2012. május 27., vasárnap

Rózsa | smink (fail)


Az volt a koncepció, hogy egy viszonylag gyors sminket szerettem volna, kis egyszerűt, hétköznapit, mert ha én nekiállok szép színes sminket csinálni, akkor 1 órán át pepecselek vele (persze nem csak a szememmel, ebben már minden más is benne van), ahhoz pedig most nem volt időm, sőt, bevallom, kedvem sem.

Szinte gondolkodás nélkül vittem magammal a fürdőszobába a Sunset palettát. Mostanában kezdem nagyon megkedvelni ezt a terméket, akár erősebb, akár hétköznapibb sminket szeretnék, mindig érte nyúlok.



Közben eszembe jutott, hogy kipróbálom élesben is a nemrég vett Catrice Infinite Matt alapozómat (teszt, vélemény 2-3 hét múlva), szóval nekiálltam lelkesen alapozni. Az, hogy alapozót kenek magamra, annyira kizökkentett a rendes kerékvágásomból, hogy elfelejtettem szemhéjalapozót használni (nem szoktam a sima alapozóból a szemem alá, vagy a szemhéjamra tenni), és ez csak a fotózás közben jutott eszembe, fail nr. 1.

Vissza a szemhez: Kinyitottam a palettát, és egyből megakadt a szemem az alsó sor 5. színén (annyira rossz, hogy nincsen nevük), ami egy nagyon szép rózsás árnyalat. Ez került a szemhéjam szempillavonalhoz közelebb eső részére, és az alsó szempillasor külső 2/3-ára. A rózsás árnyalat fölé, a szemzugba, és az alsó szempillasor belső 1/3-ába pedig a tőle balra található szín került. Hipp-hopp meg is voltam a dologgal, büszke is voltam magamra, hogy nem kellenek nekem órák ahhoz, hogy normálisan nézzek ki egy szép sminkhez.

Gyors pirosítás, a púdert elfelejtettem. Ez csak már a célállomáson jutott eszembe, fail nr. 2.
Szempillaspirál, aminek szemhéjamra való felkenődése csak a fotók visszanézésekor tűnt fel, fail nr. 3.
Szintén csak ekkor tűnt fel, hogy a jobb szemem alatt fél ecsetnyi szemhéjfesték csücsül, fail nr. 4. Megmutatom Nektek, csak itt, csak most, de ne éljetek vissza vele :D (Nyugodtan nagyítsátok ki)
Szerintem ez a legnagyobb baki, mert nyitott szemmel is látszik, míg a szempillaspirál-kenődés legalább csak csukott szemmel.
Ja, a gonoszul sorakozó, visszanövőben lévő szemöldökszálakról ne is beszéljünk...


De legalább a szájfényem jó volt (L'Oréal Glam Shine Natural Glow - 409 Crystal Bronze Glow, teszt itt).
És a poén az, hogy egész végig abban a hitben voltam, hogy milyen jól nézek ki :D


Tanulság: Ne bízzam el magam, hogy "á, csak egy gyors smink, pár ecsetvonás és már mehetünk is". 

Figyelitek a titokzatos szfinx-mosolyt?
Itt még azt hittem, jól nézek ki :D

Amúgy nem nyúltam mellé az alapozó színével, egyébként is világosabb a nyakam -.-' Nem tudom mit csináljak... A nyakamat + a dekoltázsomat nem fogom lealapozni, világosabbat kenni az arcomra meg hülyeség. Így viszont úgy néz ki, mint fail nr. 5. Valami ötlet? 
Igazából abban bízok, hogy ha majd nem csak az arcomat éri napfény, akkor nem lesz olyan feltűnő a dolog, a nyakam hozzábarnul kicsit az arcomhoz.


Ezt a két színt használtam amúgy, plusz fekete szemceruza a felső vízvonalra, szokásos MAC spirál, essence pirosító barnás árnyalatban, Catrice Infinite Matt alapozó 040 bronz beige árnyalatban, és az említett L'Oréal szájfény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése