytak), meg is vettem volna, de csak 1 db volt belőle, és le volt gyalulva, de tövig :( Na azt pláne csak 2x használtam volna az életben, de azért sajnálom, hogy nem tudtam megvenni. 599 Ft-ba került amúgy a rúzs.

(Bocsi a nem túl szép látványért, de muszáj volt kipróbálnom)


A szemhéjpúderek közül elsőnek a 190 Petrol Keeps Me Running fogott meg, imádom a petrolkéket. Aztán szép sorban megláttam a többi színt is: 330 I Think I've Green You Before, 120 My Souvenir From Moon, 380 Carbon Bleu. Nagyon korrekt módon, ezeknek nem volt kint az áruk. Így megint (lásd L'Oréal szájfények) úgy mentem a pénztárhoz, hogy a kezemben szorongattam az akciósnak tűnő termékeket, aztán megkértem az eladót, hogy nézzük meg az árukat. 599 Ft-ba kerültek ezek is.


Időközben megérkezett az Artdeco szemhéjalapozó, amit Ree-től, a Smink tesztek, újdonságok nevű blog szerzőjétől vettem, úgyhogy gondoltam, őt is beleveszem a posztba. Olvastam neten, hogy milyen pici, és tényleg az, 3x3x3 cm, de színültig tele van, ami mindenképpen pozitív. Kíváncsi vagyok, hogyan teljesít nálam, mivel eddig szeméjalapozóból csak az essence-ét próbáltam, az pedig nem nagy szám ilyen szempontból. Egyelőre annyit tudok róla mondani, hogy apró csillámok vannak benne, kicsit sötétebb és rózsaszínesebb, mint az I love stage, és nem olyan folyékony az állaga, sokkal krémesebb és keményebb. Ja, és férfidezodor illata van :D Élesben, szemhéjon még nem próbáltam, csak egy picit belenyúltam.



A kérdésem az, hogy szeretnétek-e ezekről a termékekről teszteket?
Láttátok-e valahol az említett fekete Catrice rúzst (180 Breakfast at Tiffany's), szintén akciósan, de nem szétgyilkolva? Valami tipp, hogy merre keressem (Budapesten)?

8 megjegyzés:

  1. Micsoda színek!! Engem a szemfestékek érdekelnének :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a rúzs nekem is megvan, a szemhéjpúderek közül pedig a petrolt magamnak, a türkizzöldet anyunak vettem meg :) Előbbivel vigyázni kell, ha nem akarok úgy kinézni, mint akinek behúztak egyet, mert eléggé porol.:P

    VálaszTörlés
  3. nálunk van még a catrice rúzsból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a "nálunk" az mit takar? :)

      @Evelin: oké :)

      @Lea: Nekem az pont nem porol O.o

      Törlés
    2. szia
      igen,bocsi közben utána eszembe is jutott hogy azt is írnom kellett volna, csak nem volt még időm javítani
      kaposvár
      ha gondolod veszek neked és elküldöm, ha fontos

      Törlés
  4. A rúzsra kivi vagyok, hogy milyen a szádon:$ nekem nagyon bevált az artdeco :) már a másodikat fogyasztom:D

    VálaszTörlés
  5. Szépségek :]
    A fekete rúzs Veszprémben pár hete még volt, még ép darab is volt belőle, ellenben minden más szét volt nyomva a kupakkal..

    VálaszTörlés
  6. Kíváncsi leszek arra a lakkozásra! :) Klassz cuccok! ^^

    VálaszTörlés