2012. május 22., kedd

Katica- és varangyos béka köröm


Úgy döntöttem, én is kipróbálom a pöttyös körmöket :)



Ez a köröm készült előbb, ekkor még nem volt pontozóm, mert lusta voltam keresni egy olyan ceruzát, aminek radír van a végén. Először arra gondoltam, hogy valami mérges katicára hasonlít, de aztán barátom mondta rá, hogy varangyos béka körmök, és tényleg, még kis is dudorodtak a pöttyök (amíg fent volt a lakkozás, állandóan a pöttyöket simogattam :D), mert az ecsettel cseppentettem őket. Amikor elkészültem vele, nem tetszett, aztán egyre inkább mégis, de tudtam, hogy bajok lesznek, mert estére kádbanfürdést terveztem. Úgy is lett, annyira felpuhult a lakk, hogy egyben le tudtam húzni a körmeimről. Na de nem estem kétségbe, mert már délután tudtam, hogy mi lesz a következő, amit kipróbálok. Ezt a festést az essence két lakkjával, a 54 Trust in fashion-el és a 39 Lime up!-al készítettem.


Másnap amint volt egy kis időm (és tudtam, hogy 1-2 óráig nem kell semmi körömlakk-károsítóhoz nyúlnom), ügyeskedtem magamnak egy pontozót. Mivel még mindig nem találtam radíros végű ceruzát, simába szúrtam a gombostűt, úgyis egész könnyen ment.


Először csak a gyűrűsujjaimat terveztem mintásra, de ha lúd, legyen kövér. Látszik is a készítés sorrendje, a gyűrűsujjamon nem vagyok megelégedve a pöttyökkel, a többi ujjon már jobb a helyzet. Végül is, először csináltam ilyet, ahhoz képest jó lett. A képeket nézve rájöttem, hogy lekenhettem volna fedőlakkal (másnap végül lekentem).



A jobb kezemen jobbak lettek a pöttyök - annak ellenére, hogy jobbkezes vagyok -, mert a ballal kezdtem, így mire a jobbhoz értem, már jobban tudtam, hogy milyen pöttyöket akarok (különböző méretűeket), és már nem volt annyira új a technika sem. Sajnos erről a kezemről nem készítettem fényképet.

autentikus környezet :)


A katicás festés két Maybelline mini Colorama lakkal készült, 23 Dark Chocolate és 15 Candy Apple nevűekkel. Ez a fajta lakk volt a kedvencem, mielőtt ismertem volna az essence lakkokat.

Tudom, hogy nem én találtam fel a spanyolviaszt, és már sok bloggerinánál láthattunk hasonló, csak sokkal szebben kivitelezett körmöket, de azért gondoltam megmutatom az első próbálkozásom eredményét.


Utóirat:

Remélem szerencsét hoznak nekem ezek a körmök a mai utálatos vizsgákon, amiből 2 is lesz, logika (még szerencse, hogy pasik nem olvassák a blogot, mert lenne pár vicceskedő komment a női logikával kapcsolatban) és család és társadalom. Ugye jól tudom, hogy a katicák szerencsét hoznak? :D

6 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszenek, a katicás édi a békás meg olyan kis vagány, nagyon tetszik együtt ez a két zöld szín, pedig a Lime up! magában nem tetszik. :]
    A vizsgákhoz meg sok sikert! drukkdrukk :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Túl vagyok az elsőn, talán nem is sikerült rosszul, de majd még megyek vissza 3ra a másodikra...

      Törlés
  2. nagyon cuki a katicás ^^
    http://fashionparade-fanny.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kafa lett!
    En is körmöztem regen, csak most nem volt ra idö. Megint el fogom kezdeni :))

    Vikci

    VálaszTörlés