2012. május 31., csütörtök

Lovely Collagen-Wear és essence multi action smokey eyes szempillaspirálok tesztje


Elöljáróban annyit, hogy mindkét szempillaspirál friss szerzemény, és mindkettővel meg vagyok elégedve. Ha érdekelnek a részletes tesztek, akkor kattints a Tovább-ra!


Lovely Collagen-Wear Volume Mascara 8 ml, 649 Ft

Amikor legelőször kipróbáltam ezt a spirált, nem hittem a szememnek: hihetetlenül gyönyörű pillákat csinált, nagyon könnyű volt használni, és az ára... Komolyan, egy álom volt. De így, 2-3 hét elteltével egy kicsit változott róla a véleményem. Leírása a tubusról:

"Kolagen (sic!) tartalmú szempilla hosszító-dúsító spirál"

Csomagolás, kefe: A keféje hagyományos (nem szilikonos), és háromszög keresztmetszetű, közepes méretű.  Mivel "frissen" semmi problémám nem volt a spirállal, úgy gondolom, hogy a későbbi gondokról nem a kefe tehet, ezért 5/5.



Használat, állag: Mint írtam, kezdetben nagyon könnyű volt használni, szinte nem is kellett odafigyelnem, mit csinálok, az állaga is szuper volt. Mostanra (3 hét alatt)  besűrűsödött, pedig nem szoktam levegőn hagyni percekig. Szerencsére nem lett csomós, vagy pergős, csak egyszerűen sokkal sűrűbb, és így nehezebb használni, nehezebben oszlik el. Más spirállal nem szoktam összekenni a szemhéjamat (csak ha nagyon sietek/extra figyelmetlen vagyok), de ezzel vigyáznom kell, spirálozás után pedig kozmetikai pálcikával letakarítani a bőrömet. Mindig egy rétegben használom, de a teszt kedvéért felkentem egy másodikat is, így mintha egy kicsit összetapasztaná a szálakat. Gyorsan szárad. 3/5

Hatás: Wow! Szerintem nagyon durva pillákat csinál, a képek magukért beszélnek. Hosszít, dúsít, ível, minden, mi szem-szájnak ingere :D 5/5


spirál nélkül

1 réteg | 2 réteg

Tartósság, vízállóság: Úgy 0%-ban vízálló ez a spirál, de komolyan, simán lejön melegvizes arcmosással. Emiatt a tulajdonsága miatt kétlem, hogy beválna a nagy nyári melegben, de ezt a mostani nemtudomhány fokot (25?) kibírja egy egész munkanapon át, nem lesz szürkés "fátyol" a szemem alatt. Tartós, nem pereg, és egy szóval sem ígéri a vízállóságot, úgyhogy 5/5.

Ár/érték arány: 649 Ft, és kenterbe ver jó néhány sokkal drágább spirált. 5/5


Összességében: Ez a kedvenc spirálom mostanában. Sajnos a sűrűsödés miatt nem tökéletes, és ezért nem tudom megadni neki a maximális pontszámot, de ennek ellenére nagyon ajánlom azoknak, akik olcsó és jó spirált keresnek.
4/5


essence multi action smokey eyes mascara 8,5 ml, 8-900 Ft körül


Ha jól tudom, ez kifutó termék, ehhez képest nem volt leértékelve, na mindegy (Auchanban vettem egyébként). Magyar leírást nem találtam a tubuson, csak angolt, németet és franciát. Az angol nyelvű:

"the ultimative volume smokey eyes look that is defined, thick and... so chic! ophhalmologically approved".
Nem vagyok jó az ilyen marketingszövegekben, de szerintem dús, sűrű, vastag pillákat ígér, valamint szemészetileg jóváhagyott (tudom, hogy magyarul azt szoktuk mondani, hogy "szemészetileg tesztelt", de ez a kifejezés szerintem nem jó, mert nem mond semmit arról, hogy mi lett a teszt eredménye).

Csomagolás, kefe: Elég érdekes a keféje, lapított, nincsenek körben szálak, csak a két ellentétes oldalon, a vége (utolsó fél cm) pedig olyan, mint egy hagyományos keféé; nem szilikonos. Egyáltalán nem okoz gondot a fura kefe, sőt, a kialakításnak köszönhetően könnyen el tudom érni a szempillák tövét, vagy a kisebb szálakat.  5/5 



Használat, állag: Az állaga sem túl sűrű, sem túl folyékony. Könnyű használni, nem szoktam összekenni vele a bőröm. Gyorsan szárad, a teszt közben, a felvitel után kb 10 másodperccel tüsszentettem, és csak alig lett olyan a bőröm. Nagyon jól szétválasztja a pillákat, nem csomósít. 5/5

Hatás:
Nagyon szép, természetes hatású, de mégis dús pillákat csinál egy rétegben is, bár nem olyan hosszúakat mint a Collagen-Wear. Hétköznapra tökéletes, alkalmi sminkhez azért még én is két rétegben használnám. 5/5


1 réteg | 2 réteg

Tartósság, vízállóság: Ez a spirál sem vízálló (nem is ígérik), de kevésbé könnyen jön le szimpla víztől, mint a Collagen-Wear. Egy munkanapot simán kibír, nem pereg. 5/5

Ár/érték arány:
Megéri az árát, ami nem mellesleg igen kedvező (8-900 Ft körül, pontosan nem emlékszem). 5/5

Összességében: Nagyon ígéretes újonc számomra ez a spirál, remélem nem lesz vele olyan gond (és másféle sem), mint a Collagen-Wear-el. Ha találtok még elfekvő darabot valahol, akkor csapjatok le rá! 5/5

5 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan mindkét spirál, és szerintem nagyon hasonlóak. Ahhoz képest hogy milyen olcsóak sokkal jobbak mint pl a maybellinetől az illegal lenght ami szörnyű csalódás :D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a Maybellinetől a One by One-t szeretem, de pl. nekem egy 4000 Ft-s L'Oréal spirál jelentett csalódást, főleg az árához viszonyítva.

      Törlés
  2. A Lovely-n meglepődtem, hogy ilyen jó :O

    VálaszTörlés
  3. a smokey nekem is megvan
    először nem szerettem, használgattam, de nem voltam megelégedve vele
    félretettem pár hónapra, most nemrég vettem elő megint és imádom!!! szerintem kicsit változott az állaga vagy nem tudom, de most nagyon szeretem!

    VálaszTörlés