2012. április 8., vasárnap

Sziasztok!



Bia vagyok, 20 éves.
Kb. fél éve kezdtem rendszeresen sminkkel, szépségápolással kapcsolatos blogokat olvasni, és egy idő után felmerült bennem, hogy én is megpróbálhatnám. Sokat gondolkodtam, hogy belevágjak-e, hiszen ilyen blogból annyi van, mint égen a csillag :) Végül arra jutottam, hogy „több szem többet lát” alapon remélem én is segítségére tudok lenni valakinek, akinek meg nem tetszik, az majd nem olvassa.


Sok tesztre és sminkre számíthattok, mindenféle „beauty” témakörhöz tartozó dolgokra, néha gasztronómiával (oh, mily hangzatos :) ) kapcsolatos bejegyzésekre, esetleg más, a szépségápoláshoz nem kötődő témákra. Ami (szinte biztos, hogy) nem lesz: outfit posztok.  Ennek több oka is van, például az, hogy nincsen jellegzetes, mások számára érdekes stílusom, a divatot sem követem tudatosan. 


Szeretek írni, hallatni a véleményemet, szóval szép hosszú bejegyzésekre számíthattok :)
Jellemzően drogériás termékek közül válogatok, de ez nincs betonba öntve. Ha valami felkelti a figyelmemet, olvastam/hallottam róla már pár pozitív véleményt, akkor esélyes, hogy kipróbálom.
Szeretnék rendszeresen posztolni, ha tehetném, naponta írnék bejegyzést, de ebben a tekintetben (is) azt vallom, hogy a mennyiség ne menjen a minőség rovására. Szeretném igényes, jó minőségű fotókkal kísérni a bejegyzéseket, talán ebben kell a legtöbbet fejlődnöm.
Igyekszem nem bedőlni a marketingfogásoknak, kritikusan szemlélni a különféle „csodaszereket”. Nem vagyok álszent, tisztában vagyok vele, hogy én is a fogyasztói társadalom gyermeke vagyok, de ettől még nem kell elfelejtenem gondolkodni :) Nem akarok ezzel senkit sem megbántani,  sem pedig okoskodónak, tudalékosnak tűnni, „mindenki másképp csinálja”, és ez így van jól.

Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket, és találtok valami hasznosat a bejegyzésekben! :)


5 megjegyzés:

  1. Én biztos vagyok benne már most, hogy jó döntés volt, mert eddig is tetszettek a vélemény nyilvánításaid :]

    VálaszTörlés
  2. És mivel ösztönöznél másokat arra, hogy blogolni kezdjenek? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az ösztönzést, motivációt mindenkinek magának kell megtalálnia, illetve inkább úgy mondanám, hogy ezek lennének az alapjai egyáltalán a blogolásnak :)

      Törlés