2012. május 18., péntek

Random képek | AjánlóPéntek

Sokat gondolkoztam, hogy miről is szóljon a mai bejegyzés, volt is egy jelöltem, egy sorozat, de aztán végül arra jutottam, hogy mivel még az 1. évadot sem néztem végig, és nem is akkora kedvenc, ezért valami mást kell választanom.
Bevallom, nem igazán volt ihletem, mert nem láttam olyan filmet, nem olvastam olyan könyvet, nem ettem olyan ételt, nem voltam olyan helyen stb., amit ajánlhatnék.
A számítógépemen böngésztem, és ráakadtam a PICTURES nevű mappámra, ahová évek óta gyűjtöm a számomra kedves képeket. Arra gondoltam, miért is ne lehetne "csupaképes" a mai AP-s bejegyzés. Mivel ezeket a képeket évek óta lopkodom gyűjtöm az internetről, ezért forrást nem tudok mellékelni. Egyik sem az én alkotásom.
Ezek tehát a szívemnek kedves képek a számítógépemről:





Ez lenne a tökéletes esküvői ruha számomra, ha meglenne hozzá az alakom, és ha terveznék házasodni.





Homofóbok és 18 éven aluliak csukják be a szemüket:



Nagyon szerettem volna egy ilyen pólót, nem találtam, csak hasonlót, de nekem ez kell!


Mondtam már hogy imádok olvasni? Bár kádban nem, mert féltem a könyveket, és amúgy sem szeretek annyi ideig kádban lenni, amennyi időre érdemes elkezdeni olvasni, belemerülök a történetbe, de már másznék ki a kádból.



Álomcsizma... Igaz, előbb meg kéne rá keresni a pénzt, és meg kéne tanulni ilyen sarkakon járni.


Kedvenc "hercegnős" mesém főszereplője.





Kedvenc (igazából összesen a 2.) számítógépes játékom kedvenc helyéről két kép.

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Fogadjunk, hogy nem láttad az Underworldöt(:
    Jó képek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fél óra után kikapcsoltattam az első részt, a többivel nem is próbálkoztam. Amúgy miért releváns ez?

      Törlés