2012. április 9., hétfő

essence colour&go | 46 wake up!

55 Let's get lost, 46 Wake up!, 54 Trust in fashion, 39 Lime up!


Ezeket a lakkokat egyszerre vettem, eredetileg csak a Trust in Fashion-ért indultam, de megláttam ezeket az élénk színeket, és úgy gondoltam, pont jók lesznek tavaszra.
A Trust in Fashion-t már kivonták a forgalomból, alig tudtam megvenni.
Tipp budapestieknek: Ha valamit már nem találtok a többi Rossmannban, próbálkozzatok a Köki terminálban. Én végül ott akadtam rá erre a lakkra is, és az új essence ecsetre is, amit szintén nem találtam sehol.
Sajnos a sorkép egyáltalán nem adja vissza a Wake up! színét (a többiét érdekes módon igen), egyáltalán nem piros, inkább egy erős, élénk, "tömör" narancssárga. Kissé merész szín, még barátkozom vele. Ilyen színe van.






Miközben fényképeztem a bejegyzéshez, eszembe jutott, hogy mégiscsak vannak még Miss Sporty termékeim:


A töredező körmökre való, kalciumos lakkot használtam alaplakknak (nem, nem hiszem, hogy a kalcium majd szépen beépül a körmömbe :) ), majd egy réteget használtam az essence lakkból. Meglepődtem, hogy elég az egy réteg, de tényleg nem kell több. Ugyan tapasztaltam már más essence lakkoknál is, hogy néha elég az egy réteg, de ez a csillogósabb, gyöngyházasabb lakkoknál van így (pl. 76 Hard to resist, 45 Date with the night), az ilyen "teliszínes" lakkoknál nem működött. A lakkozást ezzel a Miss Sporty lakkal szoktam befejezni (használható alap- és fedőlakként is). A képeken még nincsen a körmeimen fedőlakk, általában másnap szoktam feltenni, mert valahogy mindig belenyomódik az ágyneműm szövésének mintája, bármennyit várok lefekvés előtt, bármilyen lakkot használok. Így másnap a fedőlakk szépen eltünteti a nyomokat.

Ti szoktatok ennyire élénk színeket használni, vagy maradtok a kevésbé feltűnő színeknél, esetleg a nude-t szeretitek?
Van bevált alap- és fedőlakkotok?
Szeretitek az essence lakkokat?

2 megjegyzés:

  1. Nekem csak essence lakkom van. Jóban vagyok a sötét vagy élénk színekkel is, csak mindig elfeljtek alaplakkot használni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is rengeteg essence lakkom van :)
      Pedig az alaplakk hasznos dolog :)

      Törlés