2012. április 24., kedd

Rossmannban jártam - review

Ebben a posztban a Rossmannban jártam című bejegyzésben szereplő terméket tesztelem.

essence quattro eyeshadow - 07 over the taupe 899 Ft
Egy olyan palettát szerettem volna, ami nem túl drága, és egyszerű, reggeli rohanós sminket tudok vele készíteni. Most sminkeltem vele másodjára, lássuk mit tud.



alappal: ujjal | ecsettel

alap nélkül: ujjal | ecsettel

Azért csináltam swatchot ujjal és ecsettel feltéve is, mert szerintem szinte az össze szemhéjpúder elég pigmentált, ha ujjal visszük fel, viszont nem mutatja meg az igazi színét, pigmentáltságát, azt, ami közelít az "éles" használatbelihez. Itt is látszik, hogy alappal és ujjal feltéve gyönyörűszép színeket kapunk, és megfelelően pigmentáltak is. Viszont az ecsetes képnél már látszik, hogy korántsem ilyen jó a helyzet, és a kész sminken (a képek nagyíthatóak, mint mindig) is látható. Az első 3 színt használtam, az első kettő alig látszik, szomorú :( Sajnos a tartósság sem az erőssége, reggel 10-kor sminkeltem, és délután 3-ra szinte teljesen eltűnt a szemhéjam közepéről a festék.





És így a végére egy reggeli kómás fej, minimális sminkkel (spirál, szemhéjpúder, korrektor a karikákra, pirosító).

Lilibe kozmetikai pálca 249 Ft
Ezt a terméket hirtelen ötlettől vezérelve dobtam be a kosárba, gondoltam kipróbálom. Igazából arra számítottam, hogy ezzel majd pontosabban lehet igazítani a sminket, pl. javítani a tusvonalat. Nem igazán vált be, sajnos. A gond az (és erre azért gondolhattam volna), hogy olyan puha a vége, hogy nyomás hatására majdnem annyira lelapul a csúcs, mintha sima fültisztító pálcika lenne. El fogom használni a csomaggal, de újra nem fogom vásárolni.

látszik, hogy milyen kis lapos lett az eredetihez képest

For Your Beauty szemhéjpúderecset 499 Ft
Mivel ezt az ecsetet azért vettem, mert elegem lett belőle, hogy az essence szemhéjpúderecsetéből képtelen vagyok beszerezni egy második darabot, gondoltam vele hasonlítom össze. Ránézésre nekem szimpatikusabb a For Your Beauty ecsete, puhábbnak és rendezettebbnek tűnnek a szálak. Használatkor megváltozik a helyzet: olyan, mintha a FYB ecsetről "lecsúszna" a szemhéjpúder, vagy nem tapadna meg rajta kellőképpen a festék. Nem tudom, hogy ennek van-e értelme így. Az én tapasztalatom egyszerűen az, hogy az essence ecsettel könnyebb sminkelni.



Sajnos ez egy ilyen poszt/vásárlás lett, egyik termék sem teljesítette maximálisan, amit vártam tőle.
Remélem tudtam segíteni, hogy mit (nem) érdemes megvenni-kipróbálni.

Update
Kb 10 perccel a posztolás után jutott eszembe, hogy az essence studio nails ultra strong nail hardener-ről egy betűt sem írtam. Bevallom, elfelejtettem rendszeresen alkalmazni, általában felkenem, és másnap elfelejtem lemosni és újrakenni, vagy fel sem kenem...
Szóval mától indítom a 3 hetes kúrát, május 15-én jövök az eredményekkel :)

3 megjegyzés:

  1. Sajnálom nagyon, mert ujjal húzva alapon nagyon szépek a színei :(
    A pálcikáról meg azt hittem, legalább megmarad az alakja.. :S

    VálaszTörlés
  2. Na szóval, azt írtam, hogy kár érte, mert a színek nagyon szépek alappal és ujjal húzva, a pálcikáról meg nem gondoltam volna, hogy így lelapul :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen :( Mondjuk így is fogom használni, de azért csalódott vagyok.
      Én sem, de így utólag belegondoltam, és szerintem vattából nem is lehetne stabilabbat gyártani.

      Törlés