2012. április 25., szerda

Szolgálati közlemény + kérdés


Tudom, hogy a nagy blogok tulajdonosainak szemében ez nem nagy dolog, de:

Tegnap elérte a blog az 1 nap alatt 500 oldalmegjelenítést , és a 10 rendszeres olvasót!

Igazából utóbbit már túl is léptük, hiszen 11-en vagytok már! Köszönöm Nektek :)

Más:

Kinéztem magamnak ezt a cipőt. Igazából nincs semmilyen csinosabb cipőm most így tavaszra, és arra gondoltam, hogy ez jó lenne akár "ünnepi" összeállításokhoz, akár csinosabb hétköznapokra is. Szerintetek?


5990 Ft



6 megjegyzés:

  1. imádom a csipkét, úgyhogy nálam ez tuti befutó. nekem cask a sarka nem tetszik, mert úgy vagyok vele, h vagy LAPOS vagy MAGAS, de a kettő közti NE . de egyébként ezzel cask én vagyok így, ha neked tetszik, hajrá ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a helyzet, hogy nekem pont tetszik ez a sarokmagasság- és kialakítás, teljesen laposat semmiképpen nem akartam venni, magasabbat meg... inkább nem kockáztatok egyenlőre :D Amúgy ez az 1 db cipő volt a Deichmannban (még lehet, hogy benézek a Humanicba is), ami tetszett, és elérhető áron volt.

      Törlés
  2. Már 12-en :]
    És hidd el, nagy dolog! :] (legalábbis nekem a mai napig örömet okoz 1-1 új olvasó)
    A cipő meg imádnivaló!! Ha jó rád és kényelmes, szerintem azonnal vedd meg! :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen :)
      Nagyon remélem, hogy jó lesz, mert megláttam és megszerettem, de időm nem volt felpróbálni.

      Törlés
  3. Nagyon csinos cipő :$ viselném hétköznapokon, de elegánsabb helyeken is :) Vedd meg! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még hátra van a felpróbálás, de ha lesz méret és kényelmes lesz, megveszem :)

      Törlés