2012. április 17., kedd

Rossmannban jártam


Eredetileg az essence ultra strong nail hardenerért, a húgomnak szülinapi ajándékért, essence eyeshadow brushért és egy olyan kis palettáért mentem, amit akkor tudnék használni, amikor a barátomtól megyek suliba.

Mondanom sem kell, az ajándékokat nem sikerült maradéktalanul megvennem. A húgom szeretne egy "körömvégfestő" lakkot, és átlátszó strasszokat a körmére, pluszban meg gondoltam meglepem egy essence speciális fedőlakkal. Láthatjátok, hogy csak a fehér lakkot - essence tip painter - sikerült beszerezni. A KöKi terminálban voltam, és ott van egy kisebb körömlakkos-parfümös árus (vagy hogy hívják ezeket?), gondoltam megnézem ott a strasszt. 490 Ft volt kb. 20 db, és ráadásul csak színes volt. Szóval ennek még utána kell járnom. Van valakinek valami tippje? A fedőlakkok előtt meg álldogáltam, de nem tudtam dönteni. Essence ecset persze megint/még mindig nem volt, de megláttam ezt a For your Beauty ecsetet, amiről jókat olvastam, úgyhogy ezt vettem helyette. Itt figyeltem fel a "kozmetikai pálcákra", még sosem használtam ilyesmit, gondoltam kipróbálom.


Összesen egy órát töltöttem a Rossmannban, állandóan ki-be tettem a kosárba a cuccokat. Eszembe jutott, hogy régóta szeretnék egy essence púderecsetet is, meg szempillakefét, meg egy szép színű rúzst vagy szájfényt, meg az essence pirosítók közül a 10 adorable árnyalatot. Szóval egy rakat dolgot. Amire persze nem volt pénzem, és még így is fáj a szívem, hogy mennyit költöttem. Palettát választani megint csak egy kínszenvedés volt, mert alig volt valamiből teszter. Nem volt egy vidám vásárlás :(

Végül ezeket vettem:
essence studio nails ultra strong nail hardener 599 Ft
essence tip painter 549 Ft
For your Beauty szemhéjpúder ecset 499 Ft
essence quattro eyeshadow - 07 over the taupe 899 Ft
Lilibe kozmetikai pálca 249 Ft

Jöjjenek a képek:






Előzetes tesztelés alapján szép színek, a kedvencem a bal alsó, alappal gyönyörű


Muszáj volt bohóckodnom egy kicsit :)

12 megjegyzés:

  1. A körömerősítőről jókat hallottam, a palettára pedig kíváncsi leszek, meg a kozmetikai pálcákra is, mert még nem használtam egyiket sem.
    Az ecsettel én is szemeztem már, de még döntésképtelen vagyok.. :]
    A "tartó ecsetfényképeztetéshez" pedig zseniáis :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd megírom az ecsetről a véleményem :) Meg a palettáról is, csak ugye egyiket se otthonra vettem, szóval erre egy kicsit még várni kell

      Törlés
  2. Nagyon jó színekből áll a paletta ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kb fél órába telt, míg eldöntöttem, hogy ez legyen. Először a NYC két négyes palettájával szemeztem, de azok közül sem tudtam dönteni, a kettőből tudtam volna összemixelni egy tökéletest, meg nem nagyon találkoztam még véleménnyel erről a termékről. Ja, és tesztert sem találtam, bár a feliratot láttam ilyen félköríves műanyagon a tartó alatt. Aztán jött egy másik vevő, és megvilágosodtam: kihúzható tálcán voltak a teszterek -.-' Hát nem vagyok egy észlény, az biztos. Na de lényeg, nem győztek meg a teszterek. Végül visszabattyogtam az essence állványhoz, ahol ismét két paletta közül kellett volna választanom, ez és egy barnásabb közül. Szóval ennyi viszontagság után remélem megérte megvenni :D Hamarosan írok róla bejegyzést.

      Törlés
  3. A szigetelőszallagoknak nagyon szép, élénk színűk van. Mennyire fedik el a pattanásokat és a ráncokat? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te most azért írsz direkt helytelenül, hogy ne ismerjelek fel? :D "szallag", "színűk" xD Te kis troll :P

      _____________Félreértés ne essék, nem egy ismeretlent piszkálok :)________________

      Törlés
    2. A "szallag" az így sem néz ki hülyén, a "színűk" nem tudom, hogyan sikerült...

      Törlés
  4. Nekem a kozmetikai pálca tetszik legjobban...;-)

    VálaszTörlés
  5. A körömerősítőnél figyelj rá, hogy formaldehidet tartalmaz, ezért maximum 3 hetes kúraként használható, ezalatt az idő alatt pedig 2 nap után 1 nap szünetet kell tartani, és alaposan ápolni közben a körömágyat!

    Az ecset sztm változott, mert nekem még régebbről van meg ugyanez és jóval tömöttebb. Pedig épp akartam beszerezni utánpótlást belőle. :(

    Az ecsetfényképeztető tartó szerkezet brutál jó! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tanácsot, tényleg nagyon szárítja a bőrt. :) Remélem azért tényleg erősíti a körmömet, eddig csak jót olvastam róla.

      Törlés
  6. Én is most kezdtem használni az ultra strongot, kíváncsi leszek rá, hogy neked is beválik-e :)

    VálaszTörlés