2012. május 11., péntek

Paddy and the Rats | AjánlóPéntek

Ma egy zenekart szeretnék ajánlani nektek, méghozzá a

Paddy and the Rats

                                                    nevűt.

Nem is szeretnék túl sokat írni, hiszen zenéről van szó, amit meg úgyis meghallgatsz, és aztán vagy tetszik, vagy nem.
Valahol azt olvastam, hogy ők maguk pub'n'roll-ként definiálják a zenéjüket, azaz rock'n'roll alapot képzeljetek el, amihez igen nagy mértékben társul ír nép/kocsmazene, illetve kelta motívumok, néhol pedig polka, orosz, cigány elemek. Az a zene szerintem, ami tökéletes kocsma- és koncertzene, pörgős, ugrálós, és olyan hangulatot tudnak teremteni a srácok, hogy húúú :) Egyszerűen nem tudod mozgás nélkül kibírni a koncerteken :) A saját dalaik mellett játszanak még ír kocsmadalokat és tengerészdalokat is.
Két albumuk jelent meg, 2010-ben a Rats on Board, és 2011-ben a Hymns For Bastards.
Magyarországon kívül nagyon sok országban (Németország, Franciaország, Olaszország, Ausztria, Svédország, Dánia, Szlovákia, stb.) koncerteznek.
A név mögé rejtettem a zenekar honlapjának a linkjét.

És akkor most jöjjön a zene. Igazából az összes számot mutathatnám, mindegyiket nagyon szeretem.

Ez volt az első szám, amit hallottam tőlük, és egyből imádtam.

A Tovább után még több zene vár, és egy koncertdátum.


Egy másik kedvenc


Jó, ennek kicsit csúnya címe, de a szövege annyira epic. Ez a szám kicsit kivétel, hiszen kifejezetten elégikus.




Most komolyan... Akinek erre a számra nem kezd el magától járni a lába, az süket :D
(nehogy megsértődjetek, elfogadom az eltérő zenei ízléseket :) )







Alig tudtam választani, hogy melyik számokat mutassam meg, mert az összes nagyon jó!!! Egyszerűbb, ha felmentek youtube-ra, beírjátok, hogy Paddy and the Rats, és meghallgatjátok azokat a számokat, amiket még nem hallottatok :)

Ha megtetszett a zene, akkor jövő héten jöhetsz koncertre is :) Szóval:
Budapest - Kobuci kert
Május 16. 20:00
Jegy: 1200 Ft / Elővétel: 1000 Ft

Én még nem tudom, hogy megyek-e mert másnap zéháznék, igaz nem kötelező, csak ki lehet vele váltani a vizsgát. Nagy a kísértés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése