2012. április 16., hétfő

A nagy szempillaspirál teszt

Avon SuperShock Max, essence 2in1 volume, essence multi action false lashes,
Maybelline One by One Volum'express, L'Oréal Volume Million Lashes Luminizer Hazel Eyes,
MAC Fibre Rich Lash

Gondoltam egyet, és összeszedtem a háztartásban fellelhető összes szempillaspirált, majd leteszteltem őket szépen sorban. Az avonos és a lila essence nem a sajátom, így róluk nem tudok teljeskörű véleményt írni.

Mindegyik spirált 1 rétegben teszteltem - körülbelül évente 2x használok 2 réteget, szóval nálam nem szempont, hogy hogyan teljesítenek 2 rétegben.
A képeken nem jönnek át annyira a különbségek, főleg a jobbak között, úgyhogy próbáltam minél részletesebb leírást adni.

Általános elvárásaim egy szempillaspiráltól:
1) Dúsítson - nagyon :) Persze kell a hosszabbítás is, de azt szinte minden spirál tudja, míg dúsítani csomósodás nélkül - na ilyen spirált találni kihívás.
2) Ne csomósodjon, ne ragadjanak össze tőle a pilláim.
3) Ne peregjen le idő előtt - 8-10 órát bírjon ki.


Ez a kiindulási pont:



Látszik, hogy azért nem olyan rossz a helyzet. Szerintem elég hosszúak a pilláim, csak az a baj, hogy a végük szőke. 


Avon SuperShock Max - 2340 Ft, 10 ml




Ez az egyik spirál, ami nem az enyém, így kíváncsian vártam, hogy mit tud.
Elég szokatlan keféje van, ami szilikonos. Nem tudom, hogy mennyire látszik, de a szilikonszálak átlósan "régiókba" vannak rendezve, még nem láttam ilyet.
Pozitívan csalódtam! Szép hosszú, ívelt pillákat csinál, sőt, nagyon hosszúakat, hétköznapra nem is hordanám. Dúsít is valamennyire, de sajnos ezt egyértelműen a szempillák összeragasztásával éri el. Ha a teszteltek közül valamelyik, akkor ez az, ami műszempilla-hatású szerintem. Összességében jó kis spirál ez, tudom ajánlani, teljes áron sem vészes, de - ha jól láttam - most 1500 Ft körüli áron tudjátok megrendelni.

essence 2in1 volume - 899 Ft, 10 ml








Ez a másik spirál, ami nem az enyém. Ennek a szempillaspirálnak az az érdekessége, hogy kétféleképpen használható. A look1 természetes dúsítást ígér, a look2 pedig extra dús szempillákat. A különböző eredményt az biztosítja, hogy a look1-nél szűkebb, a look2-nél pedig tágabb nyíláson tudjuk kihúzni a kefét, így kevesebb/több festék lesz rajta.
Ránézésre szimpatikus a kefe.
A képeken jól látszik, hogy a look1 tényleg természetes hatású, a dúsítást pedig elfelejtette... Közelről szép az eredmény, én szeretem a természetes hatást, csak az a gond, hogy távolabbról nézve olyan, mintha nem használtunk volna semmit. A look2 szerintem egyszerűen nem szép. Talán nem is azzal van a baj, hogy összeragasztja a pillákat (az avonos is kb. ennyire teszi), hanem olyan keszekuszák a szálak, egyenetlen a festékeloszlás. Csúnya, na.

essence multi action false lashes - 799 Ft, 9 ml




Ez a spirál műszempillahatást ígér.
A kefét nem is tudom, hogy írjam le. Vastagabb szálak, amik elég rendezetlenül állnak.
Látható, hogy egy rétegben nem teljesíti a műszempillahatást, kettőben pedig nem próbáltam. DE! Már egy rétegben is hihetetlenül pereg, 1-2 óra múlva már gyűlnek a szemem alatt a pontok, gondolom két rétegben még jobban peregne, ezért nem próbáltam ki. Ezen kívül nehéz egyenletesen eloszlatni a festéket, csomósodik is. Pár éve elhasználtam egy tubust ebből a spirálból, akkor meg voltam vele elégedve, nem tudom mi történt, megváltoztatták az összetételt, vagy most peches voltam, és kifogtam egy sokat nyitogatott darabot, nem tudom. Nekem nem vált be.

Maybelline One by One Volum'express - 2199 Ft, 10,4 ml




Leírást nem nagyon találtam róla, de ha jól emlékszem,a  reklámja valami olyasmi volt, hogy szétválasztja a pillákat, és egyesével fedi be azokat, valamint a nevéből arra következtetek, hogy dúsítást ígér :D
A keféje szimpatikus, szilikonos, sűrű szálakkal.
Látható, hogy nagyon dúsít, csomósodás nélkül. Hosszabbít is, de nem túlságosan. Kibír egy munka/sulinapot, nem pereg. Sokáig ez volt a kedvenc spirálom, ez azt hiszem már a 3. tubus belőle. Csak ajánlani tudom, bár a krémmániás véleményekből ítélve nincs mindenki elragadtatva tőle. Ár-érték arányban szerintem kiváló.

L'Oréal Volume Million Lashes Luminizer Hazel Eyes - 3999 Ft, 9 ml




Ez kifejezetten mogyoróbarna szeműeknek ajánlott spirál (ajándékba kaptam, szerintem egyértelműen barna szemem van, de úgy látszik, az ajándékozó nem így gondolta :) ), a szemszínt hivatott kiemelni. Kapható még barna, zöld és kék szeműeknek aló változatban.
Ennek is szilikonos a keféje, sűrűn álló szálakkal, szintén szimpatikus.
A kefén elég erőteljesen lilásnak tűnik, de feltéve egyáltalán nem ennyire feltűnő, inkább csak az látszik, hogy nem szénfekete. Erős napsütésben látszik a lila csillogás.
Amikor megkaptam ezt a spirált, nagyon tetszett, később csökkent a lelkesedésem. Igazából nem tudom megmondani miért, mert most a teszt során tetszett az eredmény. Dúsít-hosszít, nem csomósodik, könnyű egyenletesen felvinni (egy picit azért figyelni kell). Talán az nem tetszett, hogy nem "igazi fekete". Elég drága ahhoz képest, amit tud, mert semmi extra, szerintem ilyennek kéne lennie egy alap, átlagos spirálnak (a lilás színt leszámítva).

 MAC Fibre Rich Lash - lásd lejjebb, 8 g




Ezt a leírást a krémmániáról másoltam be:"Hosszú pillákat varázsol. Ennek a spirálnak a festékében aprócska szálak vannak, amelyek a pillára ragadva mintegy továbbépítik azt - tényleg -, a száradás után felkent minden egyes réteggel hosszabb és hosszabb lesz."
Ránézésre ennek a legfurább a keféje (szerintem), de mint láthatjátok, működik!
Kellőképpen dúsít, hosszít, ível, mégis természetes a hatás. Mondjuk a leírással ellentétben, nekem inkább dúsít, de ennek nagyon-nagyon örülök. Ez az aktuális kedvencem. Ezt a spirált is ajándékba kaptam, neten nem találtam, úgyhogy az árát csak megközelítőleg tudom: 4-5000 Ft körül lehet (ha tudtok, pontosítsatok!). Nekem ez az ár elég borsos, de tudom, hogy ez csak az én "diákpénztárcám" miatt van így, egyébként gondolkodás nélkül újravásárolnám.

Összességében
Igazából szerencsésnek érezhetem magam, hiszen nem futottam bele még egyetlen "menthetetlen" spirálba sem, a két essence kivételével mindegyik terméket ajánlani tudom. Persze mindenkinek másak az elvárásai, másak az adottságai, ezért is lehet az, hogy már mindegyik általam kedvelt spirálról olvastam/hallottam negatív véleményt. Például a húgom az Avon spirált kifejezetten rossznak tartja.
Remélem hasznosnak találjátok a posztot :)

Van kedvenc szempillaspirálotok?
Melyik spirál az, amit abszolút rossz vételnek tartotok?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon hasznos volt, igazándiból így képen tetszeni tetszik mind, de hát ugye tényleg az az egyik legfőbb szempont, hogy könnyen használható legyen és a helyén maradjon.
    Olyan spirált, mint a MAC nem is láttam még, és bár tényleg nagyon szép, lehet mondani, hogy zsugori vagyok, ennyit nem adnék ki spirálra. :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagy zsugori :D Én sem venném meg, mondjuk nem azért, mert nem adok ki spirálra ennyit, hanem azért, mert egyszerűen nem telik rá. Majd ha nagy leszek, és lesz rendes munkám és állandó fizetésem :D Addig is jó lesz One by One. Elvileg a húgomnak van még egy, ő is kapott egyet anno, de neki nem jött be. Kértem, hogy keresse meg, de persze nem találja -.-'

      Törlés
    2. Na igen, ha nagyon megtehetném azért biztos kiadnám rá, ha megnyerem a lottóötöst mindenkinek veszek egyet, csak kár hogy nem lottózok :DD

      Törlés
    3. Én lottóztam párszor, egyszer volt egy 3asom, de azóta nem játszok, mert nem hiszem, hogy még egyszer szerencsém lesz :D

      Törlés
  2. Az Avonos nem semmi:O nekem a bourjois volume galmour ultra black a kedvencem :$ habár ki tudja...lehet, hogy találok jobbat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ja :D Biztos bevetem majd extrább sminkekhez.
      Ezt nem ismerem, mennyibe kerül kb.?

      Törlés
  3. A kék akármiből a legfelső képen kiáll egy csavar?(:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak egy pasi szúrhatja ki :D Jobb híján azzal támasztottam ki őket, hogy ne guruljanak szanaszét.

      Törlés