2012. április 30., hétfő

Te mit választanál? - TAG

Gondolkodtam már rajta, hogy talán ideje lenne egy személyesebb jellegű posztnak is. Végül arra jutottam, hogy ez a tag pont jó lesz, átmenet a sminkes és a személyes bejegyzések között.

Porpúder vagy kompakt púder? 
Kompakt. Igazából még nem volt porpúderem, de magamat ismerve, a reggeli rohanásban párszor magamra borítanám, szóval inkább nem is próbálkozom.

Szemceruza vagy szemhéjtus (folyékony/krémes)? 

Szemceruza. Régebben egyértelműen a tust választottam volna (folyékonyt), vízvonalra is azt használtam (tudom, hogy elvileg nem szabadna), de megszüntették a kedvenc tusomat, és szépen lassan leszoktam róla, már korántsem vagyok olyan ügyes, mint régen. Tudom, gyakorolni...

Tartós szemöldökfestés vagy szemöldökceruza? 

Elég dús és sötét szemöldököm van, nincs szükségem tartós festésre. Viszont van, hogy hézagos a szemöldököm, vagy korrigálni kell a formáját. Eddig szemöldökceruzát használtam, de kezdek áttérni a szemhéjpúder használatára, ezzel természetesebb hatást lehet elérni.

Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?
Mindkettő 1-1 alkalommal volt rajtam. A soros brutális volt, a tincses egész jó, de szerintem nem igazán fogok műszempillát hordani. Plusz félek, hogy a levételnél elvesztenék pár saját szálat, és hogy idő előtt elmozdul.

Korrektor: alapozó előtt vagy után?

Előtte.

Primer vagy sminkfixáló? 

Most kezdtem nézelődni primerek után, szemezek a Catrice Prime and Fine-al, meglátjuk milyen lesz a viszonyunk.

Alapozó vagy BB krém?

Még nem próbáltam igazi BB krémet, csak a Garnierét, az meg nem igazán az. Szívesen kipróbálnék egyet, de félek, hogy félreválasztok, és ahhoz meg elég drága. Szóval egyelőre inkább alapozó.

Szájfény vagy rúzs? 

Kb. egy héttel ezelőttig az lett volna a válaszom, hogy egyiket sem használom igazán, de mostanában vettem egy szájfényt, ami eléggé kedvenc lett. Vonzanak a rúzsok is, de elég szokatlan magamon, így leginkább ajakápolót használok; ha pedig van időm, és színben is illik  a smink többi részéhez az említett szájfény, akkor azt.

Pigment vagy préselt szemhéjpúder? 

Utóbbi. Az indok ugyanaz, mint a púder esetében.

Avon vagy Oriflame? 

Egyikért sem vagyok oda. Régebben rendeltem néha egyikből is, másikból is, de nem volt túl meggyőző.

Transzparens púder vagy színezett? 

Transzparens.

Színes smink vagy natúr smink? 

Nehéz kérdés. Mindkettőt szeretem, hogy éppen melyiket jobban, az időszakonként változik.

Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható? 

Lemosható.

Bronzosító vagy pirosító? 

Pirosító.

Hajgöndörítés vagy hajegyenesítés? 

Elméletben a hajgöndörítés, gyakorlatban pedig egyiket sem szoktam. Kamaszkoromban sokat kísérleteztem a göndörítéssel, de túl nagy macera, így inkább megelégedtem a hajam természetes állapotával, ami egyenes, bár néha hullámosodik egy picit.

Matt vagy csillogó? 

Erre ugyanaz a válasz, mint a színes/natúr smink kérdésre.

Hosszú pillák vagy dús pillák? 

Nekem elég hosszú pilláim vannak, csak a végük szőke, úgyhogy szempillaspirálban a dúsítást keresem.

Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk? 

Alkalomtól függ, de mostanában jobban szeretem a színes lakkokat.

Hajmosás este vagy hajmosás reggel? 

Este. Megmosom a hajam, lefekvésig törölközőbe csavarom, reggel száraz hajjal ébredek :)

Dm vagy Rossmann? 

Az essence miatt Rossmann.

Csillámpor vagy strasszkő? 

Csillámpor.

Borotva vagy gyanta? 

Mindkettőt használom.

Műköröm vagy lakkozás? 

Lakkozás. Egyrészt tartok attól, hogy a műköröm tönkretenné a körmeimet, másrészt pedig a lakkozást sokkal sűrűbben lehet váltogatni.

Rövid vagy hosszú haj?   

Saját részemre hosszú, de vannak nagyon jó rövid frizurák is, csak azokat nem az én arcomhoz találták ki.

Élénk színű rúzs vagy nude rúzs? 

A nude-októl vízihulla leszek, az élénkek meg… Nem áll jól egyik sem, vagy csak szokatlan, nem tudom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése