2012. április 13., péntek

Zöld | smink



Nem túl gyakran megyünk bulizni, a szokásos szórakozóhelyek nem a mi világunk, így koncertekre és kocsmázni járunk néhanapján, így nincs túl sok alkalmam kirúgni a hámból smink-ügyben, mivel úgy gondolom, egy koncert akkor jó, ha a végére eltűnik rólad a smink, szóval oda felesleges alkotni, kocsmában meg úgy sem látja senki. Persze otthon szoktam kísérletezni, de azért úgy az igazi, ha látja is valaki rajtam kívül :)
Szerdán viszont egy olyan zenekar koncertjére mentünk, amit egyikőnk sem ismer, szóval gondoltam nem lesz tombolás sem (tévedtem), irány a sminkespolc!


Teljesen más sminket álmodtam meg, de ami végül kikerekedett belőle, az százszor jobb lett, mint a terv. Eredetileg sokkal nagyobb szerepet szántam az essence zöldjének, de sajnos magában nem teljesített úgy, ahogy szerettem volna, úgyhogy végül fekete szemceruza alapra dolgoztam (abelső szemzugot kihagytam). A másik tervezett szín az essence sun club 02 long beach palettából a sötétzöldes-barnás árnyalat volt. Ahol a fekete alapra dolgoztam, ott egy gyönyörű sötétzöldet kaptam, a többi helyen pedig a barna érvényesült. Végül az ez alatt a szín alatti színnel satíroztam kicsit a szemöldökcsont felé, ez nem volt tudatos, csak hagytam, hogy „a kezem vezessen”.


Mikor elkészültem a sminkkel, nagyon elégedett voltam magammal, úgy gondoltam, hogy ez az eddigi legjobban sikerült sminkem (ezt mondjuk még most is így gondolom, legalábbis a „színesek” közül), de az utólagos képnézegetés közben előjött a kritikus énem. Satírozhattam volna még többet, főleg a külső szemzugban, és legközelebb igyekszem lesöpörni a lehullott port a szempillámról, valamint a szemöldököm sem lett a legjobb.


Berakok két egész arcos képet is, mert mégse csak a szemből áll a smink, és sajnos látszik, hogy nincsen tökéletes bőröm. „Enyhén” szólva. Úgy tűnhet, hogy az arcom színe elüt a nyakamtól - nos, ez egyrészt élőben nem ennyire feltűnő, másrészt pedig az arcbőröm színe alapozó nélkül is elüt a nyakamtól. Ilyenkor ugye két dolgot tehetnék: vagy a nyakamhoz igazítom az alapozó színét, de így túl világos lenne az arcom - rossz megoldás. A másik pedig az lenne, ha a nyakamat és a dekoltázsomat is lealapoznám - bevallom, ezt a legritkább esetben teszem, egyszerűen felesleges macerának érzem, ráadásul elég lusta is vagyok ehhez.





Használt termékek:
Sleek New Skin Revive alapozó - Sand
essence I love Stage szemhéjalapozó
essence eyeshadow - 60 kermit says hello
essence sun club  - 02 long beach: felső sor 3. színe, alsó sor 3. színe
Astor Colour Proof Definer automatic eyeliner -  009 Black
MAC Fibre Rich lash szempillaspirál
essence silky touch pirosító - 30 secret it-girl
Rimmel Stay Matte kőpúder - 001 Transparent
Carmex ajakápoló


A körömlakkos kép a bónusz, nagyon vártam már, hogy kipróbáljam az essence híres-népszerű fedőlakkját, a Night in Vegast fekete alapon. Annyira gyönyörű! Eléggé bénácska lett maga a lakkozás, de muszáj volt megmutatnom ezt a szépséget.


Szívesen fogadok tanácsot, építő jellegű kritikát!
Ti szoktatok csak úgy otthon, magatoknak sminkelni, kísérletezni?

12 megjegyzés:

  1. Szép lett a sminked, és a körmöd is nagyon tetszik *-*

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom eldönteni melyik tetszik jobban, a körmöd vagy a sminked,mindkettő nagyon szép lett!:)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is tök jó lett a smink, a pelyhes lakk meg.. úgy is tudjátok a véleményem, nálam szerelem :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm neked is :) És igen, a pelyhes lakk, az csak "..." ?)

      Törlés
  4. Mindkettő tetszik!!! :) Ügyes :)

    VálaszTörlés
  5. ezt elmentettem inspirációnak! :)

    VálaszTörlés