2012. május 6., vasárnap

Újabb díjat kaptam!

Ismét Klautól, a CRapTRaSH ViLáGa blog írójától. Amúgy esküszöm, nem direkt másolom a bejegyzéscímeidet, de mi más címet lehetne adni ennek? :)
Köszönöm szépen a díjat, jól esik az elismerés, és hogy gondoltál rám!



Szabályok:
1. Köszönd meg neki, és linkeld be azt, akitől kaptad.
2. Írj magadról 7 dolgot.
3. Add tovább a díjat 15 bloggernek.

7 dolog rólam:

1. Imádok vízben lubickolni. Ha nyaralni megyünk, nem érdekelnek a látnivalók, nem érdekel a napozás, maximum enni és aludni megyek ki a vízből. Nem tudom megmagyarázni, miért is olyan jó ez nekem, de még az 50 cm-s Balatonban is úgy helyezkedem, hogy nyakig vízben legyek. Sokakkal ellentétben nem a homokos tengerpartot szeretem, hanem a sziklás, hirtelen mélyülőt: itt sokkal jobban lehet "búvárkodni" (értsd: búvárszemüveggel és békatalppal nézelődök).

2. Gimis koromban tanultam gitározni (klasszikus), 1,5 évig jártam, de mint sok mindenben, ebben sem voltam elég kitartó, nem gyakoroltam eleget. A dologhoz az is hozzátartozik, hogy nem igazán van zenei hallásom, ez is hozzájárult ahhoz, hogy alábbhagyott a lelkesedés, mert tudtam, hogy úgysem lehetek benne elég jó.


3. Rövidlátó vagyok, azt hiszem 6. osztály óta hordok szemüveget, illetve 10. osztálytól kontaktlencsét. Kacérkodom a látásjavító műtét gondolatával, de ha jól tudom, utána már nem lehet lencsét hordani, ha nem sikerülne 100%-ra, vagy később visszaromlana a szem, és ezt azért nem kockáztatom :)


4. Klauhoz hasonlóan én is nyelvtan-náci vagyok. Egyszerűen fáj azt látni, amikór vallaki igy irr. Mondjuk én könnyen beszélek, alapvetően szerintem helyesen írok (azaz írtam, az állandó neten lógás nagyon meglátszik a helyesírásomon), amit a rengeteg olvasásnak köszönhetek.


5. Tudom, hogy nagyon irracionális, de sokkal nehezebben veszem rá magam arra, hogy megnézzek egy filmet, mint sorozatból akár 2-3 részt. Nem tudom miért van ez így, talán ahhoz lehet köze, hogy egy sorozat az "csak sorozat", és nem kell annyira figyelni, míg egy film sokkal töményebb, de ez igazából nem normális indok, úgyhogy fogalmam nincs, maradjunk annyiban, hogy ez amolyan rigolya nálam.


6. Sokáig szinte mániákusan ellenkeztem az ellen, hogy kipróbáljak bármilyen számítógépes játékot, most viszont rá vagyok kattanva a Skyrimre. Gondolom azért lett sikere nálam, mert kb. középkori körülmények között játszódik (azaz nem modern lőfegyverekkel gyilkolászol - a fegyverropogás hihetetlenül fel tud idegesíteni), eléggé fantasy jellegű, és nagyon szép a grafikája. Ha valaki tud ehhez hasonló játékot, írjon róla :)


7. Gyros-függő vagyok...


A 15 blogger:

Viktória
Rita
Evelin
Victoria
Criollo
Kriszti
Timi
Lolly
Suzy
Maggie
Nikolett
Letti
Thündérke
Nitulino
Monday


Fogadjátok tőlem a díjat szeretettel! 

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Én is így vagyok a sorozatokkal... Filmet nem tudok nem végignézni és nem figyelni, a vizet meg imádom, de nem tudok úszni :(

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!!!:):) Amúgy a Skyrimhez hasonló játék az Oblivion (ez a Skyrim előző része) pl:)

    VálaszTörlés
  4. Jajjj most már ezt nem is hiszem:-)
    Nagyon aranyos vagy köszönöm szépen!

    VálaszTörlés