2012. május 17., csütörtök

Auchan giga-haul review part I. - essence pirosítók tesztje


Úgy döntöttem, kettészedem az Auchan giga-haul c. bejegyzésben mutatott termékek tesztjét, mert szerettem volna írni a régebbi essence pirosítóimról is, úgy viszont nagyon hosszú lett volna a poszt.

essence silky touch blush 5 g, 799 Ft
10 adorable
20 babydoll
30 secret it-girl
40 natural beauty

kód szerinti sorrendben

alap nélkül, ujjal | alappal, ecsettel

A babydoll és a secret it-girl árnyalatok kb egy fél éve vannak meg, a másik kettő pedig friss szerzemény, 2 hete vettem őket. Leggyakrabban a babydollt használtam, szerintem elég univerzális szín. 

Előre szólok, hogy nincsen túl nagy viszonyítási alapon, ezek előtt egy miss sporty pirosítót használtam, annál mindenesetre jobbak.
A színek között én nem találtam minőségbeli különbséget.

Csomagolásuk a szokásos, olyan, mint a mono szemhéjpúdereké, csak valamivel nagyobb annál. Jól zár, táskabiztosnak ítélem :) Essence pirosítóecsettel használom, kényelmesen belefér (a miss sporty-s pirosító túl apró volt).

A pigmentáltságuk nekem pont megfelel, nem is szeretnék ennél erősebbet, de gondolom van, akinek ez nem elég.
A színek selyemfényűek, az adorable árnyalat egy kicsit mattabb, a többi egyenlő mértékben fénylik.

Egy icipicit poroznak, de még bőven a "határérték alatt".

Az egyetlen dolog, amiben gyengébbek, az a tartósság. 4-5 órát bírnak ki "teljes fényükben", később hajlamosak eltűnni. Hozzáteszem, egyrészt zsíros bőröm van, másrészt pedig szokásom az arcomon támaszkodni, szóval nem vagyok megbízható tesztalany ebből a szempontból.

Az áruk szerintem igen kedvező, 5 g terméket kapunk 799 Ft-ért, nekem ez a 4 szín az  örökkévalóságig elég lenne.

Teljes sminknél a babydollt itt, a secret it-girlt itt, a natural beautyt pedig itt láthatjátok. Az adorable-el még nincsen sminkes poszt, de amint lesz, belinkelem ide.

Pigmentáltság: 5/5
Tartósság: 3/5
Használat: 5/5
Ár/érték arány: 5/5
Összességében: 4/5

Én nagyon szeretem ezeket a pirosítókat, egyedül a tartóssággal vannak gondjaim. Ajánlom őket első pirosítónak, de akár később is, ha szeretitek az essence termékeit, és alacsonyabb árkategóriában keresgéltek. 

2 megjegyzés:

  1. Köszi a tesztet, régóta nézelődöm az essence pultoknál pirosítót keresve, a babydoll nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsian várom, hogy neked beválik-e :)

      Törlés