2012. május 15., kedd

Körömerősítő projekt - 3. hét

Letelt a három hét, úgyhogy következzék a körömerősítő projekt befejező része.
A korábbi részeket itt, itt és itt tudjátok megnézni.

Az essence studio nails ultra strong nail hardenert használtam, ami 85%-al erősebb körmöket ígér, illetve 2,5-3 hónapja szedem a Biovanne plus+ szépségvitamint, aminek jó hatással kéne lennie a bőr, a köröm, és a haj állapotára (a hajam miatt kezdtem el szedni).

Nézzük a képi dokumentációt, utána pedig kifejtem a véleményemet bővebben:

a sorrend fentről lefelé, a legalsó a mostani kép

Látszik, hogy a körmeim többsége szebb, mint a teszt előtt vagy közben. A bal mutatóujjam a kivétel,  ami elkezdett megint lemezesedni, úgyhogy inkább lereszeltem. Amúgy nem is értem, miért a bal, amikor jobbkezes vagyok...

Az ígéret szerint 85%-al erősebb lesz a körmünk a termék használatával, ami azért igen tekintélyes javulásnak nevezhető. Bár értelemszerűen nem tudom lemérni, de szerintem úgy 30-40%-al lett jobb a körmeim állapota. Hozzá kell tennem, 2 alkalom kivételével nem festettem a körmeimet, esélyes, hogy ez is közrejátszott az eredményben.
Olvastam másoknál, hogy nekik nem vált be "rendes" lakk alá alaplakknak. Nekem ezzel nem volt gondom, de a következő kúránál majd részletesebben letesztelem ezt a dolgot.

Tervezem, hogy egy hónap múlva írok egy újabb bejegyzést a témában, mert azt tervezem, hogy 1 hét pihenő után újracsinálom a kúrát, de nem lesz hetente bejegyzés, csak a végeredményt mutatom majd meg.

Összességében jónak ítélem a terméket, bár nem teljesítette maradéktalanul az elvárásaimat. Mindenképpen érdemes kipróbálni, de csodát ne várjatok, és hidratáljátok rendszeresen a kezeteket, a körömágybőrre koncentrálva, mert igencsak szárít.

Ti használtátok-e már ezt a terméket? Mi a véleményetek róla?

Vannak tapasztalataitok más körömerősítőkkel (nem feltétlenül ilyen lakkos megoldásra gondolok)?


6 megjegyzés:

  1. Körülbelül ugyanezek a tapasztalataim, majd nekem is lesz róla bejegyzés - bár lehet, hogy már letelt a három hét, egy kicsit elcsúsztam...:/ :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is volt ilyen gondom, de az Essence Nail Art Protecting óta nem tapasztaltam repedezést, törést, lemezesedést. :)

    VálaszTörlés
  3. én röpke 11 év után szoktam le a köröm rágásról ezért ha kicsit is megnőnek a körmeim egyből letörnek. gyengék de nagyon. mióta használom a lakkot azóta jobb a helyzet, sokkal szebbek viszont nem venném észre, hogy bármit is erősítene rajtunk. ugyanúgy hajlanak, mint a fák mikor fújja őket a szél. igaz 2 hét után, csak az egyik tört le a többi még épségben megvan, de nekem nem ez lenne a fontos, hanem hogy olyan erősek legyenek, hogy ne bírjanak meghajlani. ezért írtam a blogomon, hogy vegyesek az érzéseim és még ezért nem írtam róla bejegyzést sem, hátha még 2 hét alatt javul valamit. erre van esetleg valami ötleted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem lettek tőle 85%-al erősebbek, de jóval keményebbek. Néha még mindig lemezesedik 1-1 körmöm, de sokkal-sokkal ritkábban, mint a lakk előtt, viszont az igaz, hogy olyan, mintha csak akkor lennének keményebbek, amikor épp rajtuk van a lakk O.o majd lesz még 1 "távlati" bejegyzés, kb 2 hét múlva, akkor megpróbálom összegezni a tapasztalataimat.

      Törlés
  4. Jómagam 10 évig rágtam a körmeim, volt műkörmöm is, tip-zselé is meg épített is. Nem kell csodálkozni, hogy lassan nőttek, hajlottak, lemezesen törtek a körmeim. Durván 1-talán 1,5 éve használom az ultra strongot, de én kb. állandó jelleggel, ha épp van. talán tavaly tavasszal vettem az első üveggel, és én mindig azt csinálom, h felkenem 2 rétegben, rá a körömlakk, aztán kb. 1 hét múlva lemosom és ismétlés. Kb. állandóan lakkozva vannak a körmeim, nekem alaplakknak bevált nagyon. A lényeg: kb. a télen fogyott el és durván 4 hónapig nem is tudtam belőle újat venni, viszont nem volt belőle baj. Megerősödtek a körmeim, nagyon kemények lettek, nem hajlanak, nem törnek és durván heti 2-3mm-t nőnek, ez régen nyilván nem így volt. Simán tudok 2 hónapon keresztül körmöt növeszteni és nem törik le, nem szakad be. Más kérdés ha stresszes leszek és lerágcsálom:D Szóval, nekem bevált, sőt, csak ez vált be, nem szárít, rendbetette a körmeimet és akkor sem múlt a hatása mikor nem is használtam. Én nagyon szeretem <3

    VálaszTörlés