2012. május 3., csütörtök

Díjat kaptam!

Méghozzá Klautól, és nagyon örülök neki, köszönöm szépen! Jó érzés, amikor valaki hangot ad annak, hogy tetszik Neki, amit csinálsz :)



A szabályok, díjjal járó kötelezettségek a következők:
Válassz 5 blogot, amelynek kevesebb, mint 200 követője van, és add át a díjat.
Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
Jelentesd meg a blogodon azon személyek listáját, akiknek a díjat továbbadod, és hagyj üzenetet a blogjaikon, hogy tudjanak róla, megkapták a díjat.
Ossz meg 5 dolgot magadról, amit az olvasóid még nem tudnak rólad.

Akiknek továbbadom:
CRaPTRaSH ViLáGa (senki nem mondta, hogy nem mehet vissza a feladónak :) )

5 dolog rólam:
1. Imádok olvasni, általánosban még egy díjat is kaptam, mint "az iskola legtöbbet olvasó diákja"  -  a nyeremény persze könyv volt, a Végtelen történet Michael Ende-től :) Sajnos a számítógép és az internet beszippantott, így mostanában kevesebbet olvasok.
2. Ahhoz képest, hogy biológia-kémia tagozatra jártam gimiben, most szociológia szakos vagyok az egyetemen. 
3. 1,5 évig éltem Németországban, Regensburgban, mert apukám ott kapott állást.
4. Nem járok hagyományos bulihelyekre (diszkó, Morrison's meg hasonlók), inkább koncertekre, kocsmázni, vagy házibuliba.
5.  Már 6. éve megyek minden évben Rockmaratonra és a PaFe-ra, de előbbiből idén lesz az utolsó, utóbbi pedig a vizsgaidőszak kellős közepén van, így most kimarad. 

13 megjegyzés:

  1. Bakker :D akkor rock maratonról voltál ismerős :D tavaly kivételével, sok éven át én is ott voltam:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan? :D Idén jössz?

      Törlés
    2. Lányok, ez most KOMOLY? :)) Én is maratonos vagyok/voltam párszor. Az utolsóra muszáj lesz kinézni, legalább 1 nap erejéig. :)

      Törlés
    3. Hát, asszem érik egy bloggertalálkozó :D

      Törlés
    4. hihi kemény :D:D:D nem tudom, hogy megyünk-e idén :D azt se tudom kik lesznek:D de majd meglesem a fellépőket :)

      Törlés
  2. Nagyon köszönöm a díjat!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit :) Tényleg imádom a sminkjeidet.

      Törlés
  3. nyáron többször voltam Regensburgban, mert én meg Passauban laktam, nagyon szép hely:))

    VálaszTörlés
  4. Csak most vettem észre:-P

    Nagyon köszönöm, elpirultam, meghatódtam, világbéke:-)

    Édes vagy, köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://sminkesmas.blogspot.com/2012/05/tavaszi-dijesoaztaaaaa-liebster-blog.html

      Törlés