2012. június 8., péntek

taaz.com | AjánlóPéntek


Ma eredetileg másról akartam írni, de tegnap Púderfelhő Andi belinkelte ezt az oldalt Facebookra, én pedig nem tudtam ellenállni. Régebben több ilyen makeover-oldallal próbálkoztam, de mindegyiknél rettentő gagyi lett a végeredmény, úgyhogy ettől sem vártam többet. Rosszul tettem!

A tovább után leírás, és megnézhetitek, hogy én mit alkottam :)

Már az jó pont, hogy nem kell regisztrálni az oldalra, csak kattints a "MAKEOVER" fülre, azon belül is a "Start My Makeover" opcióra.
Feltölthetsz magadról saját fotót, de választhatsz az oldalon lévő képek közül is. Én - jobb nem lévén - azt a képet használtam, amit az essence quattro szemhéjpúder tesztje közben fényképeztem, mert ezen kb. láthatatlan smink van rajtam.
Ezután be kell jelölnöd az arc "stratégiai pontjait", úgy mint szemeid, szád sarka, pupilla helyzete, szemöldök 3 pontja stb. Nagyon egyszerű, mindig mutatja a rajzon, hogy mit kell csinálni, 0 angol tudással is érthető.

Miután ezzel megvagy, rengeteg dolog közül választhatsz. A teljesség igénye nélkül: alapozó, pirosító, rúzs, szád vastagsága (avagy hogyan néznél ki szájfeltöltve :D), szemhéjfesték (6 féle formát, és egyszerre több színt is használhatsz), szempillaspirál/műszempilla, színes kontaktlencse (elég furán festek kék/zöld szemmel), szemöldök, kiegészítők, és még a hajad fazonján/színén is változtathatsz. Nálam utóbbi elég természetellenesre sikerült, azaz ugyanolyan eredményt hozott, mint az eddig általam ismert összes hasonló oldal, de a smink-részleg baromi élethű! Rengeteg szín közül lehet választani. Amit én leginkább kihasználtam, az a különféle rúzsok próbálgatása volt, nagyon élveztem, és furcsa volt műszempillával látni magamat :)


Egyébként az oldal folyamatosan listázza, hogy az adott hatást melyik márka melyik termékével érted el, és az árukat is láthatjuk, sőt, ha akarjuk, előre is beállíthatjuk, hogy milyen márkától/milyen árfekvésben adjon lehetőségeket. Bár én rákerestem egy rúzsra a neten, és baromira más színe volt, mint amit az oldalon mutatnak :/ 


Ha úgy érzed, kiszórakoztad magad készen vagy, akkor katt a "before+after" gombra, ekkor egymás mellett láthatod az eredeti és az átalakított képet. Ezután megoszthatod a művedet facebookon, twitteren, vagy elküldheted emailben, sőt el is mentheted (bár ehhez gondolom be kell jelentkezni). Én egyszerűen print screeneltem egyet.


Én nagyon hasznosnak/szórakoztatónak tartom az oldalt, és úgy gondoltam, Titeket is érdekelhet a dolog.


Most pedig lássuk az eredményt:



nekem tetszik :)

1 megjegyzés: