2012. április 9., hétfő

Első – Miss Sporty Smoky Eyes Shadows | teszt





Ez az első „igazi” poszt. :)
Mikor felmerült bennem a blog gondolata, tudtam, hogy ez lesz az első poszt. Méghozzá azért, mert ezek voltak az egyik első sminkcuccaim – az elmaradhatatlan fekete szemceruza és az Avonból rendelt, sosem használt, ám isteni illatú, csillogós epres szájfény mellett.  Még az első időkből származik egy szintén Miss Sporty szemhéjfesték, egy nagyon szép halványrózsaszín mono, ezt sokat használtam a gimi első éveiben, csak szegény már annyira leharcolt, el van törve a teteje is, hogy nem akartam megmutatni :)

Na de térjünk a tárgyra.

4 színösszeállításban lehet(ett?) ezt a terméket megvásárolni: 401 For Blue Eyes (ezüstös-szürkés árnyalatok), 402 For Green Eyes (lilás árnyalatok), 403 For Brown Eyes (arany és barnás árnyalatok), 404 For Black Eyes (zöld árnyalatai). Most őszintén, fekete szem? :D

Nekem mind a 4 megvan, még réges rég vettem a 402-est – a már említett rózsaszín szemhéjpúder sikerén felbuzdulva - és a 403-ast, később a 401-est, és nem is olyan régen, talán fél éve, a 404-est. Nem emlékszem mennyibe kerültek, valahol 600-800 Ft körül. Nézegettem a neten, hogy lehet-e még kapni, hasonló terméket találtam, most Miss Sporty Smokey Eyes Quad Eyeshadows néven fut, applikátor is jár hozzá, és egy picit talán mások a színek (csak a neten találtam képeket, az meg elég csalóka).
Nagyon rég nem használtam őket, kiderül az is, hogy miért. A csoportképen látszik, hogy pont csökkenő sorban vannak aszerint, hogy mennyit használtam őket :) Nem direkt, csak így tetszett a „színsor”.


A csomagolás nem rossz, elég masszív, de könnyen lehet nyitni-zárni. A hátulján van egy kis rajz, amely azt hivatott megmutatni, hogyan használd a 4 színt. Hát én ezt csak hellyel-közzel tartottam be, mivel az én bőröm „igényli” az erősebb színeket, így a rajz szerinti 2-es helyére nálam megosztozva ment a 2-es és a 3-as szín, a 3-as helyére pedig a 4-es. Az alsó pillasorra is tettem, változó, hogy melyiket, de belső szemzugtól kiindulva egyre sötétebb színeket használva.
Mindegyik színben aprócska csillámok vannak, inkább csak csillogónak mondanám.
A minták alap nélkül készültek, többszöri áthúzással, a sminkekhez viszont használtam alapot.
A képekért elnézést, elég bénácskák, ez volt az első próbálkozásom. Ráadásul észrevettem, hogy eléggé összeporozták egymást a színek, ez a csoportképen látszik, nagyszerű :) És a zombi-tekintetekért is bocsi, legközelebb más fényben fényképezek, alig bírtam nyitva tartani a szemem.

Kezdjük a 403-assal.
Mint látjátok, nincsen túl erős színe, de azért van neki.  Alig porzik, viszont rendesen meg kell vele dolgozni, hogy látszódjon szemhéjon is, és nem is látszanak rendesen a színek közti különbségek, majdnem egybeolvad az egész. A legsötétebb szín köszönőviszonyban sincs azzal, amit a palettában láthatunk, kb a 3. színt produkálja :( Mindezek ellenére sokat használtam, amíg nem volt más.

természetes fényben | vakuval


402
Sajnos azt kell mondjam, egyik szín gyengébb, mint a másik. Ráadásul iszonyúan poroz.  Itt se nagyon látszanak a különböző színek, nem is tudom, melyik a leggyengébb láncszem, az összes rossz, ez a mintákon nem is látszik annyira, hanem a sminken.

természetes fényben | vakuval


401
A mintákon is látszik, hogy ez a színösszeállítás teljesít a legjobban a 4 közül, és vele a legkönnyebb dolgozni is. Lehet, hogy be is vetem majd egy erősebb smink alkalmával :) Az igaz, hogy itt sem túlságosan eltérőek a színek, de legalább van színük. Sajnos csak miután lemostam, vettem észre a fotón, hogy egy foltban sikeresen letöröltem egy kicsit.

természetes fényben | vakuval


404
Ezt a gyönyörű szép(nek tűnő) zöld miatt vettem meg. Fotón elég jónak tűnik a szín, de élőben közel sem volt ennyire meggyőző, annak ellenére, hogy kb. 5 réteget tapogattam fel a szemhéjamra. Itt is alig térnek el a színek, és ez is nagyon porzott.

természetes fényben | vakuval



További használt termékek:


essence I love stage szemhéjalapozó
MAC Fibre Rich Lash szempillaspirál
Astor Colour Proof Definer automatic eyeliner 009 Black – egy leheletnyi az alsó vízvonalra
a lilás sminknél (pont aminél nem is látszik...)

Összességében:
Nem igazán ajánlom ezeket a termékeket, egyedül a 401-est, az egészen jó kis festék, illetve a 403-as is jó lehet natúrabb szemfestéshez, ha kihagyjuk az arany színt, de biztos vagyok benne, hogy ugyanezért az összegért találni ennél jobb terméket. 
Lehet, hogy más (világosabb) bőrön jobban mutatnának, mert az enyém hajlamos elnyelni a színeket.
Még valami: a sminkekhez csak ezeket a festékeket használtam, hogy meg tudjam mutatni, hogy önmagukban mit tudnak. El tudom képzelni, hogy például az élénkzöld egy másfajta sötétebb árnyalattal, esetleg feketével jól mutatna, vagy mondjuk az arany is jó kiegészítője lehet más, jobb minőségű termékeknek.

Amúgy ezeken a szemhéjpúdereken kívül nem is volt semmilyen Miss Sporty termékem, csak a fekete tubusos-világoskék kupakos folyékony tus, amit az ecsetéért szerettem – nem tudom használni a szivacsos, applikátor végű tusokat. Persze amilyen szerencsém van, egy kis átalakuláson esett át a termék: új csomagolás, új „ecset”… Meg vagyok lőve.

1 megjegyzés:

  1. Jó ég, megláttam, és az elejét olvasva annyi jutott eszembe, hogy "És én ezt eddig mért nem vettem észre??" De így végigolvasva, talán jobb is. :]
    Képről tényleg szépek a színek, de így felkenve teljesen másnak tűnik, mint az első kép.

    VálaszTörlés