2012. május 20., vasárnap

Citromnarancs | smink


Ennek a sminknek annyi a története, hogy a nyárias idő miatt mindenképpen valami jó színeset szerettem volna.
Úgy látszik, kezd kedvencemmé válni a Sleek Sunset nevű palettája, mert most is érte nyúltam automatikusan.



Egyformán volt kifestve a két szemem természetesen, csak a jobb szememnél máshogy esett az árnyék, ezért tűnik sötétebbnek a narancssárga.




igen, bandzsa vagyok, menthetetlenül :)


itt még jobban :D

Most nem fotóztam le külön a használt termékeket, mert mindegyiket használtam már más sminkeknél, van, amelyikről teszt is van.

Sleek New Skin Revive alapozó  - Shell
essence I love stage szemhéjalapozó
Sleek i-Divine Sunset paletta - sajnos nevek nincsenek, értelemszerűen jelöltem a használt színeket
MAC Fibre Rich Lash szempillaspirál - All Black
essence silky touch pirosító - 40 natural beauty
Astor Colour Proof Definer szemceruza - 009 Black
Rimmel Stay Matte Púder - 001 Transparent


A sminkhez tartozó köröm (kevésbé pirosas, inkább bronzosabb, narancsosabb szín), már nem kapható, én is kiárusításon vettem:


essence colour&go - 64 be optimistic!

Szívesen fogadom a (z építő jellegű) kritikát, írjátok meg, mit kellett volna másképp csinálnom! Azt is megírhatjátok, ha tetszik a smink :)


14 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, annyi hogy a szemhéj fölé még tettem volna valami kis világos színt, de egyébként szép, és nekem nem tűnsz bandzsának :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha próbálkozok ilyesmivel, de valahogy hülyén mutat rajtam, ha ennél feljebb van még festék. Vagy csak szokatlan? :D

      Törlés
    2. Szerintem csak szokatlan, nekem is az volt eleinte, és mégis megszerettem már, úgyhogy majd muti olyat is! ;]

      Törlés
    3. Okés, legközelebb kipróbálom :)

      Törlés
  2. Nem is vagy bandzsa!!!! :-D Mivel tudtad ilyen szépen közelről lefotózni a sminked? milyen fényképezőt használsz? :-O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy 8 éves kölcsöngéppel fotózok, Canon PowerShot A95, de annak ellenére, hogy ilyen öreg, szerintem nagyon jó kis gép, csak hihetetlen módon zabálja az elemeket, aksival meg nem hajlandó működni, kb 2-300 képet bír, aztán fuccs, és egyszerre 4 AA elem kell bele :( Na és persze egy poszthoz fotózok vagy száz képet, és aztán válogatok... Mondjuk ennyire közeli képeket ez a gép sem tud, de ilyenkor kivágom a nagyobb képből.

      Törlés
    2. Köszönöm! Tényleg nagyon szép képeket készít! :-)

      Törlés