2012. április 28., szombat

Lilás-rózsaszínes-pirosas | smink


Ma megint egy kicsit extrább sminket hoztam. Nem túl feltűnő, de azért nem hétköznapi. A szemöldököm ismét "csodás", úgyhogy azt ne nézzétek :) Igazából nem tudok mit mondani, beszéljenek helyettem a képek! Ja, és felavattam az új szájfényemet :) Tudom, hogy semmi extra, nagyon hasonlít a szám színéhez, de szeretem. Hamarosan lesz róla teszt is.

teljes smink


és egy vicces kép :D


használt termékek



Használt termékek:
Sleek New Skin Revive alapozó - Shell
essence I love Stage szemhéjalapozó
Astor Colour Proof Definer automatic eyeliner -  009 Black
MAC Fibre Rich Lash szempillaspirál
essence silky touch pirosító - 20 babydoll
Rimmel Stay Matte kőpúder - 001 Transparent
Maybelline colorsensational cream gloss - 630 coffee kiss
Sleek i-Divine Sunset paletta - sajnos a színeknek nincsenek neveik, értelemszerűen jelöltem, hogy melyikeket használtam :)

Lájkoljátok a blog facebook oldalát és legyetek rendszeres olvasók, hogy értesüljetek az új bejegyzésekről! :)

10 megjegyzés:

  1. Hú, ez nagyon tetszős, most jövök rá, nincs is semmi pirosas szemhéjpúderem... :( A szájfény meg tetszik, én valami szép nude, csillámmentes rúzst keresek, de sehol nem találok. (vagy legalábbis elfogadható áron nem.. :( )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Hát, IGAZI pirosom nekem sincs :( Eredetileg én is rúzst kerestem inkább, de nem találtam egyáltalán.

      Törlés
  2. Nagyon szép lett a smink! Gyönyörű színek ! :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. :D Az alapanyag is elég jó, de a spirál teszi fel rá a koronát.

      Törlés
  4. Gyönyörűek ezek a színek a szemhéjadon!

    VálaszTörlés