2012. május 29., kedd

essence sun club 02 long beach eyeshadow | teszt


Az essence quattro eyeshadow tesztjénél írtam, hogy azért vettem ezt a natúr színekből álló palettát, hogy legyen olyan szemhéjpúderem, amit a barátomnál hagyhatok, és amivel reggelenként gyors, egyszerű sminket tudok készíteni. Aki olvasta azt a bejegyzést, az emlékezhet, hogy nem igazán váltak be ezek a szemhéjpúderek, sem a pigmentáltságuk, sem a tartósságuk nem megfelelő.

A sun club palettát elég régen vettem, vásárlás után kipróbáltam, de nem nyerte el a tetszésem, nem igazán használtam, szóval gondoltam elhozom a barátomhoz, hátha itt nem csak porosodni fog. És milyen jól tettem!
Nagyon jól jön ez a paletta a gyors, egyszerű sminkekhez, mindig ezt használom, amióta elhoztam, nagyon megszerettem. Először megmutatom a swatchokat, leírom a véleményemet a púderekről, utána pedig mutatok pár sminket, amit készíteni szoktam vele.


Csomagolás: 8x5 cm méretű, biztonságosan záródó műanyag dobozka, abszolút táskabarát  megoldás. Kapunk hozzá egy kétvégű ecsetet, az applikátor részét szoktam használni a belső szemzugba. 5/5


Pigmentáltság: Ez volt a legfőbb ok, amiért először nem nyerte el a tetszésemet a termék. 8 színt tartalmaz a paletta, amelyek nagyon szépnek tűnnek, de szemhéjon eléggé hasonlóak. 3/5



Használat: A nagyobb csillámok kissé potyognak, viszont erre találtam megoldást (bővebben a sminkeknél írok róla), de egyébként szeretem használni, csak egy kicsit porzanak. 4/5

Tartósság:
6-7 órát kibírnak szemhéjalapozóval egy átlagos napon, de mondjuk alkalmi vagy bulisminkhez nem használnám őket, maximum kiegészítő színnek. 4/5

Ár/érték arány:
Ha jól emlékszem, 899 Ft-ba került ez a kis paletta. Amikor megvettem, majdhogynem pénzkidobásnak tartottam, de mostmár másképpen gondolom. Figyelembe véve, hogy valószínűleg el fogom használni az összes színt, és jó sokáig ki fog tartani ez a mennyiség, szerintem megérte. 5/5

Összeségében:
Így, hogy megtaláltam a tökéletes funkcióját, 4/5.
Ha ti is hasonló célra kerestek szemhéjpúder(palettá)t, mint amire én használom, akkor ajánlom, de ne várjátok tőle a palettában látható színeket.


Sminkek a palettával
Úgy gondoltam, úgy lesz teljes a poszt, ha megmutatom, milyen sminkeket szoktam/lehet vele készíteni. Általában ujjal viszem fel a színeket, így nem potyognak még a csillámok sem, az applikátort a belső szemzugba szoktam használni, az ecsetet a mélyítővonalba nagy ritkán . Ma reggel lemértem, és 8 perc alatt kész voltam a sminkemmel, ami a következő lépésekből állt:
1) szemhéjalapozó (essence I love stage) a szemhéjamra, a szemem alá a karikák ellen és a bőrhibákra (nálam multifunkcionális ez a termék)
2) fekete szemceruza a felső vízvonalra, és egy kevés az alsóra is
3) szemhéjpúderek (ma rózsaszín és arany)
4) szempillaspirál (Lovely Collagen-Wear - új kedvenc a láthatáron!)
5) pirosító (Miss Sporty)

Rózsaszín-arany


Ez a kedvencem, ezt készítem legtöbbször, ma is ez volt rajtam. fent írtam a lépéseket, a 3)-as pont kibővítve: ujjal felviszem a rózsaszín púdert az egész szemhéjamra, majd a belső szemzugba teszek a világosabbik arany színből.

Barack-barna


Ehhez a bal alsó (barackos) és a jobb felső (kevésbé csillámos barna) színeket használtam, itt bevetettem a kis ecsetet is, a szemöldökcsontomra pedig egy leheletnyit tettem a világosabbik arany színből.

Arany-barna


Ehhez a sminkhez a sötétebbik aranyat (alsó sor 2. színe) és a csillámosabbik, sötétbarnás-feketés-szürkés-zöldes színt (felső sor 3. színe) használtam, ami egyébként gyönyörű a palettában, még arany csillámok is vannak benne, kár, hogy feltéve csak egy sima sötétbarnának látszik.

A 2-3. sminknél látszik leginkább, hogy mennyire hasonlóak feltéve a színek, igazán kár. De azért így is minden nap ezt használom amikor a barátomnál vagyok, mert ugyan arra nem alkalmas, hogy sminkkölteményeket készítsünk vele, de a hétköznapokban, reggeli rohanásban nagyon hasznos.

Nektek megvan ez a paletta? Hogy boldogultok vele?
Akinek esetleg megvan a 01-es változat (amiben, ha jól emlékszem, élénkebb színek vannak), az megírhatná a véleményét. Az sem adja vissza a palettában látható színeket?

Lájkoljátok a blog facebook-oldalát és iratkozzatok fel rendszeres olvasónak mert az nagyon jól esik nekem, hogy egyből értesüljetek az új bejegyzésekről!

5 megjegyzés:

  1. az egyes változat is kb ilyen színvonal, ne vedd meg

    VálaszTörlés
  2. Ez a Lovely Collagen-Wear spirál nagggyon szimpatikus nekem! :D
    A paletta meg olyan jó, jó de otthonra nem kéne :$

    VálaszTörlés
  3. Nekem is megvan ez a paletta. Szeretem a természetes színeit. :)

    VálaszTörlés
  4. Sokszor szemeztem már vele, de nem tűntek kihasználhatónak a színei (n a másik változattal találkoztam). Most már nem bánom hogy nem vettem meg :) Alulpigmentáltságától függetlenül szép sminkeket készítettél vele! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is megvan ez a paletta és teljesen egy véleményen vagyok veled! én eddig csak ecsettel használtam, de ki fogom próbálni ujjal, ahogy írtad, remélem úgy jobb lesz az eredmény :)

    VálaszTörlés