2012. május 1., kedd

Körömerősítő projekt - 1. hét

1 hét telt el azóta, hogy belevágtam a körömerősítő projektembe, aminek az essence studio nails ultra strong nail hardener a főszereplője. Az sorozat első részét itt tudjátok megnézni, írtam a fő problémámról (lemezesedés), a kezdeti tapasztalatokról és a "kutatási tervről".

Most pedig nézzük, mi változott 1 hét alatt.

Látható, hogy nem sok minden. Készítettem képet, de igazából nem látszik semmi változás, sőt, úgy tűnhet, hogy némelyik körmön még rosszabb is a helyzet (nem így van). Annyi történt, hogy új helyen nem tört/lemezesedett a körmöm, ami azért nem rossz. Várom, hogy a károsodott végek lenőjenek, folyamatosan reszelem a körmeimet, ezért tűnhet úgy, hogy nem nőttek, pedig de.


felül az előző heti, alul a mostani kép

Többet egyelőre nem tudok írni. Várakozó állásponton vagyok, még van hátra 2 hét, meglátjuk...

3 megjegyzés:

  1. Reszelés helyett inkább vágd vissza, sokkal gyorsabban helyrejönnek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam vágni is, de nekem nem jött be. Éles, tökéletes kis ollóm van, mégis, amikor vágom, látom, hogy ahogy csukódnak össze az olló szárai, abban a pillanatban kettéválik a körmöm (mármint függőlegesen, lemezesedik).

      Törlés
  2. Azért szerintem látszik a javulás, remélem hamar helyrejönnek! :]

    VálaszTörlés